Mode & Beauty alle pijlers

Exfoliant

07-05-2016 23:06 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
gsdfs
Ja na die tijd kun je gewoon een creme opsmeren.Je kunt het het beste sávonds gebruiken en eerst niet iedere dag want je huid moet eerst wennen.En denk aan de zon want je huid is er gevoeliger voor na het gebruik van een exfoliant.Gebruik dus een goede zonbescherming.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Je doet gewoon wat op een watje en haalt die na de reiniging over je gezicht heen. Daarna kun je gewoon een creme eroverheen doen. Niet afspoelen in ieder geval.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 07 mei 2016 @ 23:12:

Je doet gewoon wat op een watje en haalt die na de reiniging over je gezicht heen. Daarna kun je gewoon een creme eroverheen doen. Niet afspoelen in ieder geval.Mag het ook met de vingertoppen? of is het met een watje efficienter?
Ik heb die van L'oréal en op de gebruiksaanwijzing staat dat hij opgebracht moet worden met een wattenschijfje. Daarna een nachtcrème is optioneel, maar bij mij dus wel nodig, want voelt anders erg droog aan.
Met een watje aanbrengen, even laten drogen en daarna gewoon een nachtcrème smeren. Ik gebruik het ook en mijn huid ziet er veel beter uit.
Life is short. Eat dessert first.
quote:unrandom33 schreef op 07 mei 2016 @ 23:13:

[...]

Mag het ook met de vingertoppen? of is het met een watje efficienter?Het is vloeibaar, dus dan is een watje handiger. Ik gebruik de 1% lotion versie. Die breng ik gewoon met de vingers aan.
quote:TS_76 schreef op 07 mei 2016 @ 23:25:

Ik heb die van L'oréal en op de gebruiksaanwijzing staat dat hij opgebracht moet worden met een wattenschijfje. Daarna een nachtcrème is optioneel, maar bij mij dus wel nodig, want voelt anders erg droog aan.

Nogal wiedes dat ze dat zeggen: dan blijft er product hangen in het watje en is het sneller op zodat je een nieuwe moet kopen.

TO: ik heb deze ook (de lotionversie) en gebruik hem als dag- en nachtcremè. Verder smeer ik niets, behalve een zonnebrandcreme als het zonnig is.
Ik gebruik de 2% BHA gel van hetzelfde merk. Ongeveer een halfpompje op mijn vingertoppen (is gel, dus loopt niet weg). Ik doe het 1x per dag 's avonds (sla soms een dagje over) na het reinigen, laat het intrekken en dan gewoon nachtcrème.
Maar je hoeft niet te googlen op instructies, op de website (de link die je geplakt hebt) staat gewoon hoe je het moet gebruiken.
Ik gebruik ook de 2%BHA gel. Gebruik het alleen s avonds. Geen nachtcreme erna. Vind het al vettig genoeg.

En wat Tinypotato al zei op de website staat heel duidelijk hoe je het moet gebruiken.
Waar gebruiken jullie dit voor?
http://http://www.paulaschoice.nl/exper ... -huid.html

Op bovenstaande link kan je precies lezen wat het inhoudt. Ik heb een onzuivere vette huid dus gebruik de BHA versie. Werkt geweldig voor mij.
Geen creme erna, gewoon naar bed en in de ochtend afspoelen.
Wel vreemd dat de ingrediënten niet meer bij de producten van Paula staan.
quote:fretra schreef op 10 mei 2016 @ 20:02:

http://http://www.paulaschoice.nl/exper ... -huid.html

Op bovenstaande link kan je precies lezen wat het inhoudt. Ik heb een onzuivere vette huid dus gebruik de BHA versie. Werkt geweldig voor mij.

Bedankt voor je link.

Het wordt al ingewikkelder om jezelf bij te houden
quote:winkelfanaat schreef op 10 mei 2016 @ 21:48:

[...]

Bedankt voor je link.

Het wordt al ingewikkelder om jezelf bij te houden Haha ja. Daar lijkt het wel op. Voor mij is het juist gemakkelijker geworden. Ik heb alle scrubs maskers etc overboord gegooid. Ik gebruik voor de nacht alleen de bha en overdag een antiglim dagcreme van MAC en foundation. Beetje mascara en lippenstift en voila klaar.
quote:Ksenija schreef op 10 mei 2016 @ 21:33:

Wel vreemd dat de ingrediënten niet meer bij de producten van Paula staan.Ze staan er wel bij. Naar beneden scrollen. Is een venstertje met verschillende tabbladen waaronder gebruiksaanwijzing en ingrediënten.
quote:fretra schreef op 11 mei 2016 @ 18:19:

[...]

Haha ja. Daar lijkt het wel op. Voor mij is het juist gemakkelijker geworden. Ik heb alle scrubs maskers etc overboord gegooid. Ik gebruik voor de nacht alleen de bha en overdag een antiglim dagcreme van MAC en foundation. Beetje mascara en lippenstift en voila klaar.Wat voor type huid heb jij?
ik gebruik wash gel van neutrogena.ook met 2% salicylzuur. ik vind die erg fijn. daarnaast een normale creme

http://eiskristallfee.blogspot.nl/2015/ ... ickel.html

ik haal hem in duitsland. geen idee of je hem hier ook kunt krijgen
En doooooor!
quote:winkelfanaat schreef op 12 mei 2016 @ 10:28:

[...]

Wat voor type huid heb jij?Ik heb een vette onzuivere huid. Niet heel veel pukkels maar ben er wel gevoelig voor. Sinds ik de BHA gebruik zo goed als geen pukkel
quote:fretra schreef op 12 mei 2016 @ 12:30:

[...]

Ik heb een vette onzuivere huid. Niet heel veel pukkels maar ben er wel gevoelig voor. Sinds ik de BHA gebruik zo goed als geen pukkelIk heb een droge vetarme huid.
quote:tinypotato schreef op 11 mei 2016 @ 18:45:

[...]

Ze staan er wel bij. Naar beneden scrollen. Is een venstertje met verschillende tabbladen waaronder gebruiksaanwijzing en ingrediënten.Wat lief van je, ik eens kijken!
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 07 mei 2016 @ 23:58:

[...]

Het is vloeibaar, dus dan is een watje handiger. Ik gebruik de 1% lotion versie. Die breng ik gewoon met de vingers aan.

De 1% is toch geeb vloeistof?

En is die van 2% echt waterig?
Ik zie echt geen ingrediënten staan, ook niet onderin?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven