Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:09:

wat is dit nu weer voor raar gedoe. Y. opent een topic, verwijdert de OP verwijdert vrijwel al haar posts en vervolgens verwijdert de mod het vanwege privacy?Hoho Meds, je vergeet de zweer.
quote:Moirai schreef op 03 mei 2016 @ 23:10:

Wat was de privacy dan? Dat de kinderen op het gym zitten?

Sssst. Izze praaivaasie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:11:

[...]

Sssst. Izze praaivaasie.Ik zeg niet wat voor gym. Ze zijn gewoon heel lenig denk ik.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 03 mei 2016 @ 23:10:

Wat was de privacy dan? Dat de kinderen op het gym zitten?

Pas op! Straks verdwijnt dit topic ook
quote:Moirai schreef op 03 mei 2016 @ 23:11:

[...]

Ik zeg niet wat voor gym. Ze zijn gewoon heel lenig denk ik.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 mei 2016 @ 23:10:

[...]

Hoho Meds, je vergeet de zweer.ja dat zeg ik toch net? waarom altijd zo op me inhakken, het zijn altijd dezelfde die de zweer verpesten. dit haal ik zo weer weg vanwege de privacy
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:08:

Maar wie post er dan de hele tijd privacygevoelige informatie?De moeder van het verlengstuk gok ik zo maar ik was nog aan het bijlezen en ineens was het weg
Ze kijken ook heel intillegent uit hun ogen, die kinderen. Ware klasse verraadt zich onmiddellijk.
quote:Rocinante schreef op 03 mei 2016 @ 23:10:

[...]

Ik denk dat jouw laatste posts behoorlijk op de alarmknoppen drukte

Nou is het weer mijn schuld . Ik kan een hoop hebben, maar niet dat mensen zeggen dat ik lieg. Misschien waren de citaten toch niet zo heel leuk om terug te lezen.

Maar inderdaad, dat een mod niet gewoon zegt: "Hoor eens, jij post zelf de hele tijd privézaken, dan los je het zelf maar op."
quote:Rocinante schreef op 03 mei 2016 @ 23:12:

[...]

Pas op! Straks verdwijnt dit topic ook
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 mei 2016 @ 23:13:

Ze kijken ook heel intillegent uit hun ogen, die kinderen. Ware klasse verraadt zich onmiddellijk.En dat na 18 borrels. Kan je nagaan.
Maar het gaat er bij mij echt niet in dat iemand jaar na jaar de zelfde fout maakt, hier keer op keer op gewezen wordt en dat dan nooit het kwartje gaat vallen. Tenzij een dubbeltje nooit een kwartje KAN worden.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:12:

[...]

ja dat zeg ik toch net? waarom altijd zo op me inhakken, het zijn altijd dezelfde die de zweer verpesten. dit haal ik zo weer weg vanwege de privacyDoe es niet zo naar. Ik ben helemaal van slag weetjedat
quote:Moirai schreef op 03 mei 2016 @ 23:11:

[...]

Ik zeg niet wat voor gym. Ze zijn gewoon heel lenig denk ik.selectie-turnen olypische spelen. ja en dan zit je ineens tussen de sport-hotemetoten en WA en zijn vrouw. Sportieve kringen en adelijke zweren
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:09:

wat is dit nu weer voor raar gedoe. Y. opent een topic, verwijdert de OP verwijdert vrijwel al haar posts en vervolgens verwijdert de mod het vanwege privacy?
En ik had nog zulke leuke anekdotes over het leven in academische kringen. En dat ondanks mijn tokkiehoofd, kejjenagaan.

Maar ik post niet meer over mezelf! En ook niet over mijn geweldige kinderen!
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:13:

[...]

Nou is het weer mijn schuld . Ik kan een hoop hebben, maar niet dat mensen zeggen dat ik lieg. Misschien waren de citaten toch niet zo heel leuk om terug te lezen.

Maar inderdaad, dat een mod niet gewoon zegt: "Hoor eens, jij post zelf de hele tijd privézaken, dan los je het zelf maar op."heel verhelderend die post, maar niks nieuws onder de zon
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 mei 2016 @ 23:14:

[...]

Doe es niet zo naar. Ik ben helemaal van slag weetjedat Heb je lood nodig?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:14:

[...]

adelijke zwerenAls je dan tóch een SOA moet krijgen....
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 mei 2016 @ 23:13:

Ze kijken ook heel intillegent uit hun ogen, die kinderen. Ware klasse verraadt zich onmiddellijk.En als je het niet vertrouwt dan klop je een paar keer op de hoofdjes, een leeg hoofd klinkt hol.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:14:

[...]

selectie-turnen olypische spelen. ja en dan zit je ineens tussen de sport-hotemetoten en WA en zijn vrouw. Sportieve kringen en adelijke zwerenDit is dan weer privacy hè.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:14:

Maar het gaat er bij mij echt niet in dat iemand jaar na jaar de zelfde fout maakt, hier keer op keer op gewezen wordt en dat dan nooit het kwartje gaat vallen. Tenzij een dubbeltje nooit een kwartje KAN worden.Ja grappig is dat he. Je zou haast gaan denken dat ze betaald wordt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:14:

Maar het gaat er bij mij echt niet in dat iemand jaar na jaar de zelfde fout maakt, hier keer op keer op gewezen wordt en dat dan nooit het kwartje gaat vallen. Tenzij een dubbeltje nooit een kwartje KAN worden.Heel vreemd inderdaad. Ik zou toch echt heel goed op mijn tellen passen als ik gierend uit de bocht gevlogen was.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 mei 2016 @ 23:14:

[...]

Doe es niet zo naar. Ik ben helemaal van slag weetjedat (ik bedoel het niet naar, het was een grap, misplaatst ja, zelfs een slechte grap, ik maak altijd slechte grappen want ik verkeer niet in komische kringen)
Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven