Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Mikadoos schreef op 28 april 2016 @ 21:00:

[...]

Ja beetje lullig dat zij nu een ban heeft. Gelukkig duurt ie niet al te lang

48 uur toch?

Ik lang hoor als je elke dag vivaat
quote:simbalabimba schreef op 28 april 2016 @ 17:52:

Die abortus van de bee from de joekee zal toch wel echt geweest zijn? ?

Lees hier eigenlijk nooit, maar vind het eigenlijk wel een eer dat jullie mijn topics vermakelijk vinden. Alles is (soms helaas) waargebeurd. Daarom wil ik hier gewoon even neerzetten dat ook mijn abortus echt gebeurd is. Ik vind het vervelend dat iemand zou denken dat ik zoiets verzin.

Dat van die naam van die makelaar was inderdaad niet zo leuk van me.

Maar ik ben dus een echt persoon met een echt, geen trol of verhalenverteller. Kan jullie natuurlijk niet overtuigen maar ik hoop dat het geloofd wordt
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:theemok2 schreef op 28 april 2016 @ 20:46:

Oh, alweer weg.Zit je nou ook te vissen naar een ??
Je bent zelf een theepot
quote:feow schreef op 28 april 2016 @ 20:47:

[...]

Beste mod,

Als reactie op mijn officiële waarschuwing wil ik u graag wijzen op de officiële huisregels. Daarnaast wil ik u aanraden om te kijken naar de post waarvoor u mij deze waarschuwing gegeven heeft en u er vriendelijk op wijzen dat ik de overtreding-die-geen-overtreding-is niet begaan heb.

Ik wens u een prettige avond en vooral een goede nachtrust.Dank
even voor mijn duidelijkheid, Enn wil je nu hier met lovely bespreken waarom ze zeikers in het algemeen zei daar in het topik.
Ha Bladora! Mij maakt het inmiddels niets meer uit hoor! Ik vind jouw topics best vermakelijk en ze zijn zoals ze zijn niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zoenen ben ik altijd voor in!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Mikadoos schreef op 28 april 2016 @ 20:42:

Ik heb dat topic even snel gescand maarja, deze TO doet het er toch ook wel een beetje om? Bijna al haar topics gaan zo, maar ook haar individuele reacties. Ik verbaas me er niet over zal ik maar zeggen. En dat andere posters er fel op reageren is dan weer een uitgelezen kans om lekker te gaan staffen, ofzo.Het zou me niets verbazen als ze een trol is. Ze doet me denken aan een gepermabande.
quote:Elsa schreef op 28 april 2016 @ 20:44:

linken naar andere topix als in dat je berichten van andere topix erbij haalt misschien?

Een bericht uit een ander topic quoten mag niet, wel linken.

Als de plaatser van het bericht later iets aanpast is die aanpassing dus te zien. Zou je quoten dan zou een aanpassing niet te zien zijn
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 28-04-2016 21:06
Reden: Beter Nederlands
% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 21:04:

[...]

Het zou me niets verbazen als ze een trol is. Ze doet me denken aan een gepermabande.

Zou het echt?

Ze anders ook erg actief op zwangerschap topics. Moet je ook maar zin in hebben om dan steeds iets te verzinnen om te melden.
ik heb het niet over een link als een http adres suus
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 21:04:

[...]

Het zou me niets verbazen als ze een trol is. Ze doet me denken aan een gepermabande.Ja dat zou best kunnen. Ik ben daar niet zo goed in, ik herken oude wijn in een nieuwe zak echt nooit
quote:Enn schreef op 28 april 2016 @ 21:03:

Ha Bladora! Mij maakt het inmiddels niets meer uit hoor! Ik vind jouw topics best vermakelijk en ze zijn zoals ze zijn niet?Daar sluit ik me bij aan hoor.
Je bent zelf een theepot
quote:Mikadoos schreef op 28 april 2016 @ 21:08:

[...]

Ja dat zou best kunnen. Ik ben daar niet zo goed in, ik herken oude wijn in een nieuwe zak echt nooit

Wat een leuke uitspraak.
quote:Elsa schreef op 28 april 2016 @ 21:08:

ik heb het niet over een link als een http adres suusMaar daar ging de discussie wel over Elsa, er is een link uit een ander topic verwijderd en volgens de huisregels mag je een link van een bericht gebruiken
Je bent zelf een theepot
Nee volgens mij is ze geen trol. Volgens mij is zij, en haar familie, gewoon echt zo.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:SuzanneSuus schreef op 28 april 2016 @ 21:12:

[...]

Maar daar ging de discussie wel over Elsa, er is een link uit een ander topic verwijderd en volgens de huisregels mag je een link van een bericht gebruiken

oow de link van Enn. ok

ik liep een pagina achter.
quote:Gatti schreef op 28 april 2016 @ 21:12:

Nee volgens mij is ze geen trol. Volgens mij is zij, en haar familie, gewoon echt zo.Dan zou het ook voor haar misschien handig zijn als ze eens in gesprek gaat over hoe een forum in elkaar zit? Dit om ervoor te zorgen dat haar topics wel ok verlopen voor haar, zodat ze er wel wat aan heeft i.p.v. dat de een na de ander over haar heen buitelt? Dit mede omdat zij er zelf ook keer op keer olie op gooit? Tot op het punt dat zelfs mensen die echt doodnormaal reageren ook maar een veeg krijgen? Vandaar mijn verzoek hier want in het topic zelf mocht het niet meer van de mod.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb wat gemist, geloof ik. Was Star echt banwaardig?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Gatti schreef op 28 april 2016 @ 21:12:

Nee volgens mij is ze geen trol. Volgens mij is zij, en haar familie, gewoon echt zo.

De definitie van een trol wordt hier ruim gebruikt.

Ik vind dat ze soms een troltopics opent: een topic openen puur met een bepaald effectbejag
Je bent zelf een theepot
Thanks Enn&Suus Ik weet ook niet zo goed waarom het mij wél uitmaakt.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:WaaromPorque schreef op 28 april 2016 @ 21:10:

[...]

Wat een leuke uitspraak.
quote:Hayek schreef op 28 april 2016 @ 21:18:

Ik heb wat gemist, geloof ik. Was Star echt banwaardig?Zeker weten van niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 april 2016 @ 21:20:

[...]

De definitie van een trol wordt hier ruim gebruikt.

Ik vind dat ze soms een troltopics opent: een topic openen puur met een bepaald effectbejagDan is >50% van de topicopeners een troll....
quote:WaaromPorque schreef op 28 april 2016 @ 21:22:

[...]

Zeker weten van niet.Ik kon het me al niet voorstellen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven