Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 3 mei 2016 om 23:13
quote:Rocinante schreef op 03 mei 2016 @ 23:10:
[...]
Ik denk dat jouw laatste posts behoorlijk op de alarmknoppen drukte
Nou is het weer mijn schuld . Ik kan een hoop hebben, maar niet dat mensen zeggen dat ik lieg. Misschien waren de citaten toch niet zo heel leuk om terug te lezen.
Maar inderdaad, dat een mod niet gewoon zegt: "Hoor eens, jij post zelf de hele tijd privézaken, dan los je het zelf maar op."
[...]
Ik denk dat jouw laatste posts behoorlijk op de alarmknoppen drukte
Nou is het weer mijn schuld . Ik kan een hoop hebben, maar niet dat mensen zeggen dat ik lieg. Misschien waren de citaten toch niet zo heel leuk om terug te lezen.
Maar inderdaad, dat een mod niet gewoon zegt: "Hoor eens, jij post zelf de hele tijd privézaken, dan los je het zelf maar op."
dinsdag 3 mei 2016 om 23:14
dinsdag 3 mei 2016 om 23:14
dinsdag 3 mei 2016 om 23:15
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:13:
[...]
Maar inderdaad, dat een mod niet gewoon zegt: "Hoor eens, jij post zelf de hele tijd privézaken, dan los je het zelf maar op."heel verhelderend die post, maar niks nieuws onder de zon
[...]
Maar inderdaad, dat een mod niet gewoon zegt: "Hoor eens, jij post zelf de hele tijd privézaken, dan los je het zelf maar op."heel verhelderend die post, maar niks nieuws onder de zon
dinsdag 3 mei 2016 om 23:16
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:14:
Maar het gaat er bij mij echt niet in dat iemand jaar na jaar de zelfde fout maakt, hier keer op keer op gewezen wordt en dat dan nooit het kwartje gaat vallen. Tenzij een dubbeltje nooit een kwartje KAN worden.Ja grappig is dat he. Je zou haast gaan denken dat ze betaald wordt.
Maar het gaat er bij mij echt niet in dat iemand jaar na jaar de zelfde fout maakt, hier keer op keer op gewezen wordt en dat dan nooit het kwartje gaat vallen. Tenzij een dubbeltje nooit een kwartje KAN worden.Ja grappig is dat he. Je zou haast gaan denken dat ze betaald wordt.
dinsdag 3 mei 2016 om 23:16
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:14:
Maar het gaat er bij mij echt niet in dat iemand jaar na jaar de zelfde fout maakt, hier keer op keer op gewezen wordt en dat dan nooit het kwartje gaat vallen. Tenzij een dubbeltje nooit een kwartje KAN worden.Heel vreemd inderdaad. Ik zou toch echt heel goed op mijn tellen passen als ik gierend uit de bocht gevlogen was.
Maar het gaat er bij mij echt niet in dat iemand jaar na jaar de zelfde fout maakt, hier keer op keer op gewezen wordt en dat dan nooit het kwartje gaat vallen. Tenzij een dubbeltje nooit een kwartje KAN worden.Heel vreemd inderdaad. Ik zou toch echt heel goed op mijn tellen passen als ik gierend uit de bocht gevlogen was.