Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik heb een kat en die heeft een gat gevonden, onderin de luie stoel. Daar kruipt ze dus in, en dan gaat ze spelen met dochter die een beetje in het rond gaat staan te zwaaien met schoenveters. Zie je er dus af en toe een pootje uit komen, met nageltjes. Nou, zie daar maar eens een foto van te maken
Blond, haal jij de linkjes naar mijn goto's ook weg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:46:

[...]

Ik bedoel ook niet als geil, maar je lichaam mooi vloeiend op een foto maakt de foto gewoon natuurlijker.

Kittens, ik zou je achterste been omhoog doen en het voorste been laag. Dat kijkt lekkerder weg.

Ik had het ook niet over geil. Dat lijkt me al helemaal niet de gedachte achter die foto's....

Maar het mooi laten uitkomen van een lichaam, kan soms toch ondergeschikt zijn aan de gedachte achter een foto?

Overigens vind ik dat Kittens die pose prima kan hebben, niks mis mee...
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2016 @ 23:52:

Ik heb een kat en die heeft een gat gevonden, onderin de luie stoel. Daar kruipt ze dus in, en dan gaat ze spelen met dochter die een beetje in het rond gaat staan te zwaaien met schoenveters. Zie je er dus af en toe een pootje uit komen, met nageltjes. Nou, zie daar maar eens een foto van te maken Filmpje!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:52:

[...]

Ik had het ook niet over geil. Dat lijkt me al helemaal niet de gedachte achter die foto's....

Maar het mooi laten uitkomen van een lichaam, kan soms toch ondergeschikt zijn aan de gedachte achter een foto?

Overigens vind ik dat Kittens die pose prima kan hebben, niks mis mee...

Er is ook niets mis mee. Maar soms kijkt een bepaalde houding wat ongemakkelijk, terwijl als je iets kleins veranderd het gelijk veel vloeiender is.

Dat heeft niets met mooi zijn te maken of je lichaam goed uit laten komen, maar alles met vloeiendheid.

Ongemakkelijk kan ook, maar dat is volgens mij niet de bedoeling gezien de sfeer van deze foto's.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:53:

[...]

Filmpje!Ik zal het mijn dochter vragen morgen. Dan doe ik de veter wel .
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2016 @ 23:54:

[...]

Ik zal het mijn dochter vragen morgen. Dan doe ik de veter wel .Morgen? Ik zet net FB open.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:55:

[...]

Morgen? Ik zet net FB open.Dochter is de hort op. En zij is de enige met een flitsert op haar telefoon (het is best donker hoor, in die stoel). Dus sorry.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:54:

[...]

Er is ook niets mis mee. Maar soms kijkt een bepaalde houding wat ongemakkelijk, terwijl als je iets kleins veranderd het gelijk veel vloeiender is.

Dat heeft niets met mooi zijn te maken of je lichaam goed uit laten komen, maar alles met vloeiendheid.

Ongemakkelijk kan ook, maar dat is volgens mij niet de bedoeling gezien de sfeer van deze foto's.Dat gebrek aan vloeiendheid zie ik dan weer helemaal niet. Kan aan mij liggen hoor....
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2016 @ 23:57:

[...]

Dochter is de hort op. En zij is de enige met een flitsert op haar telefoon (het is best donker hoor, in die stoel). Dus sorry.

Zaklamp

aansteker

fietslamp
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:57:

[...]

Dat gebrek aan vloeiendheid zie ik dan weer helemaal niet. Kan aan mij liggen hoor....

Dat kan.

Het was ook zeker niet om af te zeiken.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:58:

[...]

[afbeelding]

Zaklamp

aansteker

fietslamp

Kaars

Snel bij Boels gehuurde bouwlamp

Buurman met flitser op foon....
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:59:

[...]

Dat kan.

Het was ook zeker niet om af te zeiken.Oh nee, daar verdenk ik jou ook zeker niet van. Maar het is blijkbaar per persoon verschillend. Ik vind weleens dingen spuuglelijk die je mooi schijnt te moeten vinden....
Nah wat toevallig, ik was net klaar met selfies maken, ik heb mijn haar namelijk gewafeld. Je weet wel, met een wafeltang, zoals in de tachtiger jaren. Ik kan de zelfontspanner trouwens zelf instellen, ik vind 10 seconden veel te weinig.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Hayek schreef op 30 april 2016 @ 00:01:

[...]

Oh nee, daar verdenk ik jou ook zeker niet van. Maar het is blijkbaar per persoon verschillend. Ik vind weleens dingen spuuglelijk die je mooi schijnt te moeten vinden....

Natuurlijk, ik zeg ook niet dat ze het zo moet doen. Maar het is wel leuk om er een volgende keer bewust een paar foto's in een wat andere houding van te maken.

Dat vind ik het leuke van fotograferen, zolang ik zelf maar niet op de foto hoef
Goh, niet eens vragen over waar mijn vijftienjarige bloedje dan wel niet heen is op dit godvergeten tijdstip? Hallo, dit is het Vivaforum hoor!
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:04:

Goh, niet eens vragen over waar mijn vijftienjarige bloedje dan wel niet heen is op dit godvergeten tijdstip? Hallo, dit is het Vivaforum hoor!

Owww.

Ik doe het even over.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2016 @ 23:57:

[...]

Dochter is de hort op. En zij is de enige met een flitsert op haar telefoon (het is best donker hoor, in die stoel). Dus sorry.

Het is 12 uur 's nachts geweest. Wat moet een 15 jarige dan nog buiten de deur?

Je laat haar toch wel elk kwartier appen hè?

Onverantwoord dit.
Zo beter?

Goh, niet eens vragen over waar mijn vijftienjarige bloedje dan wel niet heen is op dit godvergeten tijdstip? Hallo, dit is het Vivaforum hoor!Ik neem aan gewoon naar het een of andere illegale feestje waar drugs alleen per kilo wordt verhandeld. Niks raars aan toch?
Doe ik het een beetje overtuigend?
quote:Sapsorrow schreef op 30 april 2016 @ 00:03:

Nah wat toevallig, ik was net klaar met selfies maken, ik heb mijn haar namelijk gewafeld. Je weet wel, met een wafeltang, zoals in de tachtiger jaren. Ik kan de zelfontspanner trouwens zelf instellen, ik vind 10 seconden veel te weinig.

Ik kan m ook op 20 sec. instellen, maar daar heb ik dan weer te weinig geduld voor

En hij kan ook een paar foto's achter elkaar maken. Voor als ik net te laat ben.
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 00:06:

Doe ik het een beetje overtuigend?Op zich wel, maar ze is alweer terug. Een half uur voor de afgesproken tijd . Niks waard, die strontpubers van tegenwoordig.
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:09:

[...]

Op zich wel, maar ze is alweer terug. Een half uur voor de afgesproken tijd . Niks waard, die strontpubers van tegenwoordig.Dan toch zeker wel stoned of dronken hè?

Goh, niet eens vragen over waar mijn vijftienjarige bloedje dan wel niet heen is op dit godvergeten tijdstip? Hallo, dit is het Vivaforum hoor!Ja WTF! Waar is je kind en wat ben jij voor ontaarde moeder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven