Ergonomische haaknaald

01-05-2016 19:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma is dinsdag jarig. Nu gaf ze vandaag aan dat ze vaak last heeft van haar handen bij het haken en dat ze daar van baalt.

Daarom kwam ik op het idee om haar ergonomische haaknaalden te geven voor haar verjaardag. Op internet kan ik er genoeg vinden, maar dan heb ik ze niet voor dinsdag.

Iemand enig idee in welke winkel ze deze verkopen?
bol.com
Wolwinkels
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Te kust en te keur kun je ze krijgen... Heb je al een fournituren zaak geprobeerd?

En hoezo kun je ze niet voor woensdag hebben dan? Meeste webwinkels sturen de bestellingen toch meteen uit? Dan stuur je de haaknaald rechtstreeks naar je oma?
Waar woon je ergens ? Nu bestellen is dinsdag trouwens meestal al binnen hoor .

Ik zou voor de addi swing of clover amour gaan .

Kijk eens bij Pera pasha of echtstudio allebei snel met versturen.
quote:Quinty schreef op 01 mei 2016 @ 19:14:

Te kust en te keur kun je ze krijgen... Heb je al een fournituren zaak geprobeerd?

En hoezo kun je ze niet voor woensdag hebben dan? Meeste webwinkels sturen de bestellingen toch meteen uit? Dan stuur je de haaknaald rechtstreeks naar je oma?Oh oeps! Ik bedoelde dinsdag, niet woensdag.
Misschien bij Pipoos? Als d'r toevallig eentje in de buurt zit.

Anders zou je bol.com inderdaad kunnen proberen, dan heb je het dinsdag vaak wel binnen.
Clover amour vind ik heel fijn, maar toch is het wel heel persoonlijk en afhankelijk hoe je je haaknaald vast houdt. Zou je niet samen met haar naar een wolwinkeltje kunnen gaan?
Waar woon je?

Weet je al welk merk?
Het Viva forum is papaja.
Ik woon in de buurt van Eindhoven.

Heb verder niet zo'n verstand van haaknaalden

Zelf heeft ze die van haar ook maar van zolder gehaald een jaar geleden.
Wolplein.nl. Die hebben veel voor normale prijzen en goede service. Ze hebben ook een helpdesk die je kunt bellen met jouw vraag.
Hallo?!
quote:FuchsiaRose schreef op 01 mei 2016 @ 19:35:

Ik woon in de buurt van Eindhoven.

Heb verder niet zo'n verstand van haaknaalden

Zelf heeft ze die van haar ook maar van zolder gehaald een jaar geleden.Smitje op de Kleine Berg! Als je tijd hebt om daar langs te gaan, is echt enorm.
Maak het uitzoeken samen met jou het cadeau. Dan kan ze zelf uitzoeken wat ze fijn vindt en dan hebben jullie ook nog een gezellig uitje.
.
Ik haakte altijd met Clover Soft touch, heel fijn maar niet zo mooi. Heb er nu een setje Knit Pro Waves bijgekocht, sindsdien liggen de Clovers ongebruikt in de la. Loop gewoon een handwerkwinkel binnen, mijn ervaring is dat ze allemaal wel minstens 1 merk ergonische naalden hebben.

Mijn knit pro waves komen van Bij Tante Betsie in Eindhoven
Ik ben voor het plan om samen met oma op pad te gaan. Kun je ook nog ergens een gebakje gaan eten voor haar verjaardag.

In Utrecht weet ik modilaine, heb ik goede ervaringen mee.

Andere optie is om samen met oma naar een handwerkbeurs te gaan. Vond mijn oma altijd helemaal geweldig. Daar kan ze alle haaknaalden voelen en proberen, en lekker neuzen tussen alle nieuwe dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven