Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Druif: Ik las dat ik meldplicht heb

Hierbij meld ik me dan. Alles goed hier, ook met D. en mij.

Leef mee met meelbeestjes en overrulende zus.
quote:druifje76 schreef op 12 november 2008 @ 23:34:

Uk Eerlijk gezegd vind ik het niet meer dan 'normaal' dat ze bij je blijft slapen als ze in een andere stad woont en bij jou in de buurt is.

Ben ik met je eens als het om prive-aangelegenheden gaat, ze is altijd welkom hier en mijn huis heeft al zeer vaak als handig onderkomen gefunctioneerd onderweg naar iets anders. Ze heeft zelfs gewoon een sleutel, zodat ze er ook in kan als ik er niet ben (of dus 's avonds laat als ik al slaap) en ze is in principe altijd welkom. Maar in dit geval was ze om zakelijke redenen hier in de buurt en binnen het consultancy vak is het heel normaal dat je als je voor meerdere dagen ver van je woonplaats zit, je in een hotel kunt verblijven (ze zit dus voor de andere nachten ook in hotel). En omdat ik vorige week en ook deze week het zelf enorm druk had op het werk (met alle werkgerelateerde afspraken ben ik de eerste 5 dagen na mn vakantie zo'n 10 a 12 uur per dag aan het werk geweest en daar moet je dan de reistijd nog bij optellen) en redelijk bekaf was, heb ik dus deze keer aangegeven dat het slaapgedeelte mij niet zo uitkwam. Ik heb namelijk ook niet echt een huis waar dat gemakkelijk kan, geen logeerkamer ofzo.

De frustratie kwam nu idd doordat ze dit volkomen negeerde en er gewoon vanuit ging dat ze hier wel terecht kon. Frustratie 2 voor mij was dat ze de sleutel niet mee had, waardoor ik dus op haar moest wachten. Frustratie 3 was dat ik dacht een gezellige avond met mn zus te hebben en bij te kunnen kletsen en dat dat niet doorging en frustratie 4 dat ik vervolgens geen hoogte kreeg over wat ze nou uiteindelijk ging doen en waar ze ging slapen. (met als gevolg dat ik me daar dan weer zorgen over maak, als ik haar niet kan bereiken enzo).

Ze heeft uiteindelijk midden in de nacht nog een sms gestuurd met haar excuses over het hele gebeuren en dat het echt niet haar bedoeling was om het zo te laten lopen.. Heb nog geen tijd gehad om het er verder weer met haar over te hebben, maar ga haar er wel over bellen.

Moet er nu vandoor om ff te sporten, straks lees ik weer even bij over jullie!

En nog ff na het sporten..

@BaS, volgens mij is het een goed teken dat je hier zo weinig schrijft momenteel Fijn dat het goed voelt met D.

@Pip, goed dat je de administratie aan kant hebt, ik heb hier ook nog van 3 weken van datsoort post. Heb al wel twee stapels gemaakt met waar ik nog wat mee moet doen wat gewoon in een map kan.. dit weekend maar es afwerken.

@Laura, mooi dat vriendin en jij weer wat contact hebben, wel jammer dat dat met zo'n hyves actie moet. Hopen dat het contact weer wat meer gaat worden, soms moet je het ook even op zn beloop laten. Ik heb eerlijk gezegd even een beetje een raar gevoel bij het stel waar ik dus mee op vakantie was en waar het wat minder mee klikte op vakantie (die zo 'stellerig' waren zeg maar), heb daarvan sinds de vakantie nog niks gehoord, terwijl ik wel foto's heb opgestuurd enzo die kant op plus dat onze andere reisgenoten al wel een enthousiaste email hadden gehad over de vakantie. Zou het jammer vinden als deze vakantie als het ware tussen ons in is komen te staan, aan de andere kant heb ik ook zelf gemerkt dat het echt op bepaalde vlakken even wat minder 'loopt'. Toch had ik aan het eind van de vakantie zelf wel weer het idee dat we gewoon gezellig met zn allen op pad waren. Maar goed, misschien zijn ze ook gewoon druk en haal ik me weer ideeën in mn hoofd.

Hmm las trouwens even terug naar jullie discussie over dat virus.. Schrok me gister rot toen mijn computer uit het niets uitviel, maar het bleek gewoon dat de stekker van de voeding er niet goed in had gezeten en de batterij was dus helemaal leeg Toch heb ik uit voorzorg maar snel al mijn echt belangrijke bestanden en foto's op een externe harddrive gezet.

Whaaahhh..... *klaagmodus aan*

Getverderrie! Nou ben ik toch al 1 maand, 8 dagen en zo'n 9 minuten een niet roker. Vanaf dat moment zijn man en ik:

1) Gezonder gaan eten

2) Bewuster gaan eten

3) Meer gaan bewegen

4) Begonnen met hard lopen

Dan zou je toch denken dat het (lees; mijn) gewicht heel langzaam weer aan het zakken is........ Niet dus!! Er komt alleen maar bij!!

*klaagmodus uit*

Maar ik rook niet!

BaS met je alleen even komen melden ben je er niet he?

Kom op! Vertellen!
een dikke voor allemaal

zondag zie ik LZM

En wat is dat met exen en oude PM die ineens weer contact zoeken als een andere man in beeld is?
Jon; Balen dat je gewicht niet doet wat jij wil! Denk dat je het nog even de tijd moet geven; soms heeft een lichaam veel tijd nodig om aan zoveel veranderingen te werken.

Heb zelf nooit echt gemerkt dat ik aangekomen ben door het stoppen met roken; wel door de pil.

Ha, dat van die niet goed ingeplugde voedingsstekker heb ik ook es gehad, op school. Ik was heel bang dat mijn pas getypte document (vervaardigd met bloed, zweet en tranen) weg was, gelukkig kon ik 'm terug vinden
Hier ben ik Pip!

Lig samen met smurf, nou ja smurf klinkt nog zo klein, moet maar eens een andere naam voor de puberT gaan verzinnen, lig dus samen met smurf op de elektrieke deken.

Zij kijkt domino-day, ik surf een beetje over het net.

Heb nachtdienst gehad en heb vanochtend maar kort geslapen is dus wel even lekker zo vroeg op bed!

Dienblaadje vol met, bossche bollen, 2 stuks, andersoortig chocola, pringles, kitkat, chocoladepinda's, flesjes actimel, bullit voor de smurf en uiteraard een bak koffie voor mij!

Verders gaat het hier prima, druk op het werk, cursus is afgesloten en nu een vrij weekend voor de deur!

Morgen naar Pip-stad met smurf, ze heeft wedstrijden en ik kan zomaar rijden voor de meiden en kijken!

Ben nog steeds blij met mijn keuze de horeca uit te stappen!

Pip, toetsen beetje positief gemaakt en ben je van je beestjes af?

Lijkt alsof ze dat aanvoelen Mo, als je afstand neemt gaan ze aantrekken!

Uk, lastig met je zus, goed idee om dat toch nog even met haar door te spreken!

Is zij jonger dan (of is dat als??) jij?

Je zou toch zeggen dat je genoeg beweging hebt Jon, maar wat Pip al zegt, je lijf heeft misschien idd wel even de tijd nodig om zonder die peuk te werken!
@Gayl: klinkt goed je berichtje! En fijn dat je blij bent met je keuze om uit de horeca te stappen. Was een behoorlijke stap voor je, toch of is dat een verkeerde indruk?

@Pip: haha, dat had ik maandagmiddag: ik wilde wat werken aan een document en ik vond maar 3 pagina's, terwijl het er 22 moesten zijn (met het benodigde werk). Shiiiiit... Vlak voor ik de helpdesk (het was op mijn werk) wilde bellen, kwam ik erachter dat ik de boel in een map op het centrale netwerk had gezet. Dan kon de projectleider het bekijken, maar ja, dat was een tijdje terug, dus dat was ik weer vergeten. Pfjieuw!
Je kunt gewoon ¤15000 winnen, met het beantwoorden van een dominovraag die we onlangs in groep 3 behandeld hebben in de rekenles... . Nou snap ik ook wel dat ze dit doen, om zoveel mogelijk bellers/smssers te 'werven', maar dan nog... kom op !!!
Oeh, Gayl... dat klinkt als chocolade-hemel!!! Mjammie!

Overigens ben ik vandaag bij de ADD-training geweest en heeft de behandelend psycholoog me een consult aangeboden met een van de nieuwe psychiaters die daar werkzaam zijn. De berichten dat Ritalin niet zou werken bij mijn 'type' ADHD schijnt nog wel ter discussie te staan maar ook genoeg mensen zijn waarbij het wel goed werkt, ook op de lange termijn.

IIk heb besloten in iedergeval dat consult te doen en te overleggen met deze psychiater. Als is het maar steeds 3 weken per blok (rond de toetsen) Ritalin te slikken.. als ik daardoor beter kan leren en tentamens kan halen.. heel graag. Proberen kan altijd, ermee stoppen ook.

Tin& Tijn; Hoe is het met de kleine boef?
15.000 euro??? Waaris die vraag? *denkt aan rooie banksaldo*
Gayl, leuk je weer te lezen! Je klinkt rustig, relaxed, tevreden!!!!

Ik ben altijd gefascineerd door dat dominogebeuren...
Oneliner-tijd
Wat een geld he?

Het zoontje van een oud-medeleiding van mij wilde ook ooit meedoen met zo'n te simpele prijsvraag. Nou, had mijn medeleiding gezegd.. je wint toch niet, want ze maken de vraag express makkelijk zodat er veel mensen bellen.

Het jongetje was niet overtuigd. 'Je mag 1 keer bellen, niet meer!' zei mjjn medeleiding. hij won een beamer! Weg opvoedkundig moment!
geweldig!
Klopt Laura, was best een moeilijke beslissing, was er al jaren mee bezig om de stap te zetten maar kon op de één of andere manier die knop nog niet omzetten en wist elke weer een excuus te verzinnen waarom het nog niet het juiste moment was voor ontslag.

Dacht dat de horeca-tijger in mij ziek zou worden van het gemis na 20 jaar horeca...

Het voelt zaaalig, een weekendje vrij is zo heerlijk!

Hahhaha Druif geweldig, da's nog eens leuk winnen, wij liggen hier ook te tandenknarsen van jeetje hoe dom denk je dat we zijn.... maar hee er gaf er net één gewoon het verkeerde antwoord....
Is idd choclade heaven hierzo, Pip, het dienblad begint aardig leeg te raken, heb nu een pak spritsjes open getrokken.... voor de helft overgoten met chocolaaaa.....
Ik ben echt zooo blij dat ik niet van sjokola hou!!!

Gayl, zo'n fout antwoord is vast in scene gezet, om nog meer bellers over de streep te trekken. Ik kan me echt, met de beste wil van de wereld, niet voorstellen dat je een dergelijke vraag fout hebt.
Tenzij je IQ niet boven je schoenmaat uitkomt natuurlijk
daar heb je een punt ja
Chocola rules.. ga ook een paar stukjes nemen maar niet teveel.. Pip wil anti-hangbuikzwijntje worden
ik ben ook anti-hangbuik....alleen denkt mijn buik daar anders over....
Zou er een anti-hangbuikjes-creme zijn, of een wonderpil of.. naja. Sporten en met mate aan de snoeperij dan maar
ohja, ik zou een uur geleden naar bed gaan

Hoezo verstrooid en snel afgeleid.. haha! Moest bijhouden hoe lang mijn concentratiespanne is en wanneer ik afdwaal. maar ik heb pas vaak heul laat door dát ik afgedwaald ben. *zucht*
Goedemorgen!

Over een paar uurtjes komt D. me halen voor het weekendsamenzijn, waar ik me erg op verheug. Het is een echte lieverd, zonder een watje te zijn

Pip: ben je van je beestjes af? Pakken goed afsluiten en af en toe lang staande meelachtige voorraden weggooien. Ze schijnen er altijd al in te zitten, dus iedereen eet ze al in feite...brr..

Mo: herkenbaar hoor, ook TA en laatste (langdurige relatie) ex zijn erg onrustig en profileren zich erg naar mij toe nu er vaste verkering bij mij aan de orde lijkt. TA zegt zelfs dat als hij niet in Spanje had gewoond, zeker nu een relatie met mij zou hebben willen beginnen en is elke dag weer 2x op zn minst op msn... Laatste ex trakteerde op etentje en deed sentimentele uitspraken over ons. Allebei te laat, ik geniet van D, want elke avond horen dat je lief, bijzonder en mooi bent, daar kan niemand tegenop . Mo: morgen komt LZM dus?

Jonna: dat afvallen komt echt, als je even volhoudt. Ik heb dat ook gehad, toen ik weer na lange luizijn tijd ging fietsen 3x per week, het is alsof je lichaam eerst gaat protesteren.

Druif: heb je eens een verdiend lekker bij-kom weekend? Hoe gaat het met de combi kids, werk, activiteiten (zoals Scouting)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven