Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zondag 24 april 2016 om 10:31
zondag 24 april 2016 om 10:49
Ik moet zo naar een verjaardag, daar moet ik anderhalf uur voor rijden, in de auto, met mijn vriend, die een (oude hoor) auto heeft gekregen van zijn vader + een (wel nieuwe) radiodinges waarop hij zijn hoeheetet, Spotify herrie af kan spelen.
En dat gaat hij ook doen.
Dus ik zit in de rap'muziek'.
Ik hou van veel bij die man maar die muziek....
Hate it!
Hate it!
zondag 24 april 2016 om 10:53
zondag 24 april 2016 om 11:08
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 10:49:
Ik moet zo naar een verjaardag, daar moet ik anderhalf uur voor rijden, in de auto, met mijn vriend, die een (oude hoor) auto heeft gekregen van zijn vader + een (wel nieuwe) radiodinges waarop hij zijn hoeheetet, Spotify herrie af kan spelen.
Hate it!
Sorry ik moet er een beetje om lachen.
Hate it!
Sorry ik moet er een beetje om lachen.
zondag 24 april 2016 om 11:11
zondag 24 april 2016 om 11:16
zondag 24 april 2016 om 11:18
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 10:49:
Hate it!OMG de herrie!
Hate it!OMG de herrie!
zondag 24 april 2016 om 11:55
Ik heb een stom 'probleem'.. Ik ben nu een kilootje of vier zwaarder dan vorig jaar zomer. Mijn onderste rolletje is groter, was toen een deukje. Rest van mijn lijf (vooral bovenlijf) is strakker. Gaat me niet om mn gewicht, maar om de verdeling van vet/spieren. Want al mn 'go to' zomer outfitjes van vorig jaar zitten raar. Bij de ene de mouwen te strak (biceps) romp goed. Bij de ander net wat te strak om mn rolletje, armen goed. En door mn bredere rug zit mn bikinitop raar. First world problems hoor i know.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 24 april 2016 om 12:08
quote:yette schreef op 24 april 2016 @ 10:31:
Ik gebruik gewoon een zakje gado gado of petjil en dat leng ik aan met het rijstenat van de lontong waar ik meestal wat santen in meekook, maar soms ook een blaadje djeroek poeroet uit de vriezer en wat kardamom.Wow, deze moet bij mij door Google translate
Ik gebruik gewoon een zakje gado gado of petjil en dat leng ik aan met het rijstenat van de lontong waar ik meestal wat santen in meekook, maar soms ook een blaadje djeroek poeroet uit de vriezer en wat kardamom.Wow, deze moet bij mij door Google translate