Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ach jongen toch, geschrokken?
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 11:00:

[...]

En dan maar hopen dat ze de hele berichten verwijderen (want dat kan!) en niet gummen met 'ongepast' oid.Wishful thinking Yas, het is gewist met precies dat als reden . Maar desalniettemin gewist gelukkig.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 11:00:

[...]

En dan maar hopen dat ze de hele berichten verwijderen (want dat kan!) en niet gummen met 'ongepast' oid.En ja hoor: gegumd met 'ongepast'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ah, de koffie was op
ook de mods hebben een collega verloren....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 02 mei 2016 @ 11:05:

Daar heb jij helemaal gelijk in.

Daar dacht ik even niet aan.

Oh? Dat wist ik niet. (Hetgeen uiteraard de bedoeling was)

Sterkte Mods.

quote:Kia-Ora schreef op 02 mei 2016 @ 11:04:

[...]

Wishful thinking Yas, het is gewist met precies dat als reden . Maar desalniettemin gewist gelukkig.

Nou ja, het is weg.

Ik wil er verder ook geen woorden meer aan vuil maken.
quote:WaaromPorque schreef op 01 mei 2016 @ 23:50:

[...]

Natuurlijk kan je dat niet weten. Je berichtje was heel lief. Ik zag gelijk dat die vraagtekens niet expres waren.

zij kan het niet weten, maar jij zag gelijk dat het niet expres was.

en wat is er lief aan "niet heel gepast dit"

ik vroeg het hier netjes op NP, zodat er daar niet over uitgewijdt hoefde te worden,

maar hey het is die ene die hier iets vraagt. het is om je rot te schamen

ook de mods hebben een collega verloren.... Dat is zo . De Mods ook gecondoleerd .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik het mooi om de herinneringen te lezen die velen aan MV hebben.

Ik kan mij nog een periode herinneren dat zij het financieel en lichamelijk heel zwaar had en dat een aantal hier haar er op allerlei manieren doorheen hebben gesleept.

Heel mooi.
Frankly my dear, I don"t give a damn
ik denk dat zij een van de weinige mods was die werk en forummen gescheiden kon houden
De vraag was weliswaar niet de juiste plek om het je af te vragen, maar ik begrijp wel dat de vraag in mensen opkomt.

Volgens mij heel menselijk om je dit af te vragen als je verdrietig nieuws hoort/ leest wat je niet zag aankomen, of omdat iemand nog zo jong was, je niet wist dat ze ziek was ( die opmerking komt vaak langs).

Ik stel die vraag irl ook wel eens aan mensen,wanneer ik het verdrietige nieuws hoor dat iemand is overleden en ik dit niet zag aankomen.

Dood confronteert mensen toch vaak en dat wekt emoties en vragen op.

Volgens mij zag niemand het aankomen omdat het niet duidelijk was dat het zo slecht met haar ging.

Dan schrik je.

MV is een geliefde en bekende forumsters , dus ik snap wel dat dit plotselinge gemis mensen doet afvragen wat er aan de hand was.

Omdat het niet te bevatten is.

Ik denk niet dat vervelend bedoeld was, mensen reageren ook uit emotie en dat kan onbedoeld onhandig er uit komen.
MV was ook nog best jong toch? Ergens in de dertig?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Debora schreef op 02 mei 2016 @ 10:56:

Dan doe ik ook maar een duit in het zakje, per slot van rekening heeft BGB de schuldige nu alleen maar hiernaartoe gelokt om vervolgens te zien hoe schandelijk iedereen het vindt.

Iedereen gaat anders om met overlijden. En naarmate je meer overlijdens meemaakt, hoe anders je ertegenaan gaat kijken. Misschien is 'de schuldige' wel iemand die voor het eerst geconfronteerd wordt met een overlijden van iemand die hij/zij (zijdelings) kent. Misschien is de schuldige iemand die recent veel mensen in de omgeving heeft verloren. Misschien is de schuldige iemand met ernstige angstklachten.

Kortom, misschien hoopt de schuldige wat meer houvast en duidelijkheid te creëren in een wereld vol chaos en verlies.

Misschien is de schuldige een sensatiebeluste forummer die er alleen maar op uit is om een vette roddel bij de koffieautomaat op het werk te kunnen delen. De trut...

Ik acht die kans overigens klein.

Misschien moet de schuldige niet zo hard veroordeeld worden, want wij weten ook niet wat er allemaal achterzit. Misschien reageren sommigen hier ook wat hard vanwege het verdriet.

Een knuffel voor jullie allemaal

Amen.

Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:calvijn1 schreef op 02 mei 2016 @ 11:43:

MV was ook nog best jong toch? Ergens in de dertig?MV was iest ouder dan ik ... ik denk begin veertig . te jong ... veel te jong
quote:calvijn1 schreef op 02 mei 2016 @ 11:43:

MV was ook nog best jong toch? Ergens in de dertig?Ze is jaren 25 geworden op haar verjaardag . Maar ze was begin 40 in echte jaren .
quote:Debora schreef op 02 mei 2016 @ 10:56:

Dan doe ik ook maar een duit in het zakje, per slot van rekening heeft BGB de schuldige nu alleen maar hiernaartoe gelokt om vervolgens te zien hoe schandelijk iedereen het vindt.

Iedereen gaat anders om met overlijden. En naarmate je meer overlijdens meemaakt, hoe anders je ertegenaan gaat kijken. Misschien is 'de schuldige' wel iemand die voor het eerst geconfronteerd wordt met een overlijden van iemand die hij/zij (zijdelings) kent. Misschien is de schuldige iemand die recent veel mensen in de omgeving heeft verloren. Misschien is de schuldige iemand met ernstige angstklachten.

Kortom, misschien hoopt de schuldige wat meer houvast en duidelijkheid te creëren in een wereld vol chaos en verlies.

Misschien is de schuldige een sensatiebeluste forummer die er alleen maar op uit is om een vette roddel bij de koffieautomaat op het werk te kunnen delen. De trut...

Ik acht die kans overigens klein.

Misschien moet de schuldige niet zo hard veroordeeld worden, want wij weten ook niet wat er allemaal achterzit. Misschien reageren sommigen hier ook wat hard vanwege het verdriet.

Een knuffel voor jullie allemaal Gelokt ? Verwezen. Was namelijk ook niet erg gepast om daar te zeggen wat ik er van vond.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sorry BGB, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde meer dat het leek alsof jij er met haar over van gedachten wilde wisselen en dan komt ze al deze reacties tegen. Ik wilde gewoon even iedereen een hart onder de riem steken.

Mijn formulering komt inderdaad onaardig over zo.
Occam's razor
Ik heb Floyd als avatar nu, dus gewoon even een post om hem te laten zien.

We hadden ooit een meet bij Myleen thuis. Toen bijna iedereen weg was, durfden twee van de drie katten zich weer te laten zien. Floyd was niet bij mij weg te slaan, volgens Myleen was het best zeldzaam dat hij zo amicaal deed tegen iemand die hij voor het eerst zag. Ze kwam er regelmatig op terug.

Daarom heb ik nu niet Bo, maar Floyd
Oh deze komt qua timing niet helemaal lekker. Anyway het houdt me toch wel bezig gisteravond en vandaag...
quote:Moonlight82 schreef op 02 mei 2016 @ 12:22:

Oh deze komt qua timing niet helemaal lekker. Anyway het houdt me toch wel bezig gisteravond en vandaag...Wat komt niet lekker?
Ik voel me verdrietig om iemand die ik eigenlijk niet ken, althans niet buiten dit forum ken.

Dit herinnerd me aan iets waar ik 't hier over had, dat ik vrijwel alle verhalen geloof die hier geschreven worden.

Wat een raar iets is zo'n forum eigenlijk, met zoveel mensen die je kent, terwijl je ze vaak niet kent.

En wat een mooi iets is dit forum.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Moonlight82 schreef op 02 mei 2016 @ 12:22:

Oh deze komt qua timing niet helemaal lekker. Anyway het houdt me toch wel bezig gisteravond en vandaag...

Daar is geen timing voor nodig lieverd

Het houdt iedereen bezig die zich betrokken voelt en op welke wijze dan ook herinneringen heeft aan Myleen.

Ik denk dat we dat allemaal heel goed begrijpen. Mooi dat je met de avatar van Floyd invulling geeft aan het herinneringen van Myleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven