Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 2 mei 2016 om 10:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2016 @ 10:33:
Beetje jammer dat men gaat vragen in het memorialtopic wat ze dan precies had. " Voor de verwerking " . Zoooo schaamteloos en ongepast.Inderdaad ja. En wat maakt het nou uit? Degenen voor wie ze belangrijk was weten wat er was en dat is voldoende.
Beetje jammer dat men gaat vragen in het memorialtopic wat ze dan precies had. " Voor de verwerking " . Zoooo schaamteloos en ongepast.Inderdaad ja. En wat maakt het nou uit? Degenen voor wie ze belangrijk was weten wat er was en dat is voldoende.
maandag 2 mei 2016 om 10:43
maandag 2 mei 2016 om 10:44
quote:Pikkie22 schreef op 02 mei 2016 @ 10:43:
Ach, in dezelfde strekking als: Ik ken(de) MV niet maar naar aanleiding van het topic heb ik mij ingelezen. Ik ben erg verdrietig dat ze is overleden. Volgens mij is een Viva-icoon heen gegaan.
Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.
Hier HEB ik niet eens een reactie op.
Veel gekker kan het niet worden.
Ach, in dezelfde strekking als: Ik ken(de) MV niet maar naar aanleiding van het topic heb ik mij ingelezen. Ik ben erg verdrietig dat ze is overleden. Volgens mij is een Viva-icoon heen gegaan.
Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.
Hier HEB ik niet eens een reactie op.
Veel gekker kan het niet worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 2 mei 2016 om 10:46
Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.Dat vond ik het toppunt ja. Zeg dan gewoon niks. Als je je eigen anonimitiet ( jaja een woordgrap) belangrijker vindt, zeg dan gewoon echt maar niks.
Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.Dat vond ik het toppunt ja. Zeg dan gewoon niks. Als je je eigen anonimitiet ( jaja een woordgrap) belangrijker vindt, zeg dan gewoon echt maar niks.
maandag 2 mei 2016 om 10:46
Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.Ja koekoek, echt koekoek
Ik heb me ingelezen....en dan gewoon een oudgediend knaagdier zijn die zeker wel weet wie MV is.Ja koekoek, echt koekoek