Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Moi, wat enorm lief! (of je stonk echt heel erg uit je mond, dat kan ook)

Edit: ik zat nog in de pepermuntjesfase
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Soms valt alles gewoon ineens op zijn plek. En dat kan volgende week weer over zijn, maar hier kan ik echt weer eeuwen op verder.

Ze wilden ook weten waarom ik het eigenlijk leuk vond om hun juf te zijn. Dus heb ik ze allemaal van dit soort voorbeelden gegeven

....

Oh en juf, u hoeft zich geen zorgen te maken hoor, wij zullen u echt nooit slaan.

Dat is fijn om te weten
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 23:08:

[...]

En dan begrijp ik weer niet dat jij 'opleidingen met gevolgen' moet doen. Oh echt, ik zou willen dat mijn dochter docenten zou hebben die dit teweegbrengen bij de leerlingen.Ze hebben liever een juf met een diploma die een kind dat buiten de gebaande paadjes wandelt in alle opgeleide rust naar de klote helpt.
quote:LadyL0101 schreef op 29 april 2016 @ 23:09:

[...]

*schop* welterusten Hayek!Truste. Hondje jr. zit ook te smeken of ze naar boven mag (daar staat d'r bench), dus nu moet ik denk ik wel.........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:01:

[...]

Misschien wel

Of hij dacht: ik wil toch wel contact met de juf, maar ik weet niet hoe, dus doe ik het zo Ik denk echt dat hij een 'zwakheid' bij je voelde waardoor hij het zelfvertrouwen kreeg om op deze manier contact te maken. Wat het ook was, je hebt voor deze jongeling een verschil gemaakt Moi!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:feow schreef op 29 april 2016 @ 23:09:

of je stonk echt heel erg uit je mond, dat kan ook
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:09:

Oh en juf, u hoeft zich geen zorgen te maken hoor, wij zullen u echt nooit slaan.

Dat scheelt alweer
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:09:

[...]

Cool! Ik vind het vooral gaaf dat de klas stil was. Die voelden dus ook haarfijn aan hoe bijzonder dat was! Er kan bij mij best veel, maar iemand uitlachen om iets wat hij niet kan is echt einde van de dag. Tenzij het om een suf dansje oid gaat natuurlijk.
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:10:

[...]

Truste. Hondje jr. zit ook te smeken of ze naar boven mag (daar staat d'r bench), dus nu moet ik denk ik wel.........Je kunt die bench ook gewoon beneden halen he. Of je compie naar boven.
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 23:10:

[...]

Ik denk echt dat hij een 'zwakheid' bij je voelde waardoor hij het zelfvertrouwen kreeg om op deze manier contact te maken. Wat het ook was, je hebt voor deze jongeling een verschil gemaakt Moi!Ik denk vooral omdat hij het op zijn eigen tempo mocht doen. Als ik zijn dossier terug lees, en kijk naar hoe het in zijn vorige klas ging, mag hij voor het eerst zelf bepalen hoe en wanneer hij contact maakt. Zelfbeschikking is zo belangrijk als je in een situatie zit waar je zelf helemaal niets over te vertellen hebt.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:05:

[...]

Sorry voor je maag Moi, enne... alles wat saté saus is en in mijn buurt is... weke maag en kokhalsneigingen hier.

Edit: ik zat nog in de pepermuntjesfaseFeow jij bent echt heel leuk op dreef de afgelopen tijd!
Ik zeg trouwens gerust volgende week als ze weer een strontvervelend zijn dat ze beter kunnen zorgen dat ze niet vóór me lopen op de trap.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2016 @ 23:12:

[...]

Je kunt die bench ook gewoon beneden halen he. Of je compie naar boven.

Ik heb boven een spare laptop staan én kan forummen op m'n telefoon. Dus da's het probleem niet.

Bench naar beneden is geen optie. Dan jammert ze het halve dorp bij elkaar.........

Edit: ik zat nog in de pepermuntjesfaseZou het gewoon het bier van gisteravond zijn wat voor een tot stand komen van gedrag heeft gezorgd? Ik denk dat ik toch mijn versie maar in de rapportage zet
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:16:

Ik zeg trouwens gerust volgende week als ze weer een strontvervelend zijn dat ze beter kunnen zorgen dat ze niet vóór me lopen op de trap.
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 23:16:

[...]

Feow jij bent echt heel leuk op dreef de afgelopen tijd! vakantie + rest van het drieliterpaktapwijn van m'n verjaardag
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 29 april 2016 @ 23:20:

[...]

vakantie + rest van het drieliterpaktapwijn van m'n verjaardag Waren al twee glazen uit?
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:10:

[...]

Truste. Hondje jr. zit ook te smeken of ze naar boven mag (daar staat d'r bench), dus nu moet ik denk ik wel.........ohoh nu geef je jezelf echt bloot Hayek... Hayek luistert naar hondje *zoals ik naar de poezen* Slaap wel!
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:13:

[...]

Ik denk vooral omdat hij het op zijn eigen tempo mocht doen. Als ik zijn dossier terug lees, en kijk naar hoe het in zijn vorige klas ging, mag hij voor het eerst zelf bepalen hoe en wanneer hij contact maakt. Zelfbeschikking is zo belangrijk als je in een situatie zit waar je zelf helemaal niets over te vertellen hebt. En daar schort het hele systeem voor mijn gevoel vaak. Er wordt een stickertje geplakt, dus Pietje is zo en Mietje is zo... En Opgelost! Not. Betrokken leerkrachten zien, voelen en weten. Wat niet wil zeggen dat er thuis niet meer moet geburen.
*poef*

Heel even 2 selfies. Omdat ik zoveel van het bos hou.

Haal ze zo weer weg natuurlijk.
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:16:

[...]

Ik heb boven een spare laptop staan én kan forummen op m'n telefoon. Dus da's het probleem niet.

Bench naar beneden is geen optie. Dan jammert ze het halve dorp bij elkaar.........Oh, ik ben jaloers op het jonge-dieren-in-huis-leven.
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 23:23:

[...]

ohoh nu geef je jezelf echt bloot Hayek... Hayek luistert naar hondje *zoals ik naar de poezen* Slaap wel!Ik zit hier nog steeds. Hondje ligt weer op d'r kleed........
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:31:

[...]

Ik zit hier nog steeds. Hondje ligt weer op d'r kleed........ En de saté is er ook gezellig bij?
quote:feow schreef op 29 april 2016 @ 23:20:

[...]

vakantie + rest van het drieliterpaktapwijn van m'n verjaardag Dingdong: Thuisbezorgd: sorry geen extra jaar, maar wel een nieuw drielititerpakwijn met gedag van Oudblond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven