c&a
maandag 9 mei 2016 om 17:16
maandag 9 mei 2016 om 17:20
maandag 9 mei 2016 om 17:29
quote:Troeteltje schreef op 09 mei 2016 @ 17:23:
Voor oa jouw leeftijd hebben ze een eigen lijn. Clockhouse. En die draag ik als 30+ ook graag.
Er hangen soms leuke kledingstukken tussen, aan leuke prijs. En ik vind kwaliteit en schnit prima.Idd die clockhouse is best leuk soms. Heb er laatst 2 truien gekocht. ik ben 26. Mijn zus van een jaar ouder koopt daar ook vaak, maar mijn oma, vader en moeder komen er ook haha
Voor oa jouw leeftijd hebben ze een eigen lijn. Clockhouse. En die draag ik als 30+ ook graag.
Er hangen soms leuke kledingstukken tussen, aan leuke prijs. En ik vind kwaliteit en schnit prima.Idd die clockhouse is best leuk soms. Heb er laatst 2 truien gekocht. ik ben 26. Mijn zus van een jaar ouder koopt daar ook vaak, maar mijn oma, vader en moeder komen er ook haha
ieniemienie123 wijzigde dit bericht op 09-05-2016 17:30
Reden: Typefout
Reden: Typefout
% gewijzigd
maandag 9 mei 2016 om 17:32
quote:ikke46 schreef op 09 mei 2016 @ 17:27:
ik koop mijn spijkerbroeken bij C&A, ben 49 jaar maar geen oud vrouwtje hoor
Ik dikwijls ook maar dan wel op de herenafdeling.
* geen heupbroeken, hoera
* geen te wijde achterkant
* geen zadeltassen
* niet te kort
Ik ben overigens wel zo'n bejaarde (65).
ik koop mijn spijkerbroeken bij C&A, ben 49 jaar maar geen oud vrouwtje hoor
* geen zadeltassen
* niet te kort
Ik ben overigens wel zo'n bejaarde (65).
verba volant, scripta manent.
maandag 9 mei 2016 om 17:42
quote:MarianneDavids schreef op 09 mei 2016 @ 17:32:
[...]
* geen zadeltassen
* niet te kort
Ik ben overigens wel zo'n bejaarde (65).Ik op de damesafdeling, maar dan wel die korte maten. Maar met mijn 1.54 moet ik die zelfs nog verkorten.
[...]
* geen zadeltassen
* niet te kort
Ik ben overigens wel zo'n bejaarde (65).Ik op de damesafdeling, maar dan wel die korte maten. Maar met mijn 1.54 moet ik die zelfs nog verkorten.
Enjoy the little things in life
maandag 9 mei 2016 om 18:23
maandag 9 mei 2016 om 18:31
De C&A is al een tijdje bezig met wat meer 'verjongen' en van dat geitenwollensokken imago af te komen inderdaad. Vlak voor de winter heb ik echt een paar hele mooie dingen daar gekocht , items die je zo bij de H&M zou verwachten. Op dit moment valt het weer een beetje tegen maar met name Clockhouse maakt een mooie inhaalslag
Niet gek dus `!
Voor mannen vind ik sowieso dat je er goed kan slagen.
Voor mannen vind ik sowieso dat je er goed kan slagen.
maandag 9 mei 2016 om 18:55
Ik ben 26 maar ga al jaren altijd binnen bij C&A.
Ene seizoen is t leuker als andere dat verschilt nog al eens maar over het algemeen kan ik er altijd heel erg goed slagen.
Voornamelijk voor broeken! Maar ook shirts en truitjes heb ik leuke van in de kast.
Dus ja, ik denk dat het echt een mix van leeftijden die bij C&A binnenwandelen.
Ene seizoen is t leuker als andere dat verschilt nog al eens maar over het algemeen kan ik er altijd heel erg goed slagen.
Voornamelijk voor broeken! Maar ook shirts en truitjes heb ik leuke van in de kast.
Dus ja, ik denk dat het echt een mix van leeftijden die bij C&A binnenwandelen.
Tralalalala