In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zondag 8 mei 2016 om 18:40
Lieve moeder van Mylene,ik wens u heel veel sterkte in deze moeilijke tijd want het grote gemis gaat nu pas echt beginnen.
Mag het voor u een troost zijn dat uw dochter zeer geliefd was op dit forum en dat ze niet wordt vergeten en uiteraard dat haar katten waar ze meer dan alles van hield een liefdevol nieuw thuis hebben gevonden.
Mag het voor u een troost zijn dat uw dochter zeer geliefd was op dit forum en dat ze niet wordt vergeten en uiteraard dat haar katten waar ze meer dan alles van hield een liefdevol nieuw thuis hebben gevonden.

zondag 8 mei 2016 om 19:04
Lieve moeder van Myleen, het is alsof ik Myleen zelf lees . Wat mij van haar vooral zal bijblijven is haar gevoel voor humor, en het feit dat ze altijd voor iedereen klaarstond. Als iemand een topic opende omdat ie niks meer te eten had was zij de eerste om iets weg te willen geven, van haar niks .Af en toe moesten we haar daar zelfs een beetje in afremmen. En ze was een retegoeie mod die met een grapje de gemoederen altijd weer wist te bedaren.
Heel veel sterkte gewenst, ook van mij. Ik hoop dat u hier af en toe nog komt kijken, om te zien hoe het met de poezies gaat. En die foto's van Bo en Kane komen er hoor, al moet ik Yas hoogstpersoonlijk bijles komen geven in het gebruik van Tinypic.
Heel veel sterkte gewenst, ook van mij. Ik hoop dat u hier af en toe nog komt kijken, om te zien hoe het met de poezies gaat. En die foto's van Bo en Kane komen er hoor, al moet ik Yas hoogstpersoonlijk bijles komen geven in het gebruik van Tinypic.

zondag 8 mei 2016 om 19:33
Lieve moeder van Mylene,
Ik hoop dat als u behoefte heeft te praten over uw dochter en daar is live geen gelegenheid voor, u weet dat u van harte welkom bent om hier over haar te praten.
Er werd zoals u gemerkt hebt veel van haar gehouden door vele forummers.
Ik wens u sterkte met het grote verlies van uw lieve Mylene Valerie.
Een knuffel en kus.
Leo
Ik hoop dat als u behoefte heeft te praten over uw dochter en daar is live geen gelegenheid voor, u weet dat u van harte welkom bent om hier over haar te praten.
Er werd zoals u gemerkt hebt veel van haar gehouden door vele forummers.
Ik wens u sterkte met het grote verlies van uw lieve Mylene Valerie.
Een knuffel en kus.
Leo

zondag 8 mei 2016 om 21:16
Aan de moeder van Mylene Valerie,
Wat fijn dat u hier even schrijft. Gecondoleerd met het verlies van uw dochter.
Zoals velen hier, heb ik Myleen zien worstelen met vele dingen. Ze had ons, maar tegelijk was ze IRL heel eenzaam.
Ik zag hoe ze opboeide toen het contact tussen u en haar hersteld was. Ineens had ze naast haar forumfamilie, weer een stukje echte familie. Vanaf toen hoefde ze verjaardagen, feestdagen en moederdag niet meer achter de laptop door te brengen met ons, maar had ze echte familie om deze dagen mee door te brengen.
Gelukkig kon u haar financiele zorgen ook een klein beetje verlichten. Ik ben blij dat jullie contact 'op tijd' hersteld is en jullie nog wat tijd met elkaar hebben kunnen doorbrengen. Het deed haar enorm goed.
Ik wens u veel sterkte bij dit enorme verlies.
Ik ben één keer bij Myleen geweest, op een barbecue rond haar verjaardag. Ze had zo haar best gedaan om haar huis en terras gezellig te maken én natuurlijk een fantastische hoeveelheid eten te bereiden. Het was heel gezellig en ik vond het bijzonder om gast te mogen zijn op haar plekje. Ondanks haar lichamelijke pijn én het feit dat we de hele dag door gezegd hebben dat ze best mocht gaan zitten bleef ze lopen om het ons naar te zin te maken. Een heel mooie dag die eindigde in goede gesprekken met Myleen, Roos en mij. Twee katten gezellig erbij, Kane liet zich uiteraard niet zien
Bij thuiskomst vond iedereen een kado in de tas, in de vorm van iets uit de keukenkastjes van Myleen wat ze zelf niet lustte Weggooien deed ze niet dus ze maakte ons er liever 'blij' mee.
Ik hoop dat u zich de mooie momenten met uw dochter blijft herinneren
Wat fijn dat u hier even schrijft. Gecondoleerd met het verlies van uw dochter.
Zoals velen hier, heb ik Myleen zien worstelen met vele dingen. Ze had ons, maar tegelijk was ze IRL heel eenzaam.
Ik zag hoe ze opboeide toen het contact tussen u en haar hersteld was. Ineens had ze naast haar forumfamilie, weer een stukje echte familie. Vanaf toen hoefde ze verjaardagen, feestdagen en moederdag niet meer achter de laptop door te brengen met ons, maar had ze echte familie om deze dagen mee door te brengen.
Gelukkig kon u haar financiele zorgen ook een klein beetje verlichten. Ik ben blij dat jullie contact 'op tijd' hersteld is en jullie nog wat tijd met elkaar hebben kunnen doorbrengen. Het deed haar enorm goed.
Ik wens u veel sterkte bij dit enorme verlies.
Ik ben één keer bij Myleen geweest, op een barbecue rond haar verjaardag. Ze had zo haar best gedaan om haar huis en terras gezellig te maken én natuurlijk een fantastische hoeveelheid eten te bereiden. Het was heel gezellig en ik vond het bijzonder om gast te mogen zijn op haar plekje. Ondanks haar lichamelijke pijn én het feit dat we de hele dag door gezegd hebben dat ze best mocht gaan zitten bleef ze lopen om het ons naar te zin te maken. Een heel mooie dag die eindigde in goede gesprekken met Myleen, Roos en mij. Twee katten gezellig erbij, Kane liet zich uiteraard niet zien
Bij thuiskomst vond iedereen een kado in de tas, in de vorm van iets uit de keukenkastjes van Myleen wat ze zelf niet lustte Weggooien deed ze niet dus ze maakte ons er liever 'blij' mee.
Ik hoop dat u zich de mooie momenten met uw dochter blijft herinneren
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

zondag 8 mei 2016 om 23:00
Lieve moeder van Mylene Valerie, wat mooi dat u dit topic heeft gevonden en wat een ontroerende post. Wat schrijft u herkenbaar, net alsof ik MV zelf lees. Ik hoop dat u zich vrij zullen voelen om hier een praatje te komen maken mocht u daar behoefte aan hebben. Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Yasmijn en marels, jullie zijn toppers. Wat fijn!
Yasmijn en marels, jullie zijn toppers. Wat fijn!
zondag 8 mei 2016 om 23:55
MoedervanMyleneValerie gecondoleerd met dit grote verlies, ik krijg gewoon een brok in mijn keel van uw post. Ik hoop dat dit topic u een beetje steun en troost geeft.
Marels en Yasmijn wat zijn jullie toppers, wat fijn dat de katten opnieuw een goed thuis krijgen.
Ik vind het een beetje raar van mezelf, maar soms ben ik gewoon trots op dit forum en dat ik hier een beetje bij hoor, ook al lees ik meer dan dat ik post. Wat zitten hier toch veel fijne mensen.
Marels en Yasmijn wat zijn jullie toppers, wat fijn dat de katten opnieuw een goed thuis krijgen.
Ik vind het een beetje raar van mezelf, maar soms ben ik gewoon trots op dit forum en dat ik hier een beetje bij hoor, ook al lees ik meer dan dat ik post. Wat zitten hier toch veel fijne mensen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in