Echte! vriendinnen gezocht Amsterdam

10-11-2008 21:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook al staan er al diverse oproepjes voor vriendinnen in Amsterdam toch zie ik niet echt iets voor mij ertussen.

Ik ben op zoek naar een paar leuke meiden voor echte vriendschappen. Dus niet alleen maar om soms iets te ondernemen maar voor echt een hechte band. Ik mis eigenlijk een leuke vriendin waar ik veel mee kan delen.

Een leuke stapavond, leuke dingen ondernemen maar ook voor goede gesprekken gewoon thuis op de bank.

Ik ben 29, woon nu ruim 3 jaar in Amsterdam, woon alleen, een prille relatie, open minded.

Lijkt me super leuk via deze weg wat leuke mensen te mogen ontmoeten!
Hoi,

Da's grappig, zat net hetzelfde te denken!

Ik ben 32 jaar, net weer single woon alleen, woon nu ong 4 jaar in Amsterdam.

Zou het leuk vinden om wat nieuwe vriendinnen te leren kennen. Samen dingen te ondernemen, en klikt het dan groeit het vanzelf wel uit tot vriendschap toch?
Heey!

Ik woon nu bijna 2 jaar in Amsterdam, ook mij lijkt het leuk om wat meer mensen te leren kennen!

Ik ben 25 jaar en woon samen met me vriend.

Jullie kunnen me mailen op bloem821@hotmail.com

Misschien kunnen we dan binnekort beginnen met een drankje of een kop koffie/thee!?
Hoi,

Ik herken mezelf erg in jouw stukje, Jordaan28!

Ook ik woon nu 3 jaar in Amsterdam, ben 28 jaar, ben single en woon alleen. Ik hou van gezellige dingen ondernemen, maar thuis zijn met een kop thee en een goede vriendin is ook prima!

Ik hoop dat er snel contact komt (via het forum, via e-mail, via msn?)!
He,

Wat leuk jullie reacties! Ben blij dat er meer mensen zo over denken als ik. Zullen we eerst beetje mailen? Ben in principe ook wel voor om gewoon snel is af te spreken. Mail zegt namelijk soms ook zo weinig. Als jullie je mailadres doorgeven dan stuur ik snel jullie allemaal een mail, praat toch wat makkelijker dan zo via een forum.

Bloem ik zal jou vast toevoegen aan msn, alleen zit ik daar niet zo heel veel op.

Hoop snel weer iets te horen!
Hi!

Ik ken het hier nog niet zo... maar is het mogelijk om onzichtbaar voor anderen mijn e-mailadres door te geven? Wil het liever niet open en bloot hier op de site zetten... of via bloem?
Heey!

Jordaan, ik zit eigenlijk bijna nooit op msn......maar mailen kan je me altijd!

Sunblock mailen kan je hoor! Heb hiervoor ook een ander emailadres aangemaakt. Vind het mailen makkelijker dan via het forum vandaar.

Geloof wel dat je prive berichten bij elkaar kan achterlaten, maar daar ben ik ook nog niet helemaal in thuis hahaha
Hoi Jordaan,

Wat een leuk berichtje!

Ik woon zelf sinds een tijdje samen in Amsterdam en kom uit Arnhem, waar ik veel vriendinnen en contacten heb achtergelaten. Ook al heb ik nog veel contact met hen en heb ik hier ook wel wat leuke collega's/meiden, ik mis toch die echte vriendschap, dat wat dieper gaat dan alleen even een stapavondje. Die klik is er nu eenmaal wel of niet :-) Ik begrijp precies wat je bedoelt met je oproep, ik voel het echt exact zo! Grappig dat ik het daar net gisteren met mijn vriend over had :-)

Als je het leuk vind kunnen we emailadressen uitwisselen?

Groetjes!
Ik heb ook maar even een ander mailadres aangemaakt: jordaan28@gmail.com. Is misschien wel zo makkelijk. Als jullie hierheen mailen zal ik anders de mail naar iedereen doorsturen ook (als jullie dit willen).

Zullen we in de mail elkaar even kort voorstellen? Wat we doen etc? Dat we een beetje een indruk krijgen wie iedereen is?

Ik zal wel beginnen met een mail naar Bloem. Weet trouwens ook echt niet hoe je prive berichten moet sturen zo via dit forum.
Hoi hoi,

Ik zal even een mailtje naar je sturen Jordaan, en ook eentje naar Bloem.

Tot mails!
hoi,

ik ben iris,ik zag je oproepje,

en misschien een herhaling,

maar veel dingen klinken mij ook erg bekend in de oren,

lijkt me leuk om met je in contact te komen,

mijn mail is iris3009@hotmail.com

hoop wat van je te horen!
jeetje, wat herkenbaar allemaal!

Ik ga je een mailtje sturen!

Groetjes

CC
Hoi hoi!

Leuke oproep!

Mijn naam is Carine, 26 jaar en woon sinds kort samen met mijn vriend in Amsterdam.

Maar omdat alleen ook maar zo alleen is lijkt het mij ook ontzettend leuk om via deze weg nieuwe contacten te kunnen op doen in Amsterdam!

Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven