Good Luck!
dinsdag 11 november 2008 om 15:17
Haha Ceetje en haar liedje! Vind ze vast geweldig!! 
Jahoor, oma is zooo gevoelig. En baalt dat fototoestel net stuk is.
Ik ga al om 17.15 uur, eerst naar vriendinnetje. Evt. in ons huizenblok nog. Daarna met papa in de auto naar beide ouders, daarna naar overoma, mijn broer en evt. nog vrienden van ons. Overal maar 5 min.
En dan...smikkelen!!
Ga jij ook met de auto?
Jahoor, oma is zooo gevoelig. En baalt dat fototoestel net stuk is.
Ik ga al om 17.15 uur, eerst naar vriendinnetje. Evt. in ons huizenblok nog. Daarna met papa in de auto naar beide ouders, daarna naar overoma, mijn broer en evt. nog vrienden van ons. Overal maar 5 min.
En dan...smikkelen!!
Ga jij ook met de auto?
dinsdag 11 november 2008 om 15:33
Met de auto?!? Wonen er bij jullie in de buurt geen leuke mensen ofzo???? , ha ha ha.
Amalia, de dakgoot is hier errug hoog dus daar beginnen we hier niet aan hoor! Sgevarluk ja...
Ach gossie, mijn poppie is gewoon op de bank in slaap gevallen.... Schattig (maar niet handig want ritme weer naar de maan straks, jammerrrr)!
Amalia, de dakgoot is hier errug hoog dus daar beginnen we hier niet aan hoor! Sgevarluk ja...
Ach gossie, mijn poppie is gewoon op de bank in slaap gevallen.... Schattig (maar niet handig want ritme weer naar de maan straks, jammerrrr)!
dinsdag 11 november 2008 om 15:40
dinsdag 11 november 2008 om 15:41
dinsdag 11 november 2008 om 16:03
quote:Star schreef op 11 november 2008 @ 15:41:
Hoe is het met 3M gebeuren nu trouwens Mal?Volgens mij moeten alle doelen zichzelf nog een keer presenteren aan een jury en dan is eind november de uitslag. Die man zei in ieder geval dat ze erg hun best gingen doen.
Hoe is het met 3M gebeuren nu trouwens Mal?Volgens mij moeten alle doelen zichzelf nog een keer presenteren aan een jury en dan is eind november de uitslag. Die man zei in ieder geval dat ze erg hun best gingen doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 11 november 2008 om 16:11
Kijk eens wat prachtig. Ik hou van oude foto's. Deze zal van rond 1930 zijn. De man helemaal rechts is mijn held (mijn opa) en de vrouw in het midden ben ik naar vernoemd. Ik heb al eens gezegd als mijn oma er niet meer is dat het enige is wat ik wil erven is haar sigarendoosje met de oude bruine foto's.
maleficent wijzigde dit bericht op 11-11-2008 16:13
Reden: het verschil tussen rechts en links is moeilijk
Reden: het verschil tussen rechts en links is moeilijk
% gewijzigd
dinsdag 11 november 2008 om 16:15
dinsdag 11 november 2008 om 16:20
dinsdag 11 november 2008 om 16:23
Ja hoor, tegen die tijd is het wel klaar
Starman is aan het werk, weer on speaking terms met zijn moeder, maar nog wel wat afstandig wat ik begreep. Kindje van zijn neef is erg ziek en dus belt ze wel om hem daarover te vertellen, dus zal allemaal wel meevallen met de haat en nijd.
1 december begint hij dus met nieuwe baan, hij is er erg blij mee!
Macaroni is in mijn optiek altijd ellebogerig
Ik hoor het al, de campingvariant
Starman is aan het werk, weer on speaking terms met zijn moeder, maar nog wel wat afstandig wat ik begreep. Kindje van zijn neef is erg ziek en dus belt ze wel om hem daarover te vertellen, dus zal allemaal wel meevallen met de haat en nijd.
1 december begint hij dus met nieuwe baan, hij is er erg blij mee!
Macaroni is in mijn optiek altijd ellebogerig
Ik hoor het al, de campingvariant
dinsdag 11 november 2008 om 16:25
Mijn opa was echt een knapperd toen. Ik vind het zo leuk als mijn oma verteld dat alle meisjes in het dorp verliefd waren op hem en maar niet snapten wat hij met oma moest (oma was niet zo'n knapperd). Oma heeft nog van die oude bruine foto's van hem in uniform, toen hij moest vechten tegen de duitsers. Stoer was hij daar!
Ik bedenk me wel eens wat die mensen allemaal meegemaakt hebben. Mijn opa was nog van de 1e wereldoorlog en hebben beleefd dat de telefoon kwam, de televisie, de eerste man op de maan, geld uit de muur, paard en wagen vervangen door auto's. En de tweede wereldoorlog. Bizar eigenlijk hoe snel de wereld veranderd is. Oma heeft er nog wel eens heimwee naar.
Ik bedenk me wel eens wat die mensen allemaal meegemaakt hebben. Mijn opa was nog van de 1e wereldoorlog en hebben beleefd dat de telefoon kwam, de televisie, de eerste man op de maan, geld uit de muur, paard en wagen vervangen door auto's. En de tweede wereldoorlog. Bizar eigenlijk hoe snel de wereld veranderd is. Oma heeft er nog wel eens heimwee naar.
dinsdag 11 november 2008 om 16:27
dinsdag 11 november 2008 om 16:34
Mijn opa dook ook regelmatig in een hok onder het vloerkleed als er razzia's waren . Die Duitsers waren ook niet de slimste, want mijn vader is van 1944. Mijn oma heeft in de oorlog boter geruild voor een baby-uitzet en de lakentjes daarvan heeft Jonathan ook onder geslapen (eigenlijk elke baby die daarna geboren is, mijn zussen & ik en mijn neefje en nichtjes). Onverwoestbare kwaliteit.
Hihi, ik ben helemaal nostalgisch ineens. Die oudere vrouw en man zijn trouwens mijn overgrootouders. Zij heette Engeltje en was een hele lieve vrouw. Fijn om daarnaar vernoemd te zijn. En Jonathan is nu weer vernoemd naar mijn opa en oma.
Wij hebben natuurlijk wel het tijdperk meegemaakt dat je altijd en overal bereikbaar bent voor iedereen door de mobiele telefoon en internet. Maar ik denk dat het nooit meer zo spectaculair zal gaan als de vorige eeuw.
Hihi, ik ben helemaal nostalgisch ineens. Die oudere vrouw en man zijn trouwens mijn overgrootouders. Zij heette Engeltje en was een hele lieve vrouw. Fijn om daarnaar vernoemd te zijn. En Jonathan is nu weer vernoemd naar mijn opa en oma.
Wij hebben natuurlijk wel het tijdperk meegemaakt dat je altijd en overal bereikbaar bent voor iedereen door de mobiele telefoon en internet. Maar ik denk dat het nooit meer zo spectaculair zal gaan als de vorige eeuw.