Vrijmarkt schatten
woensdag 27 april 2016 om 13:55
Als kind ging ik altijd al op zoek naar leuke schatten tussen alle rommel en professionele verkopers, glunderend kwam ik dan thuis met een spel voor de gameboy (gameboy ging wel mee om te testen of de spellen het wel deden). Er werd onderhandeld alsof mijn leven er van af hing want zo veel zakgeld ging er nou eenmaal niet mee en op is op.
Wie of wiens kinderen hebben dit jaar echte schatten kunnen vinden? Hele leuke dingen voor bijna niks die je niet kon laten liggen?
TO trapt af: Een paar jaar echt niks leuks gevonden, gewerkt en afgelopen jaar te ziek, zwak en misselijk om die 100 meter te lopen.. En dit jaar toch even gaan kijken hier in de buurt of er voor een klein bedrag iets leuks te vinden was. Binnenkort ook een verjaardag van een kind in de omgeving dus ik dacht wie weet vind ik wel iets voor hem. Met mensergerjeniet van Sesamstraat, Memory en domino van rupsje nooit genoeg en 2 boeken thuis gekomen, alles zo goed als nieuw (of nog met folie er om heen) en compleet en bij elkaar 6 euro uitgegeven. Ik weet wie straks een leuke verjaardag heeft en een deel gaat in de kast voor een volgende verjaardag.
Wie of wiens kinderen hebben dit jaar echte schatten kunnen vinden? Hele leuke dingen voor bijna niks die je niet kon laten liggen?
TO trapt af: Een paar jaar echt niks leuks gevonden, gewerkt en afgelopen jaar te ziek, zwak en misselijk om die 100 meter te lopen.. En dit jaar toch even gaan kijken hier in de buurt of er voor een klein bedrag iets leuks te vinden was. Binnenkort ook een verjaardag van een kind in de omgeving dus ik dacht wie weet vind ik wel iets voor hem. Met mensergerjeniet van Sesamstraat, Memory en domino van rupsje nooit genoeg en 2 boeken thuis gekomen, alles zo goed als nieuw (of nog met folie er om heen) en compleet en bij elkaar 6 euro uitgegeven. Ik weet wie straks een leuke verjaardag heeft en een deel gaat in de kast voor een volgende verjaardag.
woensdag 27 april 2016 om 21:58
Hier een mooie degelijke houten speelgoedkist en een fietsstoeltje gekocht. Wel een beetje onhandig dat ik lopend naar de vrijmarkt was gegaan, omdat ik dacht dat het toch niet veel zou zijn door het weer. En nu kon ik dus bijna 1,5 kilometer naar huis lopen met mijn aankopen. Daarom weet ik ook dat het een degelijke houten speelgoedkist is.
woensdag 27 april 2016 om 22:03
quote:Sonnemaatje schreef op 27 april 2016 @ 17:45:
De kids hier zijn erg blij met een enorme doos playmobiel voor een schijntje....
En we hebben een basketbalnet met standaard gevonden. De verkoper moest toch bij ons langs op weg naar huis en zou hem brengen. (We waren op de fiets)
Maar ik heb hem nog niet gezien en wordt nu wel een beetje zenuwachtig .......
Yes! Verkoper kwam laat want stond eerst voor de verkeerde deur....
Superblij mer mijn basketbal-set waar je anders snel tussen de 80 en 100 euro betaald...... Nu een tientje
De kids hier zijn erg blij met een enorme doos playmobiel voor een schijntje....
En we hebben een basketbalnet met standaard gevonden. De verkoper moest toch bij ons langs op weg naar huis en zou hem brengen. (We waren op de fiets)
Maar ik heb hem nog niet gezien en wordt nu wel een beetje zenuwachtig .......
Yes! Verkoper kwam laat want stond eerst voor de verkeerde deur....
Superblij mer mijn basketbal-set waar je anders snel tussen de 80 en 100 euro betaald...... Nu een tientje
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
woensdag 27 april 2016 om 22:21
quote:wittegeit schreef op 27 april 2016 @ 21:00:
Ik ben niet zo van de vrijmarkten en hier in de buurt is er ook weinig te doen qua marktgebeuren.
Een jaar of 10 geleden heb ik wel een keer iets geweldigs gescoord: een schilderijtje dat gemaakt was door mijn ondertussen al jaren overleden oma. Ben er nog elke dag blij mee want dit is het enige wat ik van haar heb.Wat mooi. Hoe heb je het schilderij herkend?
Ik ben niet zo van de vrijmarkten en hier in de buurt is er ook weinig te doen qua marktgebeuren.
Een jaar of 10 geleden heb ik wel een keer iets geweldigs gescoord: een schilderijtje dat gemaakt was door mijn ondertussen al jaren overleden oma. Ben er nog elke dag blij mee want dit is het enige wat ik van haar heb.Wat mooi. Hoe heb je het schilderij herkend?
woensdag 27 april 2016 om 22:24
woensdag 27 april 2016 om 23:46
Dochter: Dora verstoppertje spelen voor 50 cent, een enorme roze retro Volkswagen bus die je om kan bouwen tot camper voor 2,50 euro.
Man: Samsung digitale camera voor 2,50 euro
Ik: prachtige leren trenchcoat. Staat erg mooi, ben er erg blij mee.
Hond: een nylabone ,nieuw, het is een kruising Stafford en dit is het enige wat hij niet gesloopt krijgt met zijn kaken) voor 9,50 euro. Zijn normaal 25 euro.
Man: Samsung digitale camera voor 2,50 euro
Ik: prachtige leren trenchcoat. Staat erg mooi, ben er erg blij mee.
Hond: een nylabone ,nieuw, het is een kruising Stafford en dit is het enige wat hij niet gesloopt krijgt met zijn kaken) voor 9,50 euro. Zijn normaal 25 euro.
donderdag 28 april 2016 om 08:39
heel veel kleren voor mn zoon, ging ik ook echt voor., ook zomerschoenen.
kleren voor mezelf; best dure merk kleding. niet alles staat even mooi maar dat is logisch, heb per stuk steeds rond de3 euro gekocht dus dan is het een gok waard, oa levi spijkerbroek sisi boy jurkje.
in totaal toch wel ruim 80 euro kwijt maar dan had ik ook echt heel veel!
kleren voor mezelf; best dure merk kleding. niet alles staat even mooi maar dat is logisch, heb per stuk steeds rond de3 euro gekocht dus dan is het een gok waard, oa levi spijkerbroek sisi boy jurkje.
donderdag 28 april 2016 om 08:40
heel veel kleren voor mn zoon, ging ik ook echt voor., ook zomerschoenen.
en het was best druk.
zat in een rijke buurt en die hadden kraampjes.
en wat viel het weer mee, zo fijn!!
en het was best druk.
zat in een rijke buurt en die hadden kraampjes.
en wat viel het weer mee, zo fijn!!