Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Mikadoos schreef op 24 april 2016 @ 10:55:

[...]

Hoewel ik het helemaal niet eens ben met je mening ben ik het wel met je eens dat jij je eigen mening mag hebben. Zeer zeker!

Maar ik las net dat je op anoniem wil en het forum gaat verlaten? Blijf gewoon.Eens.
Je schreef wel wat meer dan het gene wat je hier boven vermeld.

Ik weet dat nog omdat ik van jouw felheid schrok. Ik was 't redelijk eens met je in 't vluchtelingentopic en heb me enorm verbaasd over jouw uitlatingen in 't topic over homoseksualiteit.

Sowieso staan de mods nu ook weer niet bekend als degene die goed weten wat discriminatie is. Zoals jezelf ook veelvuldig hebt vermeld n.a.v. het vluchtelingentopic.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Mikadoos schreef op 24 april 2016 @ 10:55:

[...]

Hoewel ik het helemaal niet eens ben met je mening ben ik het wel met je eens dat jij je eigen mening mag hebben. Zeer zeker!

Maar ik las net dat je op anoniem wil en het forum gaat verlaten? Blijf gewoon.Aardig van je. Maar ik moet me even focussen op een paar andere zaken.
quote:Gatti schreef op 24 april 2016 @ 10:59:

Je schreef wel wat meer dan het gene wat je hier boven vermeld.

Ik weet dat nog omdat ik van jouw felheid schrok. Ik was 't redelijk eens met je in 't vluchtelingentopic en heb me enorm verbaasd over jouw uitlatingen in 't topic over homoseksualiteit.

Sowieso staan de mods nu ook weer niet bekend als degene die goed weten wat discriminatie is. Zoals jezelf ook veelvuldig hebt vermeld n.a.v. het vluchtelingentopic.

Dat is wel wat ik heb gezegd. Wel wat minder genuanceerd. Maar meer niet hoor.

En nee het was geen discriminatie. Heb nog over en weer gemaild.
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 01:49:

[...]

Lief van je ik verhuis terug naar een ander forum. Maar kom later vast weer eens buurten.quote:ThunderassMan schreef op 24 april 2016 @ 10:08:

[...]

Het beste nieuws sinds tijden. (behalve de belofte om te buurten, dan)

En omdat verder toch wijselijk niemand reageert:

Mooi, doei! .....Hatelijk.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 11:01:

[...]

Dat is wel wat ik heb gezegd. Wel wat minder genuanceerd. Maar meer niet hoor.

En nee het was geen discriminatie. Heb nog over en weer gemaild.Je zegt 't zelf al, dat is dus niet wat je hebt gezegd.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 11:02:

[...]

[...]

.....Hatelijk.Ja... Is al tijden zo hoor. Voelt zich nogal persoonlijk aangesproken.
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 10:49:

[...]

En wat is er precies discriminerend aan ik vind seks tussen homo's vies? Dat mag ik gewoon zeggen. En ik vind dat ook echt. Net zoals aseksuelen mogen zeggen dat ze seks niets vinden. Heeft niets met de persoon zelf te maken. En de mods waren het met me eens dat het zeker niet discriminerend was. Heb er zelfs nog een hele mailwisseling over gehad. Én ik ben er ook niet voor geband. Dus ik heb recht op die mening. En ik blijf voor altijd die mening houden.

Ik vind seks tussen andere mensen sowieso vies, maar dat vind ik dan toch net weer wat anders dan alleen homo-seks vies vinden.

Ik vind alle buitenlanders vies, want ze hebben een donkerder huid, dus ze zullen zich vast niet goed wassen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Gatti schreef op 24 april 2016 @ 11:04:

[...]

Je zegt 't zelf al, dat is dus niet wat je hebt gezegd.

En het gaat ook om de manier waarop. My God, de felheid, de aversie, de veroordeling, de minachting die sprak uit die postings. Zelden zoiets gezien hier. Terwijl, zeg niks over de Islam want dát is racisme.

Zo dubbel.

Maar goed, inderdaad, het begrip 'discriminatie' en 'racisme' wordt zo breed en vaag geïnterpreteerd hier, ik neem zo'n mailwisseling voor geen millimeter serieus. Als er werkelijk serieus op gemodereerd zou worden waren een aantal topics op

Actueel al láng weg en nooit heropend of er meerdere delen van geopend.

En dan was die ban voor uitspraken tegen homo's ook gewoon een feit geweest.
Laat het toch.

Dadel gaat op anoniem en wil nu nog even een punt maken en rellen.
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 11:23:

Laat het toch.

Dadel gaat op anoniem en wil nu nog even een punt maken en rellen.Dit denk ik ook.
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 11:07:

[...]

Ja... Is al tijden zo hoor. Voelt zich nogal persoonlijk aangesproken.?

Dat heeft niets te maken met 'zich-persoonlijk-aangesproken' voelen. Men mag het evengoed niet eens zijn met je uitspraken zonder zich zelf aangesproken te voelen.Ik was het ook niet eens met je uitspraken destijds.

Maar vond wel dat het op twee manieren bedoeld kon zijn. 1: 'discriminerend' en 2: 'dommig'.

LOEP ME MAAR aub.

Laat het toch.

Dadel gaat op anoniem en wil nu nog even een punt maken en rellen.Nee hoor. Wil nog even wat recht zetten. Waar zie jij een rel?
Hoewel ik discriminerend altijd dommig vind, zag ik 't in betreffende topic echt als discriminerend.

Het heeft mij heel erg gestoord.

Ik vind dat 't destijds veel te makkelijk is gelaten.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 11:25:

[...]

?

Dat heeft niets te maken met 'zich-persoonlijk-aangesproken' voelen. Men mag het evengoed niet eens zijn met je uitspraken zonder zich zelf aangesproken te voelen.Ik was het ook niet eens met je uitspraken destijds.

Maar vond wel dat het op twee manieren bedoeld kon zijn. 1: 'discriminerend' en 2: 'dommig'.

Het gaat over meerdere zaken missie. Waar jij verder niets van af weet.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 08:08:

[...]

Ik had de fotoboeken die over beide demonstraties zijn verschenen maar ik ben ze door tig verhuizingen kwijtgeraakt.Mijn avatarduif komt uit het boek van Amsterdam. Ik heb mezelf weggeknipt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 11:02:

[...]

[...]

.....Hatelijk.Yup.

Laat het toch.

Dadel gaat op anoniem en wil nu nog even een punt maken en rellen.Ze werd hier uitgedaagd en was niet zelf begonnen met rellen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:feow schreef op 24 april 2016 @ 11:36:

[...]

Mijn avatarduif komt uit het boek van Amsterdam. Ik heb mezelf weggeknipt.Wat leuk!
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 11:18:

[...]

En het gaat ook om de manier waarop. My God, de felheid, de aversie, de veroordeling, de minachting die sprak uit die postings. Zelden zoiets gezien hier. Terwijl, zeg niks over de Islam want dát is racisme.

Zo dubbel.

Maar goed, inderdaad, het begrip 'discriminatie' en 'racisme' wordt zo breed en vaag geïnterpreteerd hier, ik neem zo'n mailwisseling voor geen millimeter serieus. Als er werkelijk serieus op gemodereerd zou worden waren een aantal topics op

Actueel al láng weg en nooit heropend of er meerdere delen van geopend.

En dan was die ban voor uitspraken tegen homo's ook gewoon een feit geweest.Sorry maar ik kan jou echt niet serieus nemen. Zelden zo'n passief agressief iemand gezien die vaak nogal geïrriteerd en opgefokt reageert. Dus lekker belangrijk wat jij vindt.

Laat het toch.

Dadel gaat op anoniem en wil nu nog even een punt maken en rellen.Je hebt gelijk.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 11:38:

[...]

Ze werd hier uitgedaagd en was niet zelf begonnen met rellen.Dank je.
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 11:07:

[...]

Ja... Is al tijden zo hoor. Voelt zich nogal persoonlijk aangesproken.

Hahahaha.

Nog niet misschien.
Normaal zijn ze niet zo traag met anonimiseren toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zal er even wat vaart achter zetten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven