H&M met positiemode?

08-05-2016 11:35 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet welke H&M een goede positiemode afdeling heeft? Bij voorkeur tussen omgeving Hoofddorp-Utrecht.

Hoofddorp is nu mijn beste optie maar die hebben niet zo veel.

Ook tips voor andere winkels met een positiemode afdeling zijn welkom!
Online?
Dat is inderdaad een optie, fietsie. Maar dat duurt zo lang!
De HM in Utrecht heeft een positieafdeling. Niet heel groot, maar dat heeft geen enkele HM volgens mij.
Am Yisrael Chai!
Prenatal. Noppies. Soms C &A. Miss etam(hadden ze 5 jaar geleden nog wel).
Mijn ervaring is dat er in winkels echt bar weinig te vinden is
If you can dream it, you can do it.
Ik zou zeggen online. Het assortiment in de winkels is echt bagger.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Lidl? Die had laatst wel paar dingen, misschien ligt er nog wel wat in jouw filiaal
Ik heb het ook online gekocht en had het binnen 2 werkdagen.

Ik vind de Noppies winkel te duur, de jurken wel mooi.

Esprit heeft online ook een leuke politieafdeling. En soms ook sale.

Nadeel van online shoppen is dat je niet kunt passen.

In een fysieke winkel ben ik bij Prenatal goed geslaagd. En fijn dat je daar dus wel kunt passen. Je hebt een paar grote prenatal winkels, volgens mij in Utrecht bij de meubelboulevard ook 1? Weet ik niet zeker.
Hoofddorp heeft juist best wel veel in de winkel hangen. Amsterdam-Zuidoost heeft ook een redelijke collectie, maar dat is ongeveer even veel als Hoofddorp.

Ik vond Noppies een leukere collectie hebben overigens. Daarnaast kun je Marktplaats proberen.

In Haarlem zit Room42. Daar kun je echt leukere zwangerschapskleding kopen, maar wel een stuk duurder.
Amersfoort heeft een ruime collectie. Het meeste wat online te krijgen is, hebben ze er en soms nog wat handige koopjes.

Ik merk het nu hetzelfde met kinderkleding. Andere H&M's vallen vaak tegen in vergelijk met dit filiaal

Tijdens mijn zwangerschappen kon ik met positiekleding dus ook altijd goed slagen in Amersfoort. Voor spijkerbroeken, korte broeken en verschillende tops/vesten.

Ik koop dan ook nauwelijks online bij H&M
Ik vond H&M Amersfoort echt drama! Maar heb ook niet bij andere filialen gekeken dus wellicht zijn andere nog erger. Alle positiekleding is in 3 rekken (letterlijk) gepropt op 4 m2 en ik kon nooit vinden wat ik wilde hebben. Heb dus uiteindelijk alleen ff wat dingen gepast zodat ik mijn maat wist en later die dag thuis alles online besteld.

Miss team had ook een hoop, maar die maten waren zo vreemd! Heb daar 1 hele fijne jeans gehaald die ik zowat mn hele zwangerschap aangehad heb. Die was 2 maten kleiner dan dat ik regulier had
quote:Lulu62 schreef op 08 mei 2016 @ 14:54:

Ik vond H&M Amersfoort echt drama! Maar heb ook niet bij andere filialen gekeken dus wellicht zijn andere nog erger. Alle positiekleding is in 3 rekken (letterlijk) gepropt op 4 m2 en ik kon nooit vinden wat ik wilde hebben. Heb dus uiteindelijk alleen ff wat dingen gepast zodat ik mijn maat wist en later die dag thuis alles online besteld.

Miss team had ook een hoop, maar die maten waren zo vreemd! Heb daar 1 hele fijne jeans gehaald die ik zowat mn hele zwangerschap aangehad heb. Die was 2 maten kleiner dan dat ik regulier had Grappig, zo herinner ik het mij niet. Maar ja, ze delen het weleens anders in. Erg prettig vond ik ook het dubbele pashokje, waar je ook de buggy mee naar binnen kan nemen.
Zo te horen is mijn vaste stek in Hoofddorp zo gek nog niet.

Mijn ervaring met de H&M webshop is dat ik altijd lang moet wachten. En ik hoef nog maar 4 weken, dus chopchop
Ik vond de kwaliteit van prenatal trouwens echt slecht! De topjes die ik daar heb gehaald hebben het niet eens mijn hele zwangerschap gered.
If you can dream it, you can do it.
Ik was tevreden met de afdeling bij H&M Utrecht op de Oudegracht.
Hmm ik vind het in de winkels ook best tegenvallen, dus ook ik zeg online! Vorige week had ik het binnen 3 dagen van de H&M. Wehkamp heeft ook nog wel wat, en dat is sneller..?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven