Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Te laat
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 21:19:

[...]

Maar dat heb je snel door. Het kan op het forum wel klikken en in het echt niet zo.

De vriendschappen die ik nu nog van hier heb, duren al meer dan 15 jaar dus dat blijft wel. We kennen elkaar door en door en altijd veel lol als we bij elkaar zijn.Maar we kennen ook andere voorbeelden. Aan den lijve ook.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 21:19:

[...]

Maar dat heb je snel door. Het kan op het forum wel klikken en in het echt niet zo.

De vriendschappen die ik nu nog van hier heb, duren al meer dan 15 jaar dus dat blijft wel. We kennen elkaar door en door en altijd veel lol als we bij elkaar zijn.Ik ga van de week weer meeten met mijn allereerste forumdinnetje ( ), inmiddels ook al zo'n 12 jaar.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 24 april 2016 @ 21:22:

[...]

Ik ga van de week weer meeten met mijn allereerste forumdinnetje ( ), inmiddels ook al zo'n 12 jaar.Is dat die ene?
Tam is mijn eerste forumdinnetje.
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 21:16:

[...]

Dat dus. Het is niet allemaal rozengeur en manenschijn in die forumvriendschappen.In kroegvriendschappen, of werkvriendschappen, of schoolvriendschappen ook niet. Erger nog: één van mijn beste vriendinnen is een forumvriendin. Van een ander forum weliswaar, maar een forumvriendin nevertheless. En een heleboel van mijn niet-forumvriendschappen zijn al lang verwaterd of erger. Een vriendschap is een vriendschap, en waar je zo iemand hebt opgeduikeld maakt geen reet uit. En vriendschappen kunnen kapot gaan. Dat heeft ook al niks te maken met de plek waarop die vriendschap is ontstaan.
mijn eerste forumdinnetje is dood
quote:willem1959 schreef op 24 april 2016 @ 21:23:

[...]

Is dat die ene?Dat lijkt me niet nee.
Djees, wat een aangebrande reacties zeg. Moet overal een disclaimer bij tegenwoordig?
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 21:25:

mijn eerste forumdinnetje is dood En dat vind je grappig?

mijn eerste forumdinnetje is dood En daar moet je om grinniken?
quote:Solomio schreef op 24 april 2016 @ 21:22:

[...]

Ik ga van de week weer meeten met mijn allereerste forumdinnetje ( ), inmiddels ook al zo'n 12 jaar.Dat is leuk!
Nouja, het bewijst in elk geval maar weer dat ik me niet zo snel vergis.
Nr 3, maar lekker ongepast weer.
is ode aan haar, op een ander forum snappen ze dat wel. maar die is uit de lucht
quote:Solomio schreef op 24 april 2016 @ 21:26:

[...]

En dat vind je grappig? Lekker lullen laten joh.

mijn eerste forumdinnetje is dood
Ik heb zelfs nog een vriendin waarmee ik op de kleuterschool zat. Is nooit verwaterd.
Die Elsa is toch zo'n geinponem he. Ha. Ha.
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 21:28:

is ode aan haar, op een ander forum snappen ze dat wel. maar die is uit de luchtJe bent niet op een ander forum, je bent hier. Tussen mensen die in elk geval proberen op een nomale manier te communiceren. Hihihi doen over een dode vriendin is vior de meeste mensen niet echt normaal.
sorry aan hen die ook een forumdinnetje kwijt zijn aan de dood!
Ik was op school een vreemde eend in de bijt. Zowel basis als middelbaar. Mijn vriendschappen heb ik opgedaan na mijn middelbare schooltijd.

1 iemand waar ik op school mee om ging, zie ik ook nu nog, maar die kwam in dezelfde vriendengroep terecht na mijn schooltijd.
zo weer goed
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 21:30:

Ik heb zelfs nog een vriendin waarmee ik op de kleuterschool zat. Is nooit verwaterd.Mijn eerste vriendje is nog steeds mijn beste vriend. Is ook nooit verwaterd. Al hebben we nou allebei een Nieuwe Relatie, en kinderen en zo. Vinden de meesten ook raar, maar het kan allemaal maar he. Maar een vriendschap via een forum, nee dat kan nooit zuivere koffie wezen. Nou, mijn kont.
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 21:30:

[...]

Je bent niet op een ander forum, je bent hier. Tussen mensen die in elk geval proberen op een nomale manier te communiceren. Hihihi doen over een dode vriendin is vior de meeste mensen niet echt normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven