Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 10 mei 2016 om 23:40
quote:vivapimpelmees schreef op 10 mei 2016 @ 23:37:
[...]
Ik heb de laatste napraattopics gemist maar val nu even binnen om hoi tegen jou te zeggen.
Hoi!Ik denk nog regelmatig terug aan die ene avond, toen jij en een hoop andere lieverds mij er doorheen gesleept hebben. Hoe is het met jou, Mees?
[...]
Ik heb de laatste napraattopics gemist maar val nu even binnen om hoi tegen jou te zeggen.
Hoi!Ik denk nog regelmatig terug aan die ene avond, toen jij en een hoop andere lieverds mij er doorheen gesleept hebben. Hoe is het met jou, Mees?
Slik die kikker!
dinsdag 10 mei 2016 om 23:42
quote:AllieBrosh schreef op 10 mei 2016 @ 23:40:
[...]
Ik denk nog regelmatig terug aan die ene avond, toen jij en een hoop andere lieverds mij er doorheen gesleept hebben. Hoe is het met jou, Mees?Door jou loop ik met een T-shirt met een kotsende hond rond. Met trots
[...]
Ik denk nog regelmatig terug aan die ene avond, toen jij en een hoop andere lieverds mij er doorheen gesleept hebben. Hoe is het met jou, Mees?Door jou loop ik met een T-shirt met een kotsende hond rond. Met trots
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 11 mei 2016 om 00:02
quote:AllieBrosh schreef op 10 mei 2016 @ 23:40:
[...]
Ik denk nog regelmatig terug aan die ene avond, toen jij en een hoop andere lieverds mij er doorheen gesleept hebben. Hoe is het met jou, Mees?met mij gaat het uitstekend. Ik heb na een jaar werkloosheid een baan! Een hele echte toffe baan. Vorige week begonnen en ik heb het zooooo naar mijn zin!
[...]
Ik denk nog regelmatig terug aan die ene avond, toen jij en een hoop andere lieverds mij er doorheen gesleept hebben. Hoe is het met jou, Mees?met mij gaat het uitstekend. Ik heb na een jaar werkloosheid een baan! Een hele echte toffe baan. Vorige week begonnen en ik heb het zooooo naar mijn zin!
woensdag 11 mei 2016 om 00:06
quote:vivapimpelmees schreef op 11 mei 2016 @ 00:02:
[...]
met mij gaat het uitstekend. Ik heb na een jaar werkloosheid een baan! Een hele echte toffe baan. Vorige week begonnen en ik heb het zooooo naar mijn zin!Dat is heel fijn om te horen, ook dat je het nu al zo naar je zin hebt! Thuis zitten is niks. Heel veel succes met je nieuwe baan!
[...]
met mij gaat het uitstekend. Ik heb na een jaar werkloosheid een baan! Een hele echte toffe baan. Vorige week begonnen en ik heb het zooooo naar mijn zin!Dat is heel fijn om te horen, ook dat je het nu al zo naar je zin hebt! Thuis zitten is niks. Heel veel succes met je nieuwe baan!
Slik die kikker!
woensdag 11 mei 2016 om 00:13
quote:vivapimpelmees schreef op 11 mei 2016 @ 00:02:
[...]
met mij gaat het uitstekend. Ik heb na een jaar werkloosheid een baan! Een hele echte toffe baan. Vorige week begonnen en ik heb het zooooo naar mijn zin!Wat fijn! Gefeliciteerd.
[...]
met mij gaat het uitstekend. Ik heb na een jaar werkloosheid een baan! Een hele echte toffe baan. Vorige week begonnen en ik heb het zooooo naar mijn zin!Wat fijn! Gefeliciteerd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.