Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 3 mei 2016 om 17:07
Ik zeg 'jullie'en hoppa, jij reageert als door een bij gestoken. En dan moet ik in jouw onschuld gaan geloven en leg je het zuigen en stoken bij mij neer? Het is leuk gevonden hoor maar ik denk niet dat er veel mensen zullen intrappen. Daar is gros van de VF-ers toch net te slim voor
Ik ga sporten, latersssssssssssssssssssssssssssssssssss
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 3 mei 2016 om 17:08
dinsdag 3 mei 2016 om 18:59
quote:hatsetats schreef op 03 mei 2016 @ 16:51:
Ongelogen? Zitten jullie hier nu echt een fittie uit te lokken nav het overlijden van iemand? WTF?Fittie????
Brrrrrr wat een enge negatieve vraag. Misschien moet ik je herinneren "waarom" en vooral "op welke manier" hier gisteren werd 'ge-fittie't' om postings te staffen en te laten verwijderen omdat mensen vroegen "hoe kan dat nou?". Maar ik hoor niemand over datgene waarvan ik zeg "ik vond die vragen waar jullie over vielen, nog altijd minder erg dan de vraag over de bijdrage'.
Ongelogen? Zitten jullie hier nu echt een fittie uit te lokken nav het overlijden van iemand? WTF?Fittie????
Brrrrrr wat een enge negatieve vraag. Misschien moet ik je herinneren "waarom" en vooral "op welke manier" hier gisteren werd 'ge-fittie't' om postings te staffen en te laten verwijderen omdat mensen vroegen "hoe kan dat nou?". Maar ik hoor niemand over datgene waarvan ik zeg "ik vond die vragen waar jullie over vielen, nog altijd minder erg dan de vraag over de bijdrage'.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 3 mei 2016 om 19:00
quote:hatsetats schreef op 02 mei 2016 @ 10:48:
En toch wringt dat eerbetoon topic ergens bij me. Iedereen die over elkaar heen buitelt om te zeggen hoe erg. Bij n paar reacties denk ik 'had maar liever niet gereageerd'.......Toen ik er heb gereageerd en gelezen waren er géén over-elkaar-heen-buitelen, maar inderdaad wel velen die zeiden 'hoe erg'. Logisch toch. Ik vond en vind het een heel mooi eerbetoon.
En toch wringt dat eerbetoon topic ergens bij me. Iedereen die over elkaar heen buitelt om te zeggen hoe erg. Bij n paar reacties denk ik 'had maar liever niet gereageerd'.......Toen ik er heb gereageerd en gelezen waren er géén over-elkaar-heen-buitelen, maar inderdaad wel velen die zeiden 'hoe erg'. Logisch toch. Ik vond en vind het een heel mooi eerbetoon.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 3 mei 2016 om 19:08
quote:missie_m schreef op 03 mei 2016 @ 19:00:
[...]
......Toen ik er heb gereageerd en gelezen waren er géén over-elkaar-heen-buitelen, maar inderdaad wel velen die zeiden 'hoe erg'. Logisch toch. Ik vond en vind het een heel mooi eerbetoon.
Het is ook een mooi eerbetoon.
Om dan ineens te zeggen dat je vindt dat sommigen niet hadden moeten reageren is helemaal ongepast. Om maar in de "fittie" term te blijven. Maar zo'n opmerking mag blijkbaar wel.
[...]
......Toen ik er heb gereageerd en gelezen waren er géén over-elkaar-heen-buitelen, maar inderdaad wel velen die zeiden 'hoe erg'. Logisch toch. Ik vond en vind het een heel mooi eerbetoon.
Om dan ineens te zeggen dat je vindt dat sommigen niet hadden moeten reageren is helemaal ongepast. Om maar in de "fittie" term te blijven. Maar zo'n opmerking mag blijkbaar wel.
dinsdag 3 mei 2016 om 19:10
quote:missie_m schreef op 03 mei 2016 @ 19:00:
[...]
......Toen ik er heb gereageerd en gelezen waren er géén over-elkaar-heen-buitelen, maar inderdaad wel velen die zeiden 'hoe erg'. Logisch toch. Ik vond en vind het een heel mooi eerbetoon. Tja, ik zei dat niet zomaar he. En nee, het gaat je niet aan waarom en over welke posts ik het had
[...]
......Toen ik er heb gereageerd en gelezen waren er géén over-elkaar-heen-buitelen, maar inderdaad wel velen die zeiden 'hoe erg'. Logisch toch. Ik vond en vind het een heel mooi eerbetoon. Tja, ik zei dat niet zomaar he. En nee, het gaat je niet aan waarom en over welke posts ik het had
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 3 mei 2016 om 19:21
quote:WaaromPorque schreef op 03 mei 2016 @ 19:08:
[...]
Om dan ineens te zeggen dat je vindt dat sommigen niet hadden moeten reageren is helemaal ongepast. Om maar in de "fittie" term te blijven. Maar zo'n opmerking mag blijkbaar wel.Nou ik begrijp wel waarom Hats dit gevoel bij sommige postings op dat topic heeft.
[...]
Om dan ineens te zeggen dat je vindt dat sommigen niet hadden moeten reageren is helemaal ongepast. Om maar in de "fittie" term te blijven. Maar zo'n opmerking mag blijkbaar wel.Nou ik begrijp wel waarom Hats dit gevoel bij sommige postings op dat topic heeft.
dinsdag 3 mei 2016 om 19:24
dinsdag 3 mei 2016 om 19:31
quote:WaaromPorque schreef op 03 mei 2016 @ 19:24:
[...]
Dat zal best, maar dan moet je niet vinden dat opmerkingen nav het eerbetoon ongepast zijn en dat het zuiver gehouden moet worden. Ze gooit nl zelf iets op.Het zou pas ongepast zijn als ze dat op het betreffende topic zou doen,hier op napraat moet het kunnen daar is dit topic voor.
[...]
Dat zal best, maar dan moet je niet vinden dat opmerkingen nav het eerbetoon ongepast zijn en dat het zuiver gehouden moet worden. Ze gooit nl zelf iets op.Het zou pas ongepast zijn als ze dat op het betreffende topic zou doen,hier op napraat moet het kunnen daar is dit topic voor.
dinsdag 3 mei 2016 om 19:34
quote:YellowDiamond schreef op 03 mei 2016 @ 19:31:
[...]
Het zou pas ongepast zijn als ze dat op het betreffende topic zou doen,hier op napraat moet het kunnen daar is dit topic voor.Precies. Dus moet ze missie ook niet aanspreken over zogenaamde fitties die ze hier "uitvecht". Ze gaf ergens een mening over.
[...]
Het zou pas ongepast zijn als ze dat op het betreffende topic zou doen,hier op napraat moet het kunnen daar is dit topic voor.Precies. Dus moet ze missie ook niet aanspreken over zogenaamde fitties die ze hier "uitvecht". Ze gaf ergens een mening over.
dinsdag 3 mei 2016 om 20:17
Wat een gedoe om alleen een vraag van mij. Ik ben een oude forummer kom hier al jaren. Ook ik heb in het verleden met MV aan de telefoon gezeten en gemaild. Haar volgde/zag ik de laatste tijd alleen nog wanneer ik haar tegen kwam in een topic. Ik wist niet dat ze ziek was . Omdat ik haar alleen nog zag in topics waar ik las of schreef maar verder geen privé contact meer met haar had. Soms gebeurd dat in je leven. Mensen komen en mensen gaan. Maar goed er zijn blijkbaar forummers die vinden dat ik geen recht van spreken heb dat kan prima. Maar dat had ten 1e iets anders lees vriendelijker gebracht kunnen worden. Ipv inderdaad zo hatelijk en kil. Er zijn ook forummers die in een ver verleden contact met haar hadden en die enorm schrikken van haar overlijden. Sorry daar dan voor.
dinsdag 3 mei 2016 om 20:18
quote:missie_m schreef op 03 mei 2016 @ 18:59:
[...]
Fittie????
Brrrrrr wat een enge negatieve vraag. Misschien moet ik je herinneren "waarom" en vooral "op welke manier" hier gisteren werd 'ge-fittie't' om postings te staffen en te laten verwijderen omdat mensen vroegen "hoe kan dat nou?". Maar ik hoor niemand over datgene waarvan ik zeg "ik vond die vragen waar jullie over vielen, nog altijd minder erg dan de vraag over de bijdrage'. Haha , gefittiet, mooi werkwoord Missie
[...]
Fittie????
Brrrrrr wat een enge negatieve vraag. Misschien moet ik je herinneren "waarom" en vooral "op welke manier" hier gisteren werd 'ge-fittie't' om postings te staffen en te laten verwijderen omdat mensen vroegen "hoe kan dat nou?". Maar ik hoor niemand over datgene waarvan ik zeg "ik vond die vragen waar jullie over vielen, nog altijd minder erg dan de vraag over de bijdrage'. Haha , gefittiet, mooi werkwoord Missie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé