Ergonomische haaknaald
zondag 1 mei 2016 om 19:08
Mijn oma is dinsdag jarig. Nu gaf ze vandaag aan dat ze vaak last heeft van haar handen bij het haken en dat ze daar van baalt.
Daarom kwam ik op het idee om haar ergonomische haaknaalden te geven voor haar verjaardag. Op internet kan ik er genoeg vinden, maar dan heb ik ze niet voor dinsdag.
Iemand enig idee in welke winkel ze deze verkopen?
Daarom kwam ik op het idee om haar ergonomische haaknaalden te geven voor haar verjaardag. Op internet kan ik er genoeg vinden, maar dan heb ik ze niet voor dinsdag.
Iemand enig idee in welke winkel ze deze verkopen?
zondag 1 mei 2016 om 19:16
quote:Quinty schreef op 01 mei 2016 @ 19:14:
Te kust en te keur kun je ze krijgen... Heb je al een fournituren zaak geprobeerd?
En hoezo kun je ze niet voor woensdag hebben dan? Meeste webwinkels sturen de bestellingen toch meteen uit? Dan stuur je de haaknaald rechtstreeks naar je oma?Oh oeps! Ik bedoelde dinsdag, niet woensdag.
Te kust en te keur kun je ze krijgen... Heb je al een fournituren zaak geprobeerd?
En hoezo kun je ze niet voor woensdag hebben dan? Meeste webwinkels sturen de bestellingen toch meteen uit? Dan stuur je de haaknaald rechtstreeks naar je oma?Oh oeps! Ik bedoelde dinsdag, niet woensdag.
zondag 1 mei 2016 om 20:06
zondag 1 mei 2016 om 20:28
Ik haakte altijd met Clover Soft touch, heel fijn maar niet zo mooi. Heb er nu een setje Knit Pro Waves bijgekocht, sindsdien liggen de Clovers ongebruikt in de la. Loop gewoon een handwerkwinkel binnen, mijn ervaring is dat ze allemaal wel minstens 1 merk ergonische naalden hebben.
Mijn knit pro waves komen van Bij Tante Betsie in Eindhoven
Mijn knit pro waves komen van Bij Tante Betsie in Eindhoven
zondag 1 mei 2016 om 20:49
Ik ben voor het plan om samen met oma op pad te gaan. Kun je ook nog ergens een gebakje gaan eten voor haar verjaardag.
In Utrecht weet ik modilaine, heb ik goede ervaringen mee.
Andere optie is om samen met oma naar een handwerkbeurs te gaan. Vond mijn oma altijd helemaal geweldig. Daar kan ze alle haaknaalden voelen en proberen, en lekker neuzen tussen alle nieuwe dingen.
In Utrecht weet ik modilaine, heb ik goede ervaringen mee.
Andere optie is om samen met oma naar een handwerkbeurs te gaan. Vond mijn oma altijd helemaal geweldig. Daar kan ze alle haaknaalden voelen en proberen, en lekker neuzen tussen alle nieuwe dingen.