Good Luck!
dinsdag 11 november 2008 om 11:13
Mannetje nu helemaal op mij boos en zielig. Viel net heel lelijk (gleed uit, kon ik verder niks aan doen maar is toch boos) en heeft nu een dikke lip. Er komt wat bloed van bovenuit zijn voortandje, dan gaat hij er toch niet uitvallen? Ik heb gevoeld, maar het leek niet los te zitten, maar kon ook niet zo goed erbij.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 11 november 2008 om 13:51
dinsdag 11 november 2008 om 13:55
Bandy is weer thuis.. alles is goed gegaan gelukkig.
Ze was ontzettend bang toen we ze op kwamen halen en kroop helemaal tegen me aan, arm beessie.
Julian is Bandy mee opgaan halen, ik had uitgelegd dat bandy ziek was en dat de dierendokter haar beter ging maken. Hij wilde Bandy graag mee ophalen en overlaade ze met kusjes en aaitjes ( zo cuteeeee!)
We kunnen weer rustig ademhalen.. ik heb het niet zo op dat soort dingen
Thx voor jullie medeleven
Ze was ontzettend bang toen we ze op kwamen halen en kroop helemaal tegen me aan, arm beessie.
Julian is Bandy mee opgaan halen, ik had uitgelegd dat bandy ziek was en dat de dierendokter haar beter ging maken. Hij wilde Bandy graag mee ophalen en overlaade ze met kusjes en aaitjes ( zo cuteeeee!)
We kunnen weer rustig ademhalen.. ik heb het niet zo op dat soort dingen
Thx voor jullie medeleven
dinsdag 11 november 2008 om 14:44
Fijn Bam dat het goed is gegaan!!! Nu lekker verwennen met veel knuffels en kusjes!
Star, die kleueueueueueren, ha ha. Heb je de Wereld Draait Door gekeken gister dat je daar op kwam ofzo?
Suze, daar heb je ladders voor hoor, om zo'n dakgootje leeg te halen. Een mannetje, tssss,
Hier is het mannetje (mijn eigen mannetje) lekker aan het verven. Is net terug van zijn nichtje. Vanavond St Maarten lopen. Ben alleen bang dat er heel veel kinderen gaan en dat je met zo'n bups aan de deur staat. Vind ik helemaal niet leuk. Ik ga dan gewoon met vriendinnetje en kinderen splitsen, veel knusser.
Okeetje, dat was het weer. Daaaag
Star, die kleueueueueueren, ha ha. Heb je de Wereld Draait Door gekeken gister dat je daar op kwam ofzo?
Suze, daar heb je ladders voor hoor, om zo'n dakgootje leeg te halen. Een mannetje, tssss,
Hier is het mannetje (mijn eigen mannetje) lekker aan het verven. Is net terug van zijn nichtje. Vanavond St Maarten lopen. Ben alleen bang dat er heel veel kinderen gaan en dat je met zo'n bups aan de deur staat. Vind ik helemaal niet leuk. Ik ga dan gewoon met vriendinnetje en kinderen splitsen, veel knusser.
Okeetje, dat was het weer. Daaaag
dinsdag 11 november 2008 om 15:08
Bam, spannende dag. Gelukkig nu weer adem halen!
Ja, het is zeker spannend Suze en Bam. Narcose is niet fijn en daarna zal ze ook wel pijn hebben. Maar is het voor het uiterlijk, je blijft toch relativeren he.
Star, vanavond zeker naar buiten!! Lampion en tas hangen klaar.
Dit gaan we zingen:
Lampionnetje, lampionnetje,
Schijn maar in de donk're nacht.
Als een sterretje, als een sterretje
Heeft ze veel geluk gebracht!
En dan huilt oma haha.
Ja, het is zeker spannend Suze en Bam. Narcose is niet fijn en daarna zal ze ook wel pijn hebben. Maar is het voor het uiterlijk, je blijft toch relativeren he.
Star, vanavond zeker naar buiten!! Lampion en tas hangen klaar.
Dit gaan we zingen:
Lampionnetje, lampionnetje,
Schijn maar in de donk're nacht.
Als een sterretje, als een sterretje
Heeft ze veel geluk gebracht!
En dan huilt oma haha.
dinsdag 11 november 2008 om 15:10