Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.



Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.



Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.



Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.



Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.



Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...



Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...



Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.



Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.



Pffff. Wat moet ik hiermee?



Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach jee!! Wat ontzettend rot! Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje, ik moet er niet aan denken! Ik heb helaas geen advies voor je.

Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Geen advies, wel heel veel sterkte! En schaam je alsjeblieft niet. Als er iemand zich diep moet schamen is hij het!



Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw.......



Wat een shock moet dat zijn!! Jouw huwelijk, alles waar het voor stond, blijkt niet te zijn wat jij dacht!

Pfoe....ik zou het niet weten.

Dit moet bezinken.



Eerste reactie is: eruit!

maar ik snap dat het niet zomaar te doen is....hier heb jij ook tijd voor nodig.
Mijn god, enorm veel sterkte. Weet niet wat ik erger zou vinden... Naar de hoeren gaan of normaal vreemdgaan. Normaal vreemdgaan kan ik mij ergens ver weg nog iets bij inbeelden maar hij is dus expres naar de hoeren gegaan. Dat gebeurd je niet zomaar. En dan jou wrs bog met een soa opzadelen. Ik ben niet snel van relaties verbreken maar in dit geval is het echt te walgelijk voor woorden. En die 4x in 10 jaar zou ik niet geloven. Eens een hoerenloper altijd een hoerenloper.
Alle reacties Link kopieren
Als je het nu nog niet weet bedenk je dan ook dat je nu niks hoeft te weten.

Laat alles bezinken en bekijk dan wat je zelf verder wil. Met hem of zonder hem.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wou hij weg? Nee. Wou hij jou inruilen voor een ander? Nee. Wou hij af en toe eens een doodlopende zijstraat in? Ja. Wat moet jij daarmee? Helemaal niets, of wat jij wil. Jij maakt, net zoals zovelen, de foute interpretatie dat deze acties iets over jou of iets over zijn trouw zegt. Maar hij is er gewoon nog, net zoals al die jaren voorheen. Welcome to the real world.
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 18 april 2016 @ 15:08:

Oh wauw.......



Wat een shock moet dat zijn!! Jouw huwelijk, alles waar het voor stond, blijkt niet te zijn wat jij dacht!

Pfoe....ik zou het niet weten.

Dit moet bezinken.



Eerste reactie is: eruit!

maar ik snap dat het niet zomaar te doen is....hier heb jij ook tijd voor nodig.Ja, dit dus idd.




Je hele huwelijk is aanzienlijk méér dan 4 hoerenbezoeken, en je hele huwelijk is geen leugen. Je man heeft wel gelogen, en je hebt alle recht daar vanalles van te vinden natuurlijk.



Maar praat jezelf niet aan, en laat jezelf niet aanpraten, dat daarmee al het goede van je huwelijk ineens niet bestaan heeft.



Je doet niets verkeerd of doms als he net hem verder wil, als je niet mrt hem verder wil, of als he niet weet wat je wil
Alle reacties Link kopieren
Gewoon praten met je familie en vrienden hoor! Dit krop je toch zeker niet op hè? Dat is niet te doen..



Pffff heel veel sterkte

Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 18 april 2016 @ 15:14:

Wou hij weg? Nee. Wou hij jou inruilen voor een ander? Nee. Wou hij af en toe eens een doodlopende zijstraat in? Ja. Wat moet jij daarmee? Helemaal niets, of wat jij wil. Jij maakt, net zoals zovelen, de foute interpretatie dat deze acties iets over jou of iets over zijn trouw zegt. Maar hij is er gewoon nog, net zoals al die jaren voorheen. Welcome to the real world.Wat is jouw definitie van 'trouw-zijn' dan..?
Alle reacties Link kopieren
Nou Hulang dat vind ik wel erg hard. Ze heeft namelijk geen keuze gehad in deze. Als ze had geweten dat haar partner af en toe naar de hoeren wou, dan hadden ze daar samen een oplossing voor kunnen vinden (uit elkaar of met goedkeuring van naar de hoeren) nu wordt ze achteraf geconfronteerd met de consequenties van zijn keuze.



Neemt niet weg dat ik het verstandig van je vindt dat je nu even geen beslissing neemt maar even de tijd neemt om alles te overdenken. In veel opzichten is hij natuurlijk nog altijd de man waar je 20 jaar mee samen bent. Maar het lijkt erop dat de enige reden dat hij dit opbiecht de mogelijke SOA is. De vraag is hoe lang hij het anders nog geheim had gehouden en of je daarmee beter af geweest was....



Heel veel sterkte in de komende periode!
quote:Maleficent schreef op 18 april 2016 @ 15:09:

Als je het nu nog niet weet bedenk je dan ook dat je nu niks hoeft te weten.

Laat alles bezinken en bekijk dan wat je zelf verder wil. Met hem of zonder hem.Inderdaad, je hoeft nu nog niet meteen een keuze te maken. Je mag zelfs over pas een jaar zeggen dat je er klaar mee bent, mag allemaal! Denk even rustig na, en veel sterkte. Ik zou persoonlijk niet verder kunnen met diegene. Ik kan hem wek vergeven, maar het vertrouwen zou voor altijd beschadigd zijn en dan is de relatie niks meer waard. Dikke knuffel
quote:HuLang schreef op 18 april 2016 @ 15:14:

Wou hij weg? Nee. Wou hij jou inruilen voor een ander? Nee. Wou hij af en toe eens een doodlopende zijstraat in? Ja. Wat moet jij daarmee? Helemaal niets, of wat jij wil. Jij maakt, net zoals zovelen, de foute interpretatie dat deze acties iets over jou of iets over zijn trouw zegt. Maar hij is er gewoon nog, net zoals al die jaren voorheen. Welcome to the real world.

Dus in "the real world" is het normaal om naar de hoeren te gaan als je een relatie hebt??? Ik vind van niet!

TO wat een ellende zeg!! Hopenlijk valt het allemaal mee en heb je geen soa gekregen. Ik zou je dus even laten testen! Heeft hij de afgelopen tijd antibiotica gehad?? Daar kan je ook bultjes/wratjes van krijgen.

Heel veel sterkte met moeilijke beslissingen!

Ik vind het trouwens "knap" dat hij het zelf heeft opgebiecht. Lijkt me heel erg moeilijk na zoveel jaren. (Ik praat het niet goed wat hij heeft gedaan)
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbelprik28 schreef op 18 april 2016 @ 15:17:

Gewoon praten met je familie en vrienden hoor! Dit krop je toch zeker niet op hè? Dat is niet te doen..



Pffff heel veel sterkte

Als ik praat met familie of vrienden dan zullen ze me wegspoelen met hun sterke mening. Ze zullen plaatsvervangend boos voor me worden, het een lul vinden, of juist vinden dat ik bij hem moet blijven etc etc. Dan hoor ik mezelf niet meer denken.
Alle reacties Link kopieren




Je hoeft ook nog niet meteen "iets te vinden". Zo'n mededeling heeft even tijd nog om te verwerkt te worden, gun jezelf die tijd ook. Hoe fout en naar die bezoekjes ook zijn geweest, hij -en jullie huwelijk- is meer dan die bezoekjes. Dat betekent niet dat je er niet van alles van mag vinden (helemaal terecht ook!), maar hij heeft ook goede en mooie dingen. Probeer die los te zien van de keuze die hij heeft gemaakt door naar de hoeren te gaan en daar over te liegen.
Alle reacties Link kopieren
Hij biechtte het alleen maar op omdat hij denkt genitale wratten te hebben. Hij was bang dat dit bij vrouwen voor complicaties kon zorgen en voelde om die reden noodzaak om het op te biechten. Anders had hij het niet vertelt. Zo zei hij het zelf.
Voordeur open, tas met kleren naar buiten flikkeren, vent er achteraan en deur dicht gooien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of hij het op had gebiecht als hij geen ziektes oid had. Maar goed. Dat terzijde.

Moeilijk zeg. Als je maar niet denkt dat het aan jou ligt
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 18 april 2016 @ 15:14:

Wou hij weg? Nee. Wou hij jou inruilen voor een ander? Nee. Wou hij af en toe eens een doodlopende zijstraat in? Ja. Wat moet jij daarmee? Helemaal niets, of wat jij wil. Jij maakt, net zoals zovelen, de foute interpretatie dat deze acties iets over jou of iets over zijn trouw zegt. Maar hij is er gewoon nog, net zoals al die jaren voorheen. Welcome to the real world.Rare ideeën heb jij over "the real world".....
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
Getsie wat een eikel. Sterkte met de hele situatie. Ik denk niet dat ik mij erover heen zou kunnen zetten, alleen van het idee al zou ik walgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 18 april 2016 @ 15:14:

Wou hij weg? Nee. Wou hij jou inruilen voor een ander? Nee. Wou hij af en toe eens een doodlopende zijstraat in? Ja. Wat moet jij daarmee? Helemaal niets, of wat jij wil. Jij maakt, net zoals zovelen, de foute interpretatie dat deze acties iets over jou of iets over zijn trouw zegt. Maar hij is er gewoon nog, net zoals al die jaren voorheen. Welcome to the real world.

Dus betekenisloze seks is geen vreemdgaan? Dat moet ik vanavond gelijk eens met m'n vrouw bespreken!



TO, wat een rotstreek, anders kan ik het niet noemen! Heel veel sterkte met bedenken wat je hiermee wilt!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Zeeland1970 schreef op 18 april 2016 @ 15:17:

Wat is jouw definitie van 'trouw-zijn' dan..?Tja, anders dan het standaard ojee-mijn-ideaalbeeld-is-stuk-watnu iig. Er is geen acuut gevaar voor een relatiebreuk, dat risico heeft er zelfs nooit in gezeten. Maar toch dat hoog van de toren blazen he, nog maar een vernield ego erbij. Ja sommige mannen doen die dingen blijkbaar, sommige vrouwen ook. Ik zou me persoonlijk méér zorgen maken indien zou blijken dat hij ook de kat heeft dood gemaakt, want dàt is wel zorgelijk.
Alle reacties Link kopieren
HuLang, dat heeft geen ene bal met ideaalbeeld te maken! Het is niet meer dan normaal dat TO flink gekwetst is nu! En het gedrag van haar man is niet normaal.

Wat moet ze dan? Hem een tien-rittenkaart voor de hoeren geven met een "veel plezier schat, en niet al je kruid verschieten, ik wil straks ook nog"?
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven