implantaten?
maandag 2 mei 2016 om 12:08
Implantaten kunnen niet direct na het trekken van de tanden en kiezen geplaatst worden je kaak gaat eerst slinken.
Met name in de onderkaak wordt het vaak gedaan als er geen houvast is voor een prothese.
In de bovenkaak zuigt de prothese zich beter vast daarom wordt het in de bovenkaak minder gedaan maar komt wel voor hoor.
Is er bij jou een indicatie voor ivm vergoeding?
Met name in de onderkaak wordt het vaak gedaan als er geen houvast is voor een prothese.
In de bovenkaak zuigt de prothese zich beter vast daarom wordt het in de bovenkaak minder gedaan maar komt wel voor hoor.
Is er bij jou een indicatie voor ivm vergoeding?
maandag 2 mei 2016 om 12:10
maandag 2 mei 2016 om 13:24
Er zijn veel verschillende manieren van implanteren. Ligt ook aan de plek waar er geïmplanteerd wordt en of het voor een kroon of prothese is.
Je hebt immediate placement en immediate loading daar zit ook nog een verschil in.
Bij een voortand wordt, dacht ik, het iets vaker gedaan dan bij een andere tand.
Maar het is allemaal erg lastige materie en ik zou het met de implantoloog goed overleggen en me goed laten informeren.
Zij moeten hun keuze goed moeten onderbouwen.
Je hebt immediate placement en immediate loading daar zit ook nog een verschil in.
Bij een voortand wordt, dacht ik, het iets vaker gedaan dan bij een andere tand.
Maar het is allemaal erg lastige materie en ik zou het met de implantoloog goed overleggen en me goed laten informeren.
Zij moeten hun keuze goed moeten onderbouwen.