Moderator.
maandag 26 mei 2008 om 23:06
Beste forummers,
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2

dinsdag 21 oktober 2008 om 15:11
quote:misschicken schreef op 21 oktober 2008 @ 15:09:
[...]
Dode katten plakken is op zich al achterlijk, maar als speciale belediging aan Poezewoes is wel helemaal de limit!Ja vandaar dat ze even moest gaan kijken, wellicht krijg tdie mien eens een waarschuwing want die reacties zijn altijd hatelijk, maar deze is buitensporig wreed.
[...]
Dode katten plakken is op zich al achterlijk, maar als speciale belediging aan Poezewoes is wel helemaal de limit!Ja vandaar dat ze even moest gaan kijken, wellicht krijg tdie mien eens een waarschuwing want die reacties zijn altijd hatelijk, maar deze is buitensporig wreed.

dinsdag 21 oktober 2008 om 15:27
dinsdag 21 oktober 2008 om 15:33
dinsdag 21 oktober 2008 om 15:47
quote:geve schreef op 21 oktober 2008 @ 15:19:
Overdrijven jullie niet een beetje? Er is er eentje die miljoenen verdient via kunst met dooie beesten. Dooie beesten bestaan gewoon. En als iemand een statement wil maken met een foto daarvan zie ik nog altijd niet in wat daar zo wreed aan is.Maricke heeft er een handje van om overal en altijd lullig, onbenullig of zelfs hatelijk te reageren. Deze foto heeft ze gewoon gepost om Poezewoes even een flinke trap te geven na haar reactie op vraag van TO. Dat heeft niks te maken met een statement, is gewoon stangen, beledigen etc.
Overdrijven jullie niet een beetje? Er is er eentje die miljoenen verdient via kunst met dooie beesten. Dooie beesten bestaan gewoon. En als iemand een statement wil maken met een foto daarvan zie ik nog altijd niet in wat daar zo wreed aan is.Maricke heeft er een handje van om overal en altijd lullig, onbenullig of zelfs hatelijk te reageren. Deze foto heeft ze gewoon gepost om Poezewoes even een flinke trap te geven na haar reactie op vraag van TO. Dat heeft niks te maken met een statement, is gewoon stangen, beledigen etc.

dinsdag 21 oktober 2008 om 15:57
Komaan zeg, doe eens even normaal, straks beweren jullie nog dat ze ze zelf heeft gemold. Niet iedereen is vriendje met elkaar en over smaken valt te twisten. Maar nu roepen om een ban of zelfs permaban is er vér over. Ik meen zelfs te kunnen schrijven dat het helemaal jullie zaken niet zijn. Als er al eerder akkefietjes waren tussen die twee dan is dat aan hen om het op te lossen, te negeren of er een punt van te maken.
dinsdag 21 oktober 2008 om 16:03
Niet mee eens Geve, fatsoenlijk ergens op reageren is echt niet moeilijk. Ik heb op dit forum tot nu toe alleen nog maar mensen zien reageren op een nette manier en toch duidelijk hun statement zien maken, zo kan het dus ook.
Men hoeft geen schokkende plaatjes en onterrechte beledigingen te maken omdat je toevallig een discussie niet kunt winnen of je gekrenkt voelt.
Men hoeft geen schokkende plaatjes en onterrechte beledigingen te maken omdat je toevallig een discussie niet kunt winnen of je gekrenkt voelt.

dinsdag 21 oktober 2008 om 16:14
"Schokkend" is in the eye of the beholder. Er zijn er hier enkele waarvoor katten een bijna-goddelijke status hebben verkregen en behoorlijk allergisch reageren op alles wat anti-katten of anti-beesten is. Schokkend is daarom niet concreet genoeg. Als die foto provocerend bedoeld is, dan is er wel een reden tot bezorgdheid, maar dat kan ik niet beoordelen omdat ik de voorgeschiedenis niet ken.
dinsdag 21 oktober 2008 om 16:17