Tandenragers bewaren
vrijdag 6 mei 2016 om 12:04
Oké, dit is wel het toppunt van een first world problem, maar ik ga het toch maar durven vragen. Ik heb van de tandarts van die ragertjes gekregen en die moet ik regelmatig gebruiken, dus het is wel handig als ze in de badkamer liggen.
Maar ik word er gek van! Die kleine dingen vliegen overal heen als ik ze los ergens neerleg. Ze zitten los in een zakje, maar ze daarin bewaren is niet zo hygiënisch want ze zijn natuurlijk nat na gebruik (en ze zijn meermaals te gebruiken).
Hoe doen anderen dat? Hebben jullie bijvoorbeeld een heel klein bekertje op je wastafel speciaal voor die ragertjes?
Maar ik word er gek van! Die kleine dingen vliegen overal heen als ik ze los ergens neerleg. Ze zitten los in een zakje, maar ze daarin bewaren is niet zo hygiënisch want ze zijn natuurlijk nat na gebruik (en ze zijn meermaals te gebruiken).
Hoe doen anderen dat? Hebben jullie bijvoorbeeld een heel klein bekertje op je wastafel speciaal voor die ragertjes?
vrijdag 6 mei 2016 om 12:29
quote:mwcactus schreef op 06 mei 2016 @ 12:26:
Je kunt er toch eentje los neerleggen en de rest in het zakje houden en in de kast leggen? Die ene zou je nog ergens op kunnen leggen als je wil, een theezakjes schoteltje ofzo.
Punt is dat zo'n losse (meerdere losse zelfs, in verschillende maten) dus juist de hele badkamer doorvliegt. Drie keer met de handdoek wapperen en ik kan dat ding weer op de grond gaan zoeken.
Maar ik ben eruit. Ik ga op zoek naar een leuk zoutvaatje.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Je kunt er toch eentje los neerleggen en de rest in het zakje houden en in de kast leggen? Die ene zou je nog ergens op kunnen leggen als je wil, een theezakjes schoteltje ofzo.
Punt is dat zo'n losse (meerdere losse zelfs, in verschillende maten) dus juist de hele badkamer doorvliegt. Drie keer met de handdoek wapperen en ik kan dat ding weer op de grond gaan zoeken.
Maar ik ben eruit. Ik ga op zoek naar een leuk zoutvaatje.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
vrijdag 6 mei 2016 om 12:30
Deze heeft 'ie: https://tandtotaal.nl/pro ... rigineel-en-x-soft-rages/
vrijdag 6 mei 2016 om 12:35
quote:calvijn1 schreef op 06 mei 2016 @ 12:27:
Wat is er onhygiënisch aan in een afgesloten bakje doen?
Kun je ze trouwens wel meerdere maken gebruiken?Vochtige dingen laat ik liever aan de lucht drogen, een vochtig afgesloten bakje is een broeiplaats voor bacteriën en schimmels. De ragers zijn inderdaad meermaals te gebruiken.
Wat is er onhygiënisch aan in een afgesloten bakje doen?
Kun je ze trouwens wel meerdere maken gebruiken?Vochtige dingen laat ik liever aan de lucht drogen, een vochtig afgesloten bakje is een broeiplaats voor bacteriën en schimmels. De ragers zijn inderdaad meermaals te gebruiken.
vrijdag 6 mei 2016 om 12:39
quote:groenteboerin schreef op 06 mei 2016 @ 12:35:
[...]
Vochtige dingen laat ik liever aan de lucht drogen, een vochtig afgesloten bakje is een broeiplaats voor bacteriën en schimmels. De ragers zijn inderdaad meermaals te gebruiken.Dan koop je een plastic bakje zonder dekseltje. Hoe moeilijk kan het zijn?
[...]
Vochtige dingen laat ik liever aan de lucht drogen, een vochtig afgesloten bakje is een broeiplaats voor bacteriën en schimmels. De ragers zijn inderdaad meermaals te gebruiken.Dan koop je een plastic bakje zonder dekseltje. Hoe moeilijk kan het zijn?
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 6 mei 2016 om 13:18
Ik heb een merk met een hulsje erbij. Stuk prettiger. Is te koop bij de da. Daarnaast heeft de hema ook ragers met huls, maar die zijn minder stevig.
Ah deze van interprox. http://www.kiesvoorjemond ... erprox-regular-ragers.png
Ah deze van interprox. http://www.kiesvoorjemond ... erprox-regular-ragers.png