Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
lees even terug dat wie er hier nog even wilde rellen deze ochtend
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 11:39:

[...]

Sorry maar ik kan jou echt niet serieus nemen. Zelden zo'n passief agressief iemand gezien die vaak nogal geïrriteerd en opgefokt reageert. Dus lekker belangrijk wat jij vindt.Jij komt er wel. Met zoveel mensenkennis kan het niet meer misgaan!
quote:Nouschi schreef op 24 april 2016 @ 11:55:

[...]

Geen idee over wie je het hebt.Je weet dondersgoed over wie ik het heb. Met je getrap. Als ik 1 ding moest noemen van het forum waar ik een hekel aan heb is dat het gedraai wel. Constant de bal bij de ander leggen. En zelf de onschuld zelve uithangen.
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 11:58:

lees even terug dat wie er hier nog even wilde rellen deze ochtendPrecies Elsa. Maar vooral de rollen omdraaien en zeggen dat ik graag wil rellen. Nee hoor. Kwam alleen nog even een uitleg geven.
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 11:42:

[...]

En ik vind dat je zaken ook heel vaak aandikt om je gelijk te behalen of om je punt te maken. Dat anderen dat allemaal niet zien prima. Maar ik vind je geen leuke forummer.En ik vind jou geen leuke forummer en ben blij dat je ophoepelt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 11:42:

[...]

En ik vind dat je zaken ook heel vaak aandikt om je gelijk te behalen of om je punt te maken. Dat anderen dat allemaal niet zien prima. Maar ik vind je geen leuke forummer.

Zo en dat durf je nu bekend te maken?

Al die tijd had Eleonora dus gewoon gelijk dat je haar met steken onder water onderuit probeerde te halen. En maar zeggen 'neeeeeeeeee hoooooor, ik val je helemaal niet persoonlijk aan'.
Maar ik begrijp dat ik op tijd ben om uit te zwaaien? Fijn.

En gaan er nou meer zelfbenoemde queens mee? (niet Yas dus) *hoopvol*
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 12:01:

[...]

Precies Elsa. Maar vooral de rollen omdraaien en zeggen dat ik graag wil rellen. Nee hoor. Kwam alleen nog even een uitleg geven.
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 12:01:

[...]

Zo en dat durf je nu bekend te maken?

Al die tijd had Eleonora dus gewoon gelijk dat je haar met steken onder water onderuit probeerde te halen. En maar zeggen 'neeeeeeeeee hoooooor, ik val je helemaal niet persoonlijk aan'.

Wáár heb je het over. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik haar niet mag.

Plus ze had het over een ander.
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 12:00:

[...]

Je weet dondersgoed over wie ik het heb. Met je getrap. Als ik 1 ding moest noemen van het forum waar ik een hekel aan heb is dat het gedraai wel. Constant de bal bij de ander leggen. En zelf de onschuld zelve uithangen.

Wauw! Nog net op de anonimisatie-valreep kweek je toch nog zelfreflectie. Chapeau.

Is de mod al terug van haar lunch?
verwar je nu tass met dadel, gedanst?
quote:Dadel_ schreef op 24 april 2016 @ 12:01:

[...]

Precies Elsa. Maar vooral de rollen omdraaien en zeggen dat ik graag wil rellen. Nee hoor. Kwam alleen nog even een uitleg geven.Hoeft niet. Nergens voor nodig. Althans, persoonlijk heb ik geen enkele vorm van behoefte aan uitleg.
quote:Alixane schreef op 24 april 2016 @ 12:01:

[...]

En ik vind jou geen leuke forummer en ben blij dat je ophoepelt.Dit.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 april 2016 @ 12:01:

Maar ik begrijp dat ik op tijd ben om uit te zwaaien? Fijn.

En gaan er nou meer zelfbenoemde queens mee? (niet Yas dus) *hoopvol*

Nope

Maar goed, D heeft voor de 2e keer haar keutel weer ingetrokken, ze wil toch niet op anoniem.
....wow....

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:ThunderassMan schreef op 24 april 2016 @ 12:04:

[...]

Hoeft niet. Nergens voor nodig. Althans, persoonlijk heb ik geen enkele vorm van behoeft aan uitleg.Wat je zegt.
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 12:03:

verwar je nu tass met dadel, gedanst?Ik weet het niet. Ik ken ze allebei niet. Ik vind het alleen heel raar dat ze nu op het laatste moment nog even wil rellen.
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 12:07:

[...]

Nope

Maar goed, D heeft voor de 2e keer haar keutel weer ingetrokken, ze wil toch niet op anoniem.

Ik las toch één van de forumvriendinnen van Dadel dat die ook maar tijdelijk was?

en:
Zo die is weg
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 24 april 2016 @ 12:12:

Zo die is weg

Good riddance.

Maar die komt in een andere gedaante wel terug ben ik bang.
Mooi.
Ik ken dadel en ttas niet. Maar ik vind het ook niet heel erg leuk hoe er naar Dadel wordt gereageerd.
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 12:14:

[...]

Good riddance.

Maar die komt in een andere gedaante wel terug ben ik bang.iets met onkruid....
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 12:14:

Ik ken dadel en ttas niet. Maar ik vind het ook niet heel erg leuk hoe er naar Dadel wordt gereageerd.Bemoei je er dan ook niet mee. Weet jij dan veel wat die allemaal hebben lopen posten.
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 12:14:

Ik ken dadel en ttas niet. Maar ik vind het ook niet heel erg leuk hoe er naar Dadel wordt gereageerd.Heeft ze echt alleen aan zichzelf te danken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven