Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:datmeenjeniet schreef op 12 november 2008 @ 18:11:

heb je er geen zin meer, nokken, sleur, ..nokken, alleen wiebelen met je konijntje als je er nog steeds super geil van wordt.

wat heb ik dat toch weer prachtig gezegd ;)Gut, als je zo doorgaat zien we je volgend jaar nog terug op het Boekenbal
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
yep

samen met die meneer met die grote rooie neus, weetjewel

die harry
O ja, meneer Mulisch. Die met die 16-kwadraat oren en die bril uit 1977. Nou ja, dan is er in elk geval drank zat!!
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dat bedoel ik maar, dus gaat het gewoon een aardige leuke meneer vinden.

ga naast hem zitten en drink naast het mijne ook stiekum zijn glas steeds leeg
Nou, dat wordt nog listig, want zijn neus is niet voor niks zo rood, hij zal zijn natje dan ongetwijfeld missen.

De nattegeit in het glas dan he, die andere zal ongetwijfeld sinds de oorlog al niet meer zijn voorgekomen. Alhoewel, je weer ook maar nooit met die oude snoeperds...
anoniem_31755 wijzigde dit bericht op 12-11-2008 18:58
Reden: Naja, even er dom in omlullen...
% gewijzigd
Harry Mulisch heeft het toch met Heleen van Royen gedaan?
Haha, dat zou me ernstig tegenvallen van mevrouw Van Royen!

Is dat trouwens met dubbel o eigenlijk, of alleen na inname?
Als ik een man was zou ik alleen al van haar stem een slappe krijgen.Om over haar man maar te zwijgen, een echte libidokiller! Zo'n man vraagt om een open relatie.....
Is idd een nepwijf die heleentje, doet net of ze zo geil is.

wat staat dat mens ver van zichzelf.

die is helemaal niet fout en geil, als die haar string uit doet heb je gelijk stoflongen
Haar man is vreselijk.... maar ik vind haar wel appetijtelijk (of is het apetijdelijk)
Ha, ha... stoflongen.... ik hoor al een Publieksprijs, DMJN!
djieeezus, waar gaat dit allemaal over?

Ben je een tijdje niet op het forum geweest, denk je leuk weer ff bijlezen/kletsen..............................gaat het over de rooie neus van Harry Mulish en de stoflongen van Heleen van Royen!

Sorry, guys........................I'm off!
anoniem_70562 wijzigde dit bericht op 12-11-2008 19:25
Reden: jaja, namen met een hoofdletter!!!
% gewijzigd
waar wil je het over hebben, dan?
quote:Els01 schreef op 12 november 2008 @ 19:26:

waar wil je het over hebben, dan?Over de behaarde zak van Sinterklaas.................nou goed!
Nooit gezien... is dat wat? Iets te oud naar mijn smaak :-)
quote:Els01 schreef op 12 november 2008 @ 19:29:

Nooit gezien... is dat wat? Iets te oud naar mijn smaak :-)

Er zit niet voor niets schimmel onder!

Djieezus, wat flauw!

Sorry hoor, maar heb een bui om op te schieten. Al mijn 'vriendjes' laten het afweten, heb gewoon wat behoefte aan aandacht!
Ach, das vervelend.

Zelfs geen sv over om lekker mee te mailen?

Je kan d'r ook niet van op aan, hè? Onberekenbaar die sv's...

Ik heb inmiddels een sv-olifantenhuid en dat is best prettig.
Ach, ik zit eigenlijk te klagen, maar MAG helemaal niet klagen! Aan aandacht helemaal geen gebrek, maar je raakt er zo aan gewend dat dan een dag zonder al vervelend aanvoelt!
ik... altijd als zeer meelevende, ondersteunende, jouw op handendragende, er altijd voor je zijn, altijd mailende, smssende en bellende en altijd alleen aan 1 vrouw zijn liefde gevende sv.

jaja..........u leest het goed...........dit gaat over mij.
Ooooooooo, één dag zonder! Je bent verwend!
quote:datmeenjeniet schreef op 12 november 2008 @ 19:58:

ik... en altijd alleen aan 1 vrouw zijn liefde gevende sv.'t Is dat ik mijn eten al naar binnen heb anders zat ik me nu te verstikken in een hap bami. Heb je koorts gozer? Je ijlt...
quote:datmeenjeniet schreef op 12 november 2008 @ 19:58:

ik... altijd als zeer meelevende, ondersteunende, jouw op handendragende, er altijd voor je zijn, altijd mailende, smssende en bellende en altijd alleen aan 1 vrouw zijn liefde gevende sv.

Als je het nou nog TEGEN mij had, dmjn, dan zou mijn dag weer helemaal goed zijn!
Jij legt de lat zeker niet te hoog :-) AIL
quote:Roland1971 schreef op 12 november 2008 @ 20:00:

[...]

't Is dat ik mijn eten al naar binnen heb anders zat ik me nu te verstikken in een hap bami. Heb je koorts gozer? Je ijlt...* trek nu een heel onnozel gezicht*

en vraag schijnheilig aan mijn dierbare vriend Roland...Hoezo??
quote:Els01 schreef op 12 november 2008 @ 20:12:

Jij legt de lat zeker niet te hoog :-) AILik vraag nu toch enige uitleg aan dingetje Els omtrent deze uitlating van haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven