Zijn verleden loslaten
woensdag 4 mei 2016 om 22:28
Hoe doe je dat? Hoe gaan jullie om met een eventueel 'wild' verleden van jullie kersverse partner?
Mijn vriend heeft er altijd al een handje van gehad om (ongevraagd) veel over zijn exen/scharrels te vertellen; dames die hij bijvoorbeeld leuk vond, maar die hem na een poosje niet meer zagen zitten. (heel veel) One night stands. Tientallen vrouwen die hij elk weekend in de kroeg zoende. Vriendinnen die het wel met hem zouden willen doen of hebben gedaan. Bedprestaties van exen. Etc. Met andere woorden: informatie die volgensmij weinig vrouwen van hun nieuwe liefde zouden willen horen.
Ik wil dit soort dingen niet weten, maar hij is hier heel open over. Ongevraagd gooit hij het bij mij neer als een 'leuke anekdote' en ik heb daar (heel kinderachtig) veel last van. Ik vind het helemaal niet leuk om gezellig met vriendinnen te moeten kletsen waarmee hij een geschiedenis heeft. Ook heeft mijn vriend in het begin van onze relatie erg moeilijk gedaan over onze relatiestatus. Dit soort verhalen maken mij onzeker.
Ik ben op dit vlak blijkbaar jaloers. Iets wat ik nooit geweest ben en ook niet wil zijn. Ik wil dit soort dingen dus graag loslaten, maar hoe doe je dit? Hoe gaan jullie om met dit soort informatie?
Mijn vriend heeft er altijd al een handje van gehad om (ongevraagd) veel over zijn exen/scharrels te vertellen; dames die hij bijvoorbeeld leuk vond, maar die hem na een poosje niet meer zagen zitten. (heel veel) One night stands. Tientallen vrouwen die hij elk weekend in de kroeg zoende. Vriendinnen die het wel met hem zouden willen doen of hebben gedaan. Bedprestaties van exen. Etc. Met andere woorden: informatie die volgensmij weinig vrouwen van hun nieuwe liefde zouden willen horen.
Ik wil dit soort dingen niet weten, maar hij is hier heel open over. Ongevraagd gooit hij het bij mij neer als een 'leuke anekdote' en ik heb daar (heel kinderachtig) veel last van. Ik vind het helemaal niet leuk om gezellig met vriendinnen te moeten kletsen waarmee hij een geschiedenis heeft. Ook heeft mijn vriend in het begin van onze relatie erg moeilijk gedaan over onze relatiestatus. Dit soort verhalen maken mij onzeker.
Ik ben op dit vlak blijkbaar jaloers. Iets wat ik nooit geweest ben en ook niet wil zijn. Ik wil dit soort dingen dus graag loslaten, maar hoe doe je dit? Hoe gaan jullie om met dit soort informatie?
woensdag 4 mei 2016 om 22:33
woensdag 4 mei 2016 om 22:38
quote:Too985 schreef op 04 mei 2016 @ 22:33:
[...]
Ja, hij weet inmiddels dat ik er NIETS meer over wil horen, maar het kwaad is dus al geschiet. En nu probeer ik te dealen met deze informatie.Jij bent de leukste/liefste/lekkerste, want hij is nu met jou.
[...]
Ja, hij weet inmiddels dat ik er NIETS meer over wil horen, maar het kwaad is dus al geschiet. En nu probeer ik te dealen met deze informatie.Jij bent de leukste/liefste/lekkerste, want hij is nu met jou.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 4 mei 2016 om 22:38
quote:Too985 schreef op 04 mei 2016 @ 22:33:
[...]
Ja, hij weet inmiddels dat ik er NIETS meer over wil horen, maar het kwaad is dus al geschiet. En nu probeer ik te dealen met deze informatie.Tja, je kunt het nou eenmaal niet meer wegdenken. Accepteer dan maar gewoon zijn verleden. Meer smaken zijn er niet. Of ja, je maakt het uit en begint een relatie met een ander waar je niks van weet. En heerlijk in onwetendheid leeft.
[...]
Ja, hij weet inmiddels dat ik er NIETS meer over wil horen, maar het kwaad is dus al geschiet. En nu probeer ik te dealen met deze informatie.Tja, je kunt het nou eenmaal niet meer wegdenken. Accepteer dan maar gewoon zijn verleden. Meer smaken zijn er niet. Of ja, je maakt het uit en begint een relatie met een ander waar je niks van weet. En heerlijk in onwetendheid leeft.
woensdag 4 mei 2016 om 22:45
Ik vind dat helemaal niet kinderachtig van je. Dat is teveel info. En nu zit t in je hoofd. En bedankt he. Niet handig van hem.
Vraag hem eens waarom hij dat verteld.
En probeer t anders eens om te draaien. Dat je een keertje een one nicht stand had met sm of zoiets. Echt iets aparts. Misschien bereik je hem wel met een shock effect andersom.
Vraag hem eens waarom hij dat verteld.
En probeer t anders eens om te draaien. Dat je een keertje een one nicht stand had met sm of zoiets. Echt iets aparts. Misschien bereik je hem wel met een shock effect andersom.
woensdag 4 mei 2016 om 23:09
Waarom en wat kinderachtig van hem zeg !!!!
Misschien denkt hij zo indruk op je te kunnen maken.
Net zo iets als "mannen onder elkaar"
die elkaar vertellen wel 50 vrouwen gehad te hebben maar in werkelijkheid 2.
Wel een afknapper, ik zou dat ook niet goed kunnen weg denken.
Bij elke vrouw die hem begroet zou ik me afvragen of hij haar ook heeft gehad.
Is het wel waar denk je?
Is hij echt zo populair?
Staat zijn telefoon rood gloeiend van al die vrouwen die hem willen?
Misschien moet je gewoon is zeggen van joh,....
Nu is het niet leuk meer!
Ik vertel jou toch ook niet hoe Anthony met zijn 27cm mij anaal nam.
Kijken of hij het dan begrijpt...
Misschien denkt hij zo indruk op je te kunnen maken.
Net zo iets als "mannen onder elkaar"
die elkaar vertellen wel 50 vrouwen gehad te hebben maar in werkelijkheid 2.
Wel een afknapper, ik zou dat ook niet goed kunnen weg denken.
Bij elke vrouw die hem begroet zou ik me afvragen of hij haar ook heeft gehad.
Is het wel waar denk je?
Is hij echt zo populair?
Staat zijn telefoon rood gloeiend van al die vrouwen die hem willen?
Misschien moet je gewoon is zeggen van joh,....
Nu is het niet leuk meer!
Ik vertel jou toch ook niet hoe Anthony met zijn 27cm mij anaal nam.
Kijken of hij het dan begrijpt...
woensdag 4 mei 2016 om 23:26
Hij schijnt nogal trots te zijn op zijn eerdere prestaties maar het komt vaak voor dat mannen die graag over hun prestaties opscheppen eerder heel weinig dan heel veel succes hadden bij het andere of eigen geslacht. Probeer eens te hinten in die richting.
Ik praat nooit over exen, deed ik bij al mijn vorige exen ook niet. Nergens goed voor.
Ik praat nooit over exen, deed ik bij al mijn vorige exen ook niet. Nergens goed voor.
verba volant, scripta manent.