Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gewoon een zakje gado gado of petjil en dat leng ik aan met het rijstenat van de lontong waar ik meestal wat santen in meekook, maar soms ook een blaadje djeroek poeroet uit de vriezer en wat kardamom.
quote:AllyMcBeal schreef op 24 april 2016 @ 10:11:

Blond van harte met jullie trouwdag en gefeliciteerd met je moeder. Echt sneu dat je daar niet kunt zijn maar helaas het is niet anders. Goed voor jezelf zorgen hoor Dank Ally
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ooow ja, ook gefeliciteerd van mij!

Kan je niks creatiefs in bed verzinnen? Een tuinontwerp, je nagels lakken, sokken bollen?
Gefeliciteerd, Blond en goed rusten hoor!
Life is short. Eat dessert first.
Gefeliciteerd, Oudblond!

Mijn draadjesvlees staat al te pruttelen.

En ik wilde een flink eind wandelen maar het weer doet raar, dan weer zon en dan plenst het weer.

En het is koud.
Voor jou Oudblond!

Ik moet zo naar een verjaardag, daar moet ik anderhalf uur voor rijden, in de auto, met mijn vriend, die een (oude hoor) auto heeft gekregen van zijn vader + een (wel nieuwe) radiodinges waarop hij zijn hoeheetet, Spotify herrie af kan spelen.

En dat gaat hij ook doen.

Dus ik zit in de rap'muziek'.

Ik hou van veel bij die man maar die muziek....

Hate it!
quote:yette schreef op 24 april 2016 @ 10:36:

Ooow ja, ook gefeliciteerd van mij!

Kan je niks creatiefs in bed verzinnen? Een tuinontwerp, je nagels lakken, sokken bollen?

Ik ga maar sokken bollen dan denk ik
Kunnen jullie geen compromis verzinnen, Leo?
Dank voor alle felicitaties. Ik ga even dutten. Tot later dames en heren. Veel plezier met je RapperT in de auto en op de verjaardag!
quote:Oudblond schreef op 24 april 2016 @ 10:53:

[...]

Ik ga maar sokken bollen dan denk ik Maak er wat moois van! Alles kan, als ze maar niet bij elkaar vloeken.
quote:yette schreef op 24 april 2016 @ 10:53:

Kunnen jullie geen compromis verzinnen, Leo?Ik ga zeker ook het album van Hozier er tussen zien te frommelen....
Durf je er dan niets van te zeggen, Leo? Het hoeft toch niet de hele rit die muziek te zijn?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 10:49:

Ik moet zo naar een verjaardag, daar moet ik anderhalf uur voor rijden, in de auto, met mijn vriend, die een (oude hoor) auto heeft gekregen van zijn vader + een (wel nieuwe) radiodinges waarop hij zijn hoeheetet, Spotify herrie af kan spelen.

Hate it!

Sorry ik moet er een beetje om lachen.
quote:doornroosje9 schreef op 24 april 2016 @ 11:03:

Durf je er dan niets van te zeggen, Leo? Het hoeft toch niet de hele rit die muziek te zijn?

Ik chargeer.

Maar ik heb wel een hekel aan rap en zou het 't liefst helemaal niet horen.

En hij is blij met zijn nieuwe dingen, logisch.
quote:Goede-Fee schreef op 24 april 2016 @ 11:08:

[...]

Sorry ik moet er een beetje om lachen. Terecht.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 11:11:

[...]

Ik chargeer.

Maar ik heb wel een hekel aan rap en zou het 't liefst helemaal niet horen.

En hij is blij met zijn nieuwe dingen, logisch.En iets als De la Soul dan? Jazzrap van onze generatie?
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 10:49:

Hate it!OMG de herrie!
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 11:03:

[...]

Ik ga zeker ook het album van Hozier er tussen zien te frommelen....Neeeeeeeeeee! Omg die kan ik weer niet horen lol
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik heb een stom 'probleem'.. Ik ben nu een kilootje of vier zwaarder dan vorig jaar zomer. Mijn onderste rolletje is groter, was toen een deukje. Rest van mijn lijf (vooral bovenlijf) is strakker. Gaat me niet om mn gewicht, maar om de verdeling van vet/spieren. Want al mn 'go to' zomer outfitjes van vorig jaar zitten raar. Bij de ene de mouwen te strak (biceps) romp goed. Bij de ander net wat te strak om mn rolletje, armen goed. En door mn bredere rug zit mn bikinitop raar. First world problems hoor i know.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dat wordt dan sjoppen Hats, vervelend
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:AllyMcBeal schreef op 24 april 2016 @ 09:42:

Ja Puss wie was die oude bekende? Vertel Dat weet ik niet hoor. Maar het was me wel duidelijk dat er wat wrok van vroeger zat. Stomme groepje enzo.
quote:Oudblond schreef op 24 april 2016 @ 09:50:

[...]

Ik heb Dexter ook met plezier gekeken. Alleen moest ik elke keer wegkijken bij de intro: die beelden trok ik niet De gebakken eieren met ketchup?
Oudblond, van harte met je trouwdag en met je moesje.
quote:yette schreef op 24 april 2016 @ 10:31:

Ik gebruik gewoon een zakje gado gado of petjil en dat leng ik aan met het rijstenat van de lontong waar ik meestal wat santen in meekook, maar soms ook een blaadje djeroek poeroet uit de vriezer en wat kardamom.Wow, deze moet bij mij door Google translate

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven