Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 11 mei 2016 om 13:48
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 13:46:
Ja, en dan is het natuurlijk volledig gerechtvaardigd als je voor het gemak iemands offtopic sores er maar bij gaat halen, op onvriendelijke wijze. Net als Tattou vannacht, tegen Sap. Dat mag allemaal wel.sap heeft daar zelf ook een handje van even tussendoor.
Ja, en dan is het natuurlijk volledig gerechtvaardigd als je voor het gemak iemands offtopic sores er maar bij gaat halen, op onvriendelijke wijze. Net als Tattou vannacht, tegen Sap. Dat mag allemaal wel.sap heeft daar zelf ook een handje van even tussendoor.
woensdag 11 mei 2016 om 13:49
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 13:46:
Ja, en dan is het natuurlijk volledig gerechtvaardigd als je voor het gemak iemands offtopic sores er maar bij gaat halen, op onvriendelijke wijze. Net als Tattou vannacht, tegen Sap. Dat mag allemaal wel.
Geanonimiseerde sorers nog wel
Als ik kinderachtig was geweest had ik het kunnen staffen.
Ja, en dan is het natuurlijk volledig gerechtvaardigd als je voor het gemak iemands offtopic sores er maar bij gaat halen, op onvriendelijke wijze. Net als Tattou vannacht, tegen Sap. Dat mag allemaal wel.
Geanonimiseerde sorers nog wel
Als ik kinderachtig was geweest had ik het kunnen staffen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 11 mei 2016 om 14:05
woensdag 11 mei 2016 om 14:23
quote:Star schreef op 11 mei 2016 @ 14:21:
Als er een schaap over de dam is, volgen er meer.
Over groepjes en treiteren gesproken, mhuahahahahahaha.Nee nee, zij zijn de hrs. Die mogen wel stoten onder de gordel geven. Ook al hebben "wij" dat niet gedaan.
Als er een schaap over de dam is, volgen er meer.
Over groepjes en treiteren gesproken, mhuahahahahahaha.Nee nee, zij zijn de hrs. Die mogen wel stoten onder de gordel geven. Ook al hebben "wij" dat niet gedaan.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.