Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 30 april 2016 om 00:23
zaterdag 30 april 2016 om 00:24
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:22:
[...]
Mijne wel. Allebei. Zo lullig, heb ik net koffie gezet voor Veilig Thuis, hebben die rotkinderen het alweer opgezopen.
Dat is kut ja. En dan kan je ze voor het fatsoen ook geen hoek verkopen. Erg uitgekookt van ze.
Ik heb gisteren voor het eerst zwarte koffie op.
[...]
Mijne wel. Allebei. Zo lullig, heb ik net koffie gezet voor Veilig Thuis, hebben die rotkinderen het alweer opgezopen.
Dat is kut ja. En dan kan je ze voor het fatsoen ook geen hoek verkopen. Erg uitgekookt van ze.
Ik heb gisteren voor het eerst zwarte koffie op.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zaterdag 30 april 2016 om 00:24
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 00:21:
[...]
Klopt, dat staat in de OP toch. Werkt alleen niet. Ik kan dat ook in al mijn topics als disclaimer aanvoeren.Ah, je kwam dus weer even zeiken om het zeiken. In plaats van dat je nu even in je topic gaat kijken, waar ik nota bene serieus heb geantwoord. Het is toch om te janken. Ik blijf janken vanavond.
[...]
Klopt, dat staat in de OP toch. Werkt alleen niet. Ik kan dat ook in al mijn topics als disclaimer aanvoeren.Ah, je kwam dus weer even zeiken om het zeiken. In plaats van dat je nu even in je topic gaat kijken, waar ik nota bene serieus heb geantwoord. Het is toch om te janken. Ik blijf janken vanavond.
zaterdag 30 april 2016 om 00:25
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 00:24:
[...]
Meld het hier dan ook niet, daar is de napraat toch voor volgens jullie ^^
Jij bepaalt wat ik waar schrijf?
Ik heb hier van alles geschreven vandaag. En ook dat ik om dat topic moest lachen.
[...]
Meld het hier dan ook niet, daar is de napraat toch voor volgens jullie ^^
Jij bepaalt wat ik waar schrijf?
Ik heb hier van alles geschreven vandaag. En ook dat ik om dat topic moest lachen.
zaterdag 30 april 2016 om 00:26
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:24:
[...]
Ah, je kwam dus weer even zeiken om het zeiken. In plaats van dat je nu even in je topic gaat kijken, waar ik nota bene serieus heb geantwoord. Het is toch om te janken. Ik blijf janken vanavond.Je hormonen weer?
[...]
Ah, je kwam dus weer even zeiken om het zeiken. In plaats van dat je nu even in je topic gaat kijken, waar ik nota bene serieus heb geantwoord. Het is toch om te janken. Ik blijf janken vanavond.Je hormonen weer?
zaterdag 30 april 2016 om 00:30
zaterdag 30 april 2016 om 00:30
zaterdag 30 april 2016 om 00:31
zaterdag 30 april 2016 om 00:32
zaterdag 30 april 2016 om 00:32
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 00:31:
[...]
Maar Moi vertel eens wat er zo vreemd is aan de vraag die ik stel in mijn topic? Vertel gewoon eens.Ik vind je vraag helemaal niet vreemd. Ik vind het verloop van de discussie grappig.
[...]
Maar Moi vertel eens wat er zo vreemd is aan de vraag die ik stel in mijn topic? Vertel gewoon eens.Ik vind je vraag helemaal niet vreemd. Ik vind het verloop van de discussie grappig.
zaterdag 30 april 2016 om 00:33
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 00:32:
[...]
De buren waren er ook niet blij mee. Met oortjes in hoor je je eigen gestamp niet he. Maar gelukkig zong ik niet mee. Niet zo erg hard tenminste.
Oww, die oortjes. Ik dacht een extra set oortjes. Konijnenoortjes ofzo.
Dan klinkt het wel okay, op dat gestamp na.
[...]
De buren waren er ook niet blij mee. Met oortjes in hoor je je eigen gestamp niet he. Maar gelukkig zong ik niet mee. Niet zo erg hard tenminste.
Oww, die oortjes. Ik dacht een extra set oortjes. Konijnenoortjes ofzo.
Dan klinkt het wel okay, op dat gestamp na.