Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.

Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.

Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.

Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.

Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.

Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...

Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...

Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.

Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.

Pffff. Wat moet ik hiermee?

Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
quote:Annapicobella schreef op 06 mei 2016 @ 16:14:

Doet (de goede eigenschappen benadrukken in plaats van goed te kijken naar de slechte en schadelijke eigenschappen) me altijd weer denken aan mensen die roepen dat vegetariers zulke goede mensen zijn.

Waarop een (vrouwelijke) Engelse kok altijd riep: Hitler was a vegetarian!Goeie!
Mss is het zo dat ik idd gehersenspoeld ben in de loop der jaren, en hele normale dingen (onterecht) als bijzonder ben gaan zien. Het is onmogelijk om dit te ontkennen natuurlijk omdat mijn ontkennen alleen maar zou bevestigen dat ik gehersenspoeld ben.

Ik kan ook niet ontkennen dat ik geen under cover agente ben die via de redactie vd viva ...Ehm. ..uit is op.... ja, wat precies..? Want mensen schrijven toch gewoon gratis op dit forum? Waarom zouden ze dan een betaalde kracht de hele dag hier laten schrijven? Omdat...er hier anders niemand meer komt ofzo? Sorrie, leuke theorie, maar niet erg logisch. Ik zit al tig jaren op dit forum (en nee, helaas niet betaald, zou wel willen ) en wat ik zie is dat er dagelijks weet-ik-veel-hoeveel nieuwe topics bijkomen. Zomaar uit zichzelf.
Vooropstellend dat ik niet roep dat je een trol bent, je 'waarom zou ik dat nou doen' houdt geen steek. Ooit weleens catfish gezien? Er bestaan mensen die er gewoon kicken dat ze bergen aandacht krijgen in een goedlopend topic. Waarom komt een gepermabande steeds terug en waarom opent er hier op het forum om de haverklap iemand een topic wat gaat over Amerika, zieke paarden en nachtvluchten? Geen idee.
Punt is dat de waarheid meerdere kanten heeft.

Als ik positief schrijf over hem, dan kom ik over als iemand die zijn fouten goedpraat of bagatelliseer ten koste v mezelf

Als ik negatief schrijf over hem, dan dien ik 'dus' met hem te moeten breken. Want bij zo'n lul blijf je toch niet?

Zo zwartwit is het (nu in elk geval nog) niet.
Amerika, zieke paarden en nachtvluchten..?

Heb ik ff gemist geloof ik.
Dan zou ik - vlgs jouw theorie- een kick kunnen krijgen vd aandacht die een fictief topic oplevert?
quote:Zeeland1970 schreef op 06 mei 2016 @ 16:51:

Amerika, zieke paarden en nachtvluchten..?

Heb ik ff gemist geloof ik.Offtopic: De Amerika trol had altijd een topic over verhuizen naar Amerika, en een visum/greencard had ze altijd zó geregeld. Vaak was er een terugkerend iets met een ziek kind in Nederland of een paard wat ziek was en wilde ze dan weten wat ze moest doen. Er is ook een keer een variant geweest waarin ze zogenaamd zwanger was van een Canadese ijshockeyer. En zo zijn er zeker wel 5 van die topics geweest geloof ik.
quote:Zeeland1970 schreef op 06 mei 2016 @ 16:52:

Dan zou ik - vlgs jouw theorie- een kick kunnen krijgen vd aandacht die een fictief topic oplevert?

Dan zouden trollen dat kunnen krijgen ja. Sterker nog dat doen ze. Probeerde alleen ff uit te leggen dat 'waarom zou ik dat in hemelsnaam doen' dus kan worden beantwoord met 'daarom, omdat het je dan wat oplevert'.

Nogmaals ik geloof je gewoon hoor.
we snappen heus wel dat ie ook leuke kanten heeft, of je moet al een full time masochist zijn

wat wel zwart wit is is dat de man je al jaaaaaren besodemieterd en nu ook nog een eikel durft te zijn tegen je, want hij heeft het zo moeihoehoelijk

dus hij neemt doodleuk vrij en probeert zich te onttrekken aan andere moeilijke dingen (zoals de jongens)

en dat kan want jij houhouhouhoudt zo van hem

vind je het heel gek dat we beginnen te denken dat je verhaal verzonnen is? Je geduld is ongeloofwaardig, en onwaardig, en plaatsvervangend verontwaardigend....
Lorem Ipsum
(verder eens met deadpool, die een pagina of wat terug ook al een boel zinnigs typte voor die verwarring met wiebeltje)
Lorem Ipsum
quote:wiebeltje schreef op 06 mei 2016 @ 10:28:

Deadpool, ik zei dat IK een toontje lager zou gaan zingen. Je moet wel mijn Posts goed lezen want zo ontstaan er misverstanden.misschien moet je dat dan zelf ook doen van anderen want ik heb nergens gezegd noch bedoeld dat ik vind dat jij zelfpsychoanalyse promoot. ik heb zelfs je naam niet genoemd.
Nou gaat lekker hier. De eerste facepalm van mij in dit topic trouwens.

Iedereen is zo bezig met die goeie en slechte eigenschappen maar bekijk het nu eens zo, als iemand precies hetzelfde is als jij, kun je dan groeien? Is het niet zo dat je yin en yang hebt en dat die twee elkaar beinvloeden? Twee mensen in een relatie, beinvloeden elkaars goeie en slechte eigenschappen. Die zijn niet rigide. Mensen ontwikkelen en groeien in hun leven, sommige niet zo snel, anderen doen niks anders. En je kunt gezapig naast elkaar zappend doodgaan zonder ooit een donderwolk tegen te komen. Dan heb ik liever af en toe flink storm. Storm ruimt ook op. En je zet elkaar aan tot groei, niet door gezapig zappend naast elkaar op de bank te zitten. Daar komt toch altijd wat leed bij kijken, bij elk soort groei trouwens.

Maar eerlijk gezegd, meestal, mensen die een decenia-lange relatie volhouden zonder ooit een conflict te hebben, wat voor mensen denk je dat dat zijn? Denk eens na. Mensen die niet zoveel behoeftes hebben en nogal simpel in het leven staan. Hoeveel mensen zijn er zo tegenwoordig? Niet zoveel he. Dat is echt iets van vroeger, komt nu ook nog wel voor, maar veel minder. Tegenwoordig hebben meer mensen beschikking tot kennis en vrouwen ook. Tegenwoordig zien mensen veel meer van de wereld, wat tot meer behoeftes leidt. Ik denk dat decenia-lange relaties, op een dag echt zeldzaam zullen worden.

Ik weet dat elke hele lange relatie, van moderne mensen , nooit helemaal zonder leed of problemen 'voortkabbelen'. Dat soort relaties, hebben de meeste mensen niet meer, van die ouwe besjes die elkaars hand al 70 jaar vasthouden. Ja, het gaat pijn doen op een dag. Veel meer dan je had verwacht. Hoeft trouwens helemaal niet over vreemdgaan te gaan. Maar je moet een team blijven. There's no 'I' in team. Allebei moet je flink inleveren, de meeste mensen tegenwoordig vinden dat teveel. Maar dan denk ik, hoe leuk ben jij eigenlijk?

Je moet ook je hele leven met jezeld doorbrengen. Eerlijk gezegd, had ik het allang met mezelf uitgemaakt als dat zou kunnen. Ik heb heel veel aan mijn vriend gehad eerder in mijn leven. Eigenlijk, als je het helemaal doortrekt, weet ik dat ik mijn leven aan hem te danken heb in die zwarte periode. Als hij me toen had verlaten, pfff, dan had ik zo'n zwaar leven gehad, dat had ik gewoon niet gered. Hij heeft toen een tijdlang niks aan mij gehad. En nu heb ik even niet zoveel als vroeger aan hem. Maar dat was eigenlijk een illussie, het idee dat mijn vriend me gelukkig maakte. Ik maak mezelf gelukkig. Goddank helpt mijn vriend een beetje mee. Als hij dat niet doet, tja, ik maak mezelf ook wel eens doodongelukkig. Ben ik erg goed in. Domme dingen roepen in emotie, mezelf naar beneden halen, mezelf slachtofferig opstellen, mezelf niet helpen, mezelf niet genoeg liefde geven. Hij hoeft alleen maar aan te sluiten eigenlijk, als hij zou willen. Dat doet hij niet, hij gaat nooit mee in mijn zelfhaat.

En kan me uit zwarte gaten trekken, zo af en toe. Niet altijd als en wanneer ik het wil. Maar we kunnen elkaars behoeftes ook nooit helemaal perfect beantwoorden. Dat is ook helemaal niet de bedoeling van een relatie. Ik snap dat mensen dat denken, maar dat is onzin. Als je zo denkt, hoef je ook niet meer een baan, een auto, naar de sportschool, een eigen sociaal leven hebben etc etc. Vrouwen maken hun leven toch ook zelf? Ik vind dat de bedoeling van een relatie, niet luvvieduvvie en alles gaat altijd goed, is. Ik vind dat de bedoeling is, dat je elkaar tot groei aanzet. En soms op een negatieve manier, dat kan. Probeer het grotere plaatje van je leven in het oog te houden. Moet alles perfect gaan? Of mag het ook echt he-le-maal mis gaan, en dat je elkaar toch terug vindt.

Wat is nou echte romance, mensen? Geven en nemen, in goeie en slechte tijden. Ja, zo zien slechte tijden er nu uit. Mensen vergissen zich daarin. Slechte tijden betekent niet alleen hongersnood ofzo, zo van die houden we erin uit nostalgische overwegingen, het leven gooit je shit in je gezicht, per tijdsvak/periode in de geschiedenis van de mensheid/regio/cultuur/leeftijdsfase/etc kan de shit van kleur en geur verschillen. Maar het is shit en je moet ermee zien te dealen!

Gooi elkaar niet zomaar weg, ook als je nog niet zo lang samen bent. Dat is sowieso iets wat ik vrouwen op dit forum mee wil geven. Je gooit jezelf ook niet weg omdat je een loeigrote fout maakt. Ook niet als je je kop 20 keer aan dezelfde steen stoot. Als je onvoorwaardelijk van de ander wilt houden, gooi die voorwaardes dan eens weg. Dan kun je heel lang samen blijven, niet als je net wilt doen alsof alles altijd koek en ei is, dat altijd geweest is, en dat altijd zal blijven.

Het leven is veel te grillig daarvoor en ik denk dat mensen zo'n overdreven hoge verwachtingen hebben van relaties, dat half Nederland daarom vrijgezellig is. Omdat ze denken dat ze net zulke hoge verwachtingen van zichzelf en het leven hebben. Ja, maar voldoe jij daar altijd aan? Ik niet hoor, ik ga vaak genoeg op mijn snuitje, waar mijn vriend ook wel eens last van heeft. Je leert veel van fouten maken. En daar groei je weer van. Geen groei, zonder shit. Zonder poep, geen bloemetjes.

Wat wel vaker gebeurt, is dat mensen heel lang doen alsof er nooit poep gebeurt, en dat die zeepbel uiteenspat, omdat de ander geen poep had verwacht. Omdat alles zo goed ging. Mensen vertellen je niet altijd dat ze aan het worstelen zijn, mannen zeker niet. Dus praat. En blijf close. En gooi die telefoons eens weg en wees samen. Daag mannen uit om te praten, klein geheimpje, mannen praten makkelijker terwijl ze iets aan het doen zijn. Dus als je vriend dit weekend onder zijn auto ligt ofzo, of de heg staat te snoeien, praat dan eens met hem. Gewoon over koetjes en kalfjes. Moet je zien wat voor diepzinnige gesprekken je dan ineens hebt, zomaar uit het niks.

Mannen verbergen hun emoties. Eigenlijk gewoon omdat wij dat willen. Ze voelen zich belemmerd, vaak, om te klagen, of om verwachtingen bij hun partner neer te leggen. Is ook karakter, okee, maar ik vind dat mannen minder klagen dan vrouwen. Ze dragen gewoon meer dan ze kunnen, en dat is niet okee, wat mij betreft, want daar komen brokken van. We zijn allemaal maar mensen he. Ik vind het helemaal niet gek dat To's man soms in een snotterend kind verandert. Hoe heeft die man ooit kunnen leren hoe je de ugly cry onder controle houdt, als hij eigenlijk niet eens gewoon mag huilen? Dat leggen wij ze, onbewust misschien, op. Hou het maar bij je, tot je ontploft.

Nou ja, To, iig weer sterkte toegewenst. The plots thickens, en niet door jou, geloof ik. Het maakt mij, in theorie dan he, sowieso niks uit of verhalen hier echt zijn of niet. Ik train er mijn brein mee. En mijn inlevingsvermogen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Zeeland1970 schreef op 06 mei 2016 @ 16:45:

Mss is het zo dat ik idd gehersenspoeld ben in de loop der jaren, en hele normale dingen (onterecht) als bijzonder ben gaan zien. Het is onmogelijk om dit te ontkennen natuurlijk omdat mijn ontkennen alleen maar zou bevestigen dat ik gehersenspoeld ben.

Weet je zeker dat het niet even beter is om even afstand te nemen van het forum? Want ik kan me voorstellen dat de dingen die hier gezegd worden anders binnenkomen nu.
[quote]Deadpool schreef op 06 mei 2016 @ 16:58:

[...]

Dan zouden trollen dat kunnen krijgen ja. Sterker nog dat doen ze. Probeerde alleen ff uit te leggen dat 'waarom zou ik dat in hemelsnaam doen' dus kan worden beantwoord met 'daarom, omdat het je dan wat oplevert'.

Nogmaals ik geloof je gewoon

Ohja, prima

Ik snap ook wel dat er vast mensen zijn die zoiets doen. Vind het persoonlijk alleen klinken als tijdverspilling. Waarom zou je dingen willen delen die niet over jouw situatie gaan..? Klinkt wat onnozel. Alsof je naar een dokter/kapper gaat maar stiekem geen hoofdpijn hebt of stiekem je haar niet geknipt wil hebben. Zoiets. Waarom GA je dan überhaupt? Omdat de dokter er San 'lekker is ingetrapt' ofzo?
Aandacht. Simpel.
Wat een kul Sapsorrow. Ja natuurlijk, een relatie is investeren. Zeg maar keihard werken. En we zijn allemaal mensen en we maken allemaal fouten. En natuurlijk gaat het met ups en downs, zoals het hele leven. Iedereen maakt moeilijke en goede periodes mee. En natuurlijk kan een mens groeien, leren van fouten etc.

Dat hoef je ons echt niet te vertellen hoor.

Maar er zijn grenzen. 20 jaar liegen en bedriegen gaat mijns inziens flink over de grens. Jij zegt: "je moet wel een team blijven". Maar dat heeft die man van TO tijdens de hele relatie niet gedaan! Hoe kun je iemand dan nog vertrouwen.

Daarnaast beoordeelt niemand de man van TO op zijn tranen. TO gaf zelf al aan dat haar man nooit huilt, alleen nu. Maar het is niet eerlijk van hem hoe hij zich nu opstelt tegenover zijn vrouw. Hij geeft zijn vrouw nu extra ballast door zoveel medelijden met zichzelf te hebben.

Jij wil ons meegeven dat we niet te snel moeten opgeven. Ik snap waarom je dat zegt want er zijn hier vrouwen die bij het eerste de beste topic over een man als schreeuwen dat 'ie het kanaal in moet. Máár ik zie hier ook veel vrouwen die koste wat koste bij hun man blijven. Zelfs als het volledig ten koste van haarzelf gaat. Dat vind ik nog veel erger. M

En pijn hoort bij het leven, maar je hebt zelf nog wel een KEUZE of je zoveel narigheid wil in je leven. Ik wil een stabiele relatie (met de normale ups en downs), geen goede tijden slechte tijden.

TO moet voor haarzelf bepalen wat zij wil.
quote:valentinamaria schreef op 06 mei 2016 @ 10:43:

[...]

bij zulk enorm bedrog vind ik woede een hele normale emotie.

waarom mag je hier niet woedend om zijn?

ik lees ook heel weinig woede bij to.

zelf had ik die man met de kettingzaag staan opwachten na zijn uitstapje van eergisteren, t is heel cheesy allemaal.

Ik denk dat woede zelfs contructief kan zijn in situaties als deze. Maar sowieso volkomen legitiem

Ik begrijp helemaal niks van het cheesy toontje van TO.

Ik begin er ook moe van te worden merk ik.

Godzijdank is mijn veronderstelling dat ik een goed huwelijk heb nog niet onderuit gehaald en heb ik mijn psychotherapie al achter de rug dus ik kan heerlijk genieten van hetmooie weer.
Ik denk ook dat woede constructief en legitiem kan zijn in bepaalde situaties waaronder deze. Maar als woede bij TO nu niet de boventoon voert dan is dat zo toch? Misschien komt het nog, misschien niet. En misschien is het interessant voor TO om op een gegeven moment te gaan onderzoeken waarom er zo weinig boosheid in haar zit, en of ze zichzelf daar niet mee tekort doet.

Maar als iemand die zelf ook niet zo goed (lang/intens) boosheid kan voelen vind ik het wel gek dat mensen TO vanwege zoiets niet meer geloven of als mensen hun geduld verliezen. Iedereen reageert toch anders? En ik kan me voorstellen dat het leuk is om ontwikkeling in een topic te lezen, zeker als je echt meeleeft en je best doet om te helpen, maar dit is geen boek dat je als 'saai' kan recenseren, het is iemands leven. En iemand die midden in een crisis zit gaat meestal niet binnen drie weken ineens anders reageren dan ze haar hele leven heeft gedaan (en dus ineens heel veel boosheid voelen terwijl dat haar niet natuurlijk komt aanwaaien) omdat een heleboel mensen dat adviseren.
Ik vind je toon juist prettig Zeeland.

Mijn gemene inborst zou trouwens wel van de gelegenheid gebruik maken om hem keihard uit te lachen met zijn genialewrattenuitslag. "Haha, heb je dit allemaal over jezelf afgeroepen door een pukkeltje wat niet eens iets voorstelt. Sukkel"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:jasse schreef op 06 mei 2016 @ 18:37:

Ik denk ook dat woede constructief en legitiem kan zijn in bepaalde situaties waaronder deze. Maar als woede bij TO nu niet de boventoon voert dan is dat zo toch? Misschien komt het nog, misschien niet. En misschien is het interessant voor TO om op een gegeven moment te gaan onderzoeken waarom er zo weinig boosheid in haar zit, en of ze zichzelf daar niet mee tekort doet.

Maar als iemand die zelf ook niet zo goed (lang/intens) boosheid kan voelen vind ik het wel gek dat mensen TO vanwege zoiets niet meer geloven of als mensen hun geduld verliezen. Iedereen reageert toch anders? En ik kan me voorstellen dat het leuk is om ontwikkeling in een topic te lezen, zeker als je echt meeleeft en je best doet om te helpen, maar dit is geen boek dat je als 'saai' kan recenseren, het is iemands leven. En iemand die midden in een crisis zit gaat meestal niet binnen drie weken ineens anders reageren dan ze haar hele leven heeft gedaan (en dus ineens heel veel boosheid voelen terwijl dat haar niet natuurlijk komt aanwaaien) omdat een heleboel mensen dat adviseren.Helemaal mee eens!
quote:turquasi schreef op 06 mei 2016 @ 17:02:

we snappen heus wel dat ie ook leuke kanten heeft, of je moet al een full time masochist zijn

...

vind je het heel gek dat we beginnen te denken dat je verhaal verzonnen is? Je geduld is ongeloofwaardig, en onwaardig, en plaatsvervangend verontwaardigend....Wie bedoel je met "we"? Een groepje even grote idioten als jij? Praat voor jezelf of beter hou helemaal je mond . Ik kan me helemaal vinden in haar. Een sterke wijze en lieve vrouw.
ik geloof het wel hoor. Ze lijkt me ook heel erg aardig. Ik vind het heel goed dat ze het volhoudt om hetop haar eigen manier te doen.

Maar ik begijp het niet. Eindeloze verhalen en analyses, goed praten inderdaad hier en daar, veel pikken, nog steeds.

Ik ben zo ontzettend anders. Ik kan heel goed boos worden, wel eens te. Ik ben het type van nu klaar en dit wil ik niet. Of juist wel. En ik heb dan ook een hele dominante man. Die ook heel boos kan worden en die echt niet lang dingen gaat doen die hij eigenlijk niet wil.Daardoor kan het wel eens knallen maar we weten waar we staan.

Ik kan ook heel goed analyseren en heb een bijzonder sterke intu:itie en empatisch vermogen. Daardoor ben ik al jong in de knoop gekomen omdat ik bij god geen idee had wie ik was toen ik begin 20 was. Ik was altijd bezig met anderen te begrijpen en te proberen te doen wat er van mij verwacht was. Omdat ik op een gegeven moment bijna elke ochtend kotsend wakker werden regelmatig paniekaanvallen had en wekelijks met een mes op mijn polsen stond heb ik zelf hulp gezocht. Met mijn 23e zat ik in psychotherapie. 3 jaar. Dan begin je met een proces en dat stopt niet, het wordt een bepaalde manier van kijken en leven. maar ik ben nu meer dan 2x 23 en weet wel wie ik ben. Daar heb ik niet tientallen meningen van anderen voor nodig.

To wel, dat mag.
@Rrinkje: misschien dat to (door deze situatie) nu in zo'n soort proces komt/zit(?)
Ik WEET niet of ik de 'juiste hoeveelheid woede' voel.

Wil dit ook niet hoeven verdedigen.

rrinkje, heftig wat je schrijft over je verleden. Je hebt veel meegemaakt. Dat heeft je gevormd tot wie je bent, je hebt waardevolle lessen geleerd. Ik ook. Ook ik heb een zgn 'heftig verleden' achter de rug. Veel moeten strijden, en mijn lessen geleerd. Mijn conclusies zijn alleen anders. Boosheid is niet mijn stijl. Wil niet zeggen dat ik niet ook heel kwaad kan worden.
quote:feow schreef op 06 mei 2016 @ 18:39:

Ik vind je toon juist prettig Zeeland.

Mijn gemene inborst zou trouwens wel van de gelegenheid gebruik maken om hem keihard uit te lachen met zijn genialewrattenuitslag. "Haha, heb je dit allemaal over jezelf afgeroepen door een pukkeltje wat niet eens iets voorstelt. Sukkel"Thanx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven