In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sterkte moeder van Mylene in deze zware tijd
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Moeder van Mylene Valerie, wat een mooie en ontroerende post. Ik ben er stil van. Ik wil u heel veel sterkte wensen met het overlijden van uw dochter.
MoedervanMyleneValerie,

Wat een mooie post... Voor u heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd

Yasmijn en Marels, toppers zijn jullie dat jullie de katten een fijn en goed thuis gaan geven!
Lieve moeder van Mylene,ik wens u heel veel sterkte in deze moeilijke tijd want het grote gemis gaat nu pas echt beginnen.

Mag het voor u een troost zijn dat uw dochter zeer geliefd was op dit forum en dat ze niet wordt vergeten en uiteraard dat haar katten waar ze meer dan alles van hield een liefdevol nieuw thuis hebben gevonden.
Moeder van MV wat een ontroerende post. Heel veel sterkte gewenst.

Yasmijn en Marels wat een fijn bericht dat de katten bij jullie komen.
Lieve moeder van Myleen, het is alsof ik Myleen zelf lees . Wat mij van haar vooral zal bijblijven is haar gevoel voor humor, en het feit dat ze altijd voor iedereen klaarstond. Als iemand een topic opende omdat ie niks meer te eten had was zij de eerste om iets weg te willen geven, van haar niks .Af en toe moesten we haar daar zelfs een beetje in afremmen. En ze was een retegoeie mod die met een grapje de gemoederen altijd weer wist te bedaren.

Heel veel sterkte gewenst, ook van mij. Ik hoop dat u hier af en toe nog komt kijken, om te zien hoe het met de poezies gaat. En die foto's van Bo en Kane komen er hoor, al moet ik Yas hoogstpersoonlijk bijles komen geven in het gebruik van Tinypic.
Moeder van MV Sterkte de komende tijd.
Moeder van Mylene Valerie, geen woorden maar een

En Marels en Yasmijn, wat fijn dat jullie die poezenmonstertjes een veilig huis geven
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Lieve moeder van Mylene,

Ik hoop dat als u behoefte heeft te praten over uw dochter en daar is live geen gelegenheid voor, u weet dat u van harte welkom bent om hier over haar te praten.

Er werd zoals u gemerkt hebt veel van haar gehouden door vele forummers.

Ik wens u sterkte met het grote verlies van uw lieve Mylene Valerie.

Een knuffel en kus.

Leo
Moeder van MV, ik wil u veel kracht toewensen voor 't verwerken van dit verdriet.

Mooi dat u hier iets hebt geschreven.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Marels en Yasmijn, wat ontzettend fijn dat jullie je gaan ontfermen over de poezen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Lieve moeder van MV, u heeft een ontzettend mooie ontroerende post geschreven. Heel veel sterkte en kracht.

Oh, en moeder van Mylene, natuurlijk houd ik u via het forum of privé op de hoogte hoe het met Floyd gaat.

En uiteraard bent u altijd, altijd welkom als u hem nog eens wilt zien!
668, the neighbour of the Beast
Wat een lieve moeder!

Ik wil u heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies.

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Aan de moeder van Mylene Valerie,

Wat fijn dat u hier even schrijft. Gecondoleerd met het verlies van uw dochter.

Zoals velen hier, heb ik Myleen zien worstelen met vele dingen. Ze had ons, maar tegelijk was ze IRL heel eenzaam.

Ik zag hoe ze opboeide toen het contact tussen u en haar hersteld was. Ineens had ze naast haar forumfamilie, weer een stukje echte familie. Vanaf toen hoefde ze verjaardagen, feestdagen en moederdag niet meer achter de laptop door te brengen met ons, maar had ze echte familie om deze dagen mee door te brengen.

Gelukkig kon u haar financiele zorgen ook een klein beetje verlichten. Ik ben blij dat jullie contact 'op tijd' hersteld is en jullie nog wat tijd met elkaar hebben kunnen doorbrengen. Het deed haar enorm goed.

Ik wens u veel sterkte bij dit enorme verlies.

Ik ben één keer bij Myleen geweest, op een barbecue rond haar verjaardag. Ze had zo haar best gedaan om haar huis en terras gezellig te maken én natuurlijk een fantastische hoeveelheid eten te bereiden. Het was heel gezellig en ik vond het bijzonder om gast te mogen zijn op haar plekje. Ondanks haar lichamelijke pijn én het feit dat we de hele dag door gezegd hebben dat ze best mocht gaan zitten bleef ze lopen om het ons naar te zin te maken. Een heel mooie dag die eindigde in goede gesprekken met Myleen, Roos en mij. Twee katten gezellig erbij, Kane liet zich uiteraard niet zien

Bij thuiskomst vond iedereen een kado in de tas, in de vorm van iets uit de keukenkastjes van Myleen wat ze zelf niet lustte Weggooien deed ze niet dus ze maakte ons er liever 'blij' mee.

Ik hoop dat u zich de mooie momenten met uw dochter blijft herinneren
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Wat een mooie post. Heel veel sterkte moeder van mv
Mooi bericht, Moonlight!
Lieve moeder van Mylene Valerie, wat mooi dat u dit topic heeft gevonden en wat een ontroerende post. Wat schrijft u herkenbaar, net alsof ik MV zelf lees. Ik hoop dat u zich vrij zullen voelen om hier een praatje te komen maken mocht u daar behoefte aan hebben. Heel veel sterkte met dit enorme verlies.

Yasmijn en marels, jullie zijn toppers. Wat fijn!
lieve moeder van mylene Valerie: heel veel sterkte
MoedervanMyleneValerie gecondoleerd met dit grote verlies, ik krijg gewoon een brok in mijn keel van uw post. Ik hoop dat dit topic u een beetje steun en troost geeft.

Marels en Yasmijn wat zijn jullie toppers, wat fijn dat de katten opnieuw een goed thuis krijgen.

Ik vind het een beetje raar van mezelf, maar soms ben ik gewoon trots op dit forum en dat ik hier een beetje bij hoor, ook al lees ik meer dan dat ik post. Wat zitten hier toch veel fijne mensen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
MoedervanMyleneValerie heel veel sterkte!

Marels en Yasmijn, wat fijn dat jullie haar katten In huis nemen. Ze betekenden alles voor haar.

Echt top dat jullie dit doen.
sterkte voor alle nabestaanden
Wat fijn u hier te zien, moeder van Mylene!

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Volgens mij bent u trouwens de eerste forumster die niet meteen getutoyeerd wordt
Veel sterkte lieve Mylene-moeder!

En wat ben ik blij om te lezen dat de katten een nieuw huisje hebben gevonden. Ik moet elke dag aan MV denken en ook aan de jongens. Opeens zo zonder hun lieve zorgzame baasje. Echt heel fijn dat ze een nieuw plekje krijgen
MoedervanMV, heel veel sterkte

Dit topic....ik ben echt onder de indruk en ontroerd van en over wat er hier gebeurd. De aanleiding is verschrikkelijk, maar dit topic is een mooi document geworden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven