Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Theetante typte douche en Kess euh...psycho in op google et voila.
Doucht toch niet echt relaxed volgens mij, zo'n douchegordijn.
Ik heb het gered!!!

Wie zal dan het slachtoffer worden.... nanunanunanuna
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik douche gewoon niet meer
Viezerik.
Sjie doont ken sjauwer enniemoor.
Raketje mocht vandaag in supermarkt een zak chips kiezen.

Ik kan hem morgenochtend vertellen dat hij een goeie keuze gemaakt heeft.

*Luun verstopt zich snel achter douchegordijn voordat de 'goedemoedermaffia' haar bij haar nekvel grijpt en vierendeelt.*
'Nee Raketje, doe die maar, al die andere lust je niet'
Ik ben er weer. Was aan foon met leuke oud-collega die nu eerlijk ging zeggen dat ze een halfjaar geleden dacht: oohhh waar stort die Erwt zich toch allemaal in? Verhuizen, samenwonen, na elkaar zo kort te kennen....

Nu is ze gelukkig overtuigd van Erwt's Goede Keuzes In Het Leven

Jullie kijken zeker naar Drek?

Ik ga ook niet meer douchen. Morgen pas weer, als er daglicht is en als ik het huis eerst gecheckt heb op insluipers...
Peas on earth!
Ik heb ook zin in iets lekkers. Keuzes:

- pepernoten

- chocoladepepernoten

- dropballen

- minihamburgers met veel kleurstof
Peas on earth!
En voor straf zit ik nu met wakker kind.
Hehe... werd ie wakker van het gekraak van ZIJN chips...?
Peas on earth!
Wrijf het er maar in, jaja.

Scheelt dat we morgen toch weer boodschappen doen.

Misschien blijft mijn stiekeme chipsvanzoonwegvreetactie wel een goedbewaard geheim waar we over een jaar of 30 smakelijk om lachen tijdens het kerstdiner.
Haai wijfies

En baai ook meteen want moeeee

Vrije dag hebben is erg vermoeiend

Chica heeft een nieuw bed van Flexa. Heel mooi. Nu heeft ze eindelijk loopruimte in haar kamertje, want eerst stond er enorm 2persoons slaapbank gebeuren van ier in. Ze was zo blij toen ze thuis kwam en we de verrassing voor haar hadden

OP is cool

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Leuk Inad voor ChicciChica, fotootje op haaaifs??

Doei doei zij die gaan sterven enzo...
Hoe wast bij tandarts Vish? Ik lag vanmorgen bij mondhygiëniste en moes an je denkeh

Net in het kader van "voorkom verrassingen in april" m`n meterstanden opgenomen en doorgegeven. Electriciteit prima, water hartstikke goed, van de teruggave van het gas word ik miljonair denk ik

(geschat jaarverbruik: 1203 m3, werkelijk verbruik na ruim 6 maanden: 270 m3 )

Nu zo even bôskippe doen, me and my ibuprofen kunnen dah best
Hahahaha

Ik krijg nu ook van alles Pep. Dat krijg je als je nooit meer in je eigen huis bent

Vish, hoe ist? Heb je het overleefd?

Vrije dag hier. Chica en ik gaan richting bieb en AH.

Vanavond gaat ze naar mijn moeder en wij naar het theater en de kroeg in.

Oja, ik zal een foto maken van t bed en op hyves mikken
Haa allemaal!

Heb zojuist ongeveer honderd pagina's uit het Singles-topic teruggelezen, waar Xan en ik elkaar op 't forum ontmoetten, hoe dat ging, enzovoorts. Zooo leuk

Sorry voor gekwijl, was ineens in sentimentele bui

Wel gek eigenlijk, want daar doorheen speelde zelfs nog hoe Ex uit BaklavaLand ineens op de stoep stond, overgevlogen uit ver land, vol dramatiek. Blijft toch vreemd hoeveel er in weinig tijd kan veranderen.....

[sentimentele modus weer uit]

Sterkte bij tandarts, Vishje!

Lekker, vanavond naar theater en kroeg Inad!
Peas on earth!
Note to jullie: Fruitontbijt Light Sinaasappel-Mango is heul vies :puke:

Vraag me af of het komt doordat ik laatste weken weinig hier ben Inad, water en leectriciteit precies mooi op de helft van geschat jaarverbruik. Ik gebruik gewoon weinig gas dus denk ik

Avondje vrij is heerlijk! Wij doen enorm ons best om even een weekend voor onszelf te plannen, is hard nodig merken we allebei. Maar financiën laten niet echt ruimte voor iets leuks...

Sentimentele buien zijn juist heerlijk Erwt Raar inderdaad dat er zo enorm veel kan veranderen in korte tijd. Waar was jij vorig jaar deze tijd? En Inad?
Heej Pep, dan misschien gewoon 'weekendje voor jullie zelf ZONDER financiën', misschien kan Wup uit logeren en jullie gewoon lekker low-budget thuis met:

- lekker eten

- gezellige kaarsjes

- lekkere drankjes

- leuke dvd'tjes

- strandwandeling/boswandeling

- warme chocolademelk drinken ergens

- enzo?

Stomme is dat ik door sentimentele bui juist eerder beetje down word (in ieder geval niet meer in benodigde schoonmaak/opruimstemming), terwijl me heel blij en gelukkig voel met waar ik nu sta.

Vorig jaar om deze tijd woonde ik nog in ErwtenStad, had ik ongeveer 5 maanden daarvoor relatie met Vervelende Ex verbroken, die in december ineens nog op de stoep zou staan (was gewoon pardoes op vliegtuig gestapt), begon ik net weer een beetje mijn eigen leven terug te hervinden na onrustige periode (na verbreken relatie).

Een jaar later: ben ik al 10 maanden met Xan, wonen we al ruim 5 maanden samen, dus ben ik verhuisd, nieuw werk, nieuw leven.... zo wonderlijk.

Grappig he... 2008 is wel 'ons' jaar geweest: Inad aan de man, jij aan de man, ik aan de man!
Peas on earth!
2008 is bij dezen uitgeroepen tot Mannenjaar

Effe berichtje in NS
Loretta is De Mol. Punt.
Hahaha, Kess
Ik ga NS lezen, en er bed plaatsen

Grappig he, hoeveel er verandert in een jaar

Vorig jaar vierde Erwt Oud & Nieuw bij mij. We gingen toen naar Mille. En toen was ze heel veel telefonisch in gesprek met een zekere Xan Ik was toen nog helemaal single. En kort daarna kwam Broccoli in beeld, nouja half in beeld dan en toen Ier Wij hebben elkaar eind februari ontmoet.

Financien zijn naar als ze er niet zijn, Peppa. Oef heb dat zo lang gehad. Alleen met Chica, het net aan reddend, nooit echt geld voor iets leuks. Verdiend Sjaf wel goed? Is het ene maand meer dan andere vanwege onregelmatig?

Mijn moeder komt zo als het goed is Chica halen. Ze is heel erg laat, want hadden rond vier uur afgesproken. Heb zin in dansvoorstelling en kroeg. Alweer best tijd geleden dat we uitgeweest zijn.

Heej Inadje! Wij moeten ook hoooog nodig deten, want al veel te lang geleden... maar komt door ons allebei he, roerig jaar (maar wél leuk)

Lekker, om samen uit te gaan! Leuk!

En jaaa... we vierden samen oud&nieuw. Toen kenden Xan en ik elkaar nog niet in't echt, maar per telefoon. 5 januari zagen we elkaar voor 't eerst.

Xan inmiddels thuis, en gelukkig voldeed ik weer perfect aan mijn eigen verwachtingen qua HuilieGehalte... want ik moest bínnen een minuut huilen, onder vermelding van 'ik ben zo geluuuuhuuukiiihiiig ' . Lang leve het sentiment

Xan is niet fit, verkouden enzo. Zielig, maar hij ís ook écht zielig.... . Oeffff.... Erwt doet heeelll hard haar best om zich in te houden...
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven