Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 9 mei 2016 om 23:36
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 mei 2016 @ 23:31:
Laatste keer dat ik ga vliegen met een bejaarde.
Wij zijn afgelopen jaar met schoonouders op vakantie geweest en ik begrijp je.. Ik was het ook niet meer van plan.
Nu stond vandaag op mijn werk mijn schoonvader voor mijn neus om te vertellen dat we volgend jaar met zijn allen op vakantie gaan... En dat op mijn werk en ik had het nog druk ook..
Laatste keer dat ik ga vliegen met een bejaarde.
Wij zijn afgelopen jaar met schoonouders op vakantie geweest en ik begrijp je.. Ik was het ook niet meer van plan.
Nu stond vandaag op mijn werk mijn schoonvader voor mijn neus om te vertellen dat we volgend jaar met zijn allen op vakantie gaan... En dat op mijn werk en ik had het nog druk ook..
maandag 9 mei 2016 om 23:37
Ik voel met je mee Puss. Meneer L heeft de hele avond besteed aan de iphone van zijn moeder. Die is gelocked. Man heeft op afstand geprobeerd te assisteren met unlocken. Niet gelukt... Ze is zo digibeet als wat én ze raakt in paniek... Tja. Morgenavond een nieuwe poging. Zucht.
En ik heb haar ooit die iphone gegeven dus eigenlijk is het allemaal mijn schuld
Mooie nieuwe kroeg Leo!
En ik had nog even bijgelezen dus:
- hoera voor de zoon van LV
- duimduimduimvoor Kittens
- alvast gefeliciteerd voor Yasmijn
En welterusten voor iedereen
En ik heb haar ooit die iphone gegeven dus eigenlijk is het allemaal mijn schuld
Mooie nieuwe kroeg Leo!
En ik had nog even bijgelezen dus:
- hoera voor de zoon van LV
- duimduimduimvoor Kittens
- alvast gefeliciteerd voor Yasmijn
En welterusten voor iedereen
The owls are not what they seem
maandag 9 mei 2016 om 23:43
quote:dolfje schreef op 09 mei 2016 @ 23:36:
[...]
Nu stond vandaag op mijn werk mijn schoonvader voor mijn neus om te vertellen dat we volgend jaar met zijn allen op vakantie gaan... En dat op mijn werk en ik had het nog druk ook..Verzin een smoes!! Voor het geboekt is.
[...]
Nu stond vandaag op mijn werk mijn schoonvader voor mijn neus om te vertellen dat we volgend jaar met zijn allen op vakantie gaan... En dat op mijn werk en ik had het nog druk ook..Verzin een smoes!! Voor het geboekt is.
dinsdag 10 mei 2016 om 06:39