Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het puberniveau (Barbie doet Kama Sutra x3 en een suggestief plaatje bij 'meest opvallende vaginatrends') ook.
ik heb bij pliesta de erotische advertenties 2x en auto's 2x

waarom daar nou nooit een leuk katten- of hondenplaatje?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-04-2016 14:24
Reden: privacy
% gewijzigd
Niet geschoten is altijd mis
.
quote:MinionX schreef op 29 april 2016 @ 14:04:

[...]

Nou heb ik 4 sexgerichte afvertenties!

Ik doe niet aan sex, ik zoek niet op sex. Dus waarom krijg ik dat?

Ik heb een screenshot gemaild .

Beste MinionX,

Dankjewel voor je mail! We komen er op terug.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Ik zou verwachten dat onder 'JOUW TOPICS, REACTIES, BOOKMARKS EN FAVORIETEN' ook de topics die ik als favoriet heb gemarkeerd staan als daar nieuwe reacties in zijn, maar dat is niet zo. Moet ik dat nog ergens aanvinken ofzo?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Zit er al schot in de zaak dat, wanneer je iemand op negeer hebt, je ook gewoon niks meer van die persoon ziet?

Dus niet de melding "Berichten van xxxxx tonen?" , Noch de quotes.

Het standaard antwoord dat dat niet mogelijk is , dat is flauwekul en dat weten jullie (programmeurs) ook.

En als er geen schot in zit, kunnen kunnen dan uitleggen wat de reden is dat dit bewust niet gedaan wordt?
quote:Corona67 schreef op 03 mei 2016 @ 18:38:

Zit er al schot in de zaak dat, wanneer je iemand op negeer hebt, je ook gewoon niks meer van die persoon ziet?

Dus niet de melding "Berichten van xxxxx tonen?" , Nog de quotes.

Het standaard antwoord dat dat niet mogelijk is , dat is flauwekul en dat weten jullie (programmeurs) ook.

En als er geen schot in zit, kunnen kunnen dan uitleggen wat de reden is dat dit bewust niet gedaan wordt?

We hebben je gemaild!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 03 mei 2016 @ 20:29:

[...]

We hebben je gemaild!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumMag de rest het niet weten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 mei 2016 @ 20:33:

[...]

Mag de rest het niet weten?

Jawel, maar we hebben nu duidelijk wat precies de vraag is en dat kunnen we dan doorzetten naar de technische dienst. Wij zullen er hier op terugkomen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het is alsof je een NEE/NEE sticker op je deur hebt, en de reclame dan maar voor de deur gelegd wordt, zodat je de reclamefolders toch kunt lezen als je wil.

Ik weet niet of anderen er ook last van hebben maar het laden van pagina's duurt sinds een paar dagen steeds langer en tijdens het laden blijft de content maar naar boven en naar beneden verspringen. Denk ik dat de pagina geladen is en wil ik ergens op klikken, verspringt de hele zooi weer en kom ik op een pagina die ik dus niet wilde hebben. Pagina terug en dan begint dat laden en verspringen weer opnieuw.

Sinds vandaag ook mysterieuze zwarte vierkantjes midden op de pagina. Soms geen zwart vierkantje maar een vierkantje met een (deel van een) afbeelding die elders op de pagina thuis lijkt te horen, deel van een avatar bijvoorbeeld die dan midden op de tekst staat.

Als ik een printscreen wil maken, verdwijnt zo'n vierkantje weer.

Ik forum mobiel trouwens. En het lijkt me heel sterk dat het probleem aan mijn kant zit want ik bezoek heel veel verschillende sites op een dag en ik kom deze problemen alleen hier tegen.
Dat verspringen heb ik ook, nog steeds moet ik zeggen (heb er volgens mij hier een tijdje terug ook - tevergeefs - op gewezen). Het lijkt nu inderdaad weer erger in die zin dat ik ongeveer in de helft van de klikpogingen ergens beland waar ik niet zijn wilde.

Windows Phone. En op mijn laptop met Windows 10 is forummen zonder adblock via IE schier onmogelijk.
quote:Bij_Zonder schreef op 11 mei 2016 @ 22:35:

Ik weet niet of anderen er ook last van hebben maar het laden van pagina's duurt sinds een paar dagen steeds langer en tijdens het laden blijft de content maar naar boven en naar beneden verspringen. Denk ik dat de pagina geladen is en wil ik ergens op klikken, verspringt de hele zooi weer en kom ik op een pagina die ik dus niet wilde hebben. Pagina terug en dan begint dat laden en verspringen weer opnieuw.

Sinds vandaag ook mysterieuze zwarte vierkantjes midden op de pagina. Soms geen zwart vierkantje maar een vierkantje met een (deel van een) afbeelding die elders op de pagina thuis lijkt te horen, deel van een avatar bijvoorbeeld die dan midden op de tekst staat.

Ik forum mobiel trouwens. En het lijkt me heel sterk dat het probleem aan mijn kant zit want ik bezoek heel veel verschillende sites op een dag en ik kom deze problemen alleen hier tegen.

Dank voor je bericht, we zullen dit doorgeven aan de technische dienst!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:coolpack2 schreef op 11 mei 2016 @ 23:11:

Dat verspringen heb ik ook, nog steeds moet ik zeggen (heb er volgens mij hier een tijdje terug ook - tevergeefs - op gewezen). Het lijkt nu inderdaad weer erger in die zin dat ik ongeveer in de helft van de klikpogingen ergens beland waar ik niet zijn wilde.

Windows Phone. En op mijn laptop met Windows 10 is forummen zonder adblock via IE schier onmogelijk.

Ook hier wordt naar gekeken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Er zit nog geen schot in het terugzetten van de smilies in oude topics, hè?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik krijg reclame van picnic in beeld als ik een reactie wil typen, irritant, ik zit op de mobiele site.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:Mutsje78 schreef op 12 mei 2016 @ 23:17:

Ik krijg reclame van picnic in beeld als ik een reactie wil typen, irritant, ik zit op de mobiele site.

We geven het door!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:streepjessokken schreef op 12 mei 2016 @ 15:03:

Er zit nog geen schot in het terugzetten van de smilies in oude topics, hè?

Hier is nog geen nieuws over te melden,zodra hier verandering in komt zullen wij dat hier laten weten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Bij_Zonder schreef op 11 mei 2016 @ 22:35:

Beste Bij_zonder,

Naar aanleiding van jouw klacht op het bug topic hebben wij nog een aantal vragen:

Is de pagina wel volledig geladen op het moment dat je doorklikt?Vaak moeten er nog bepaalde elementen worden geladen. Als je te snel doorklikt, verspringt de boel inderdaad.

Zoja, dan horen wij graag welke browser je gebruikt en of je wellicht toch een printscreen zou kunnen mailen, anders kan de technische dienst helaas weinig beginnen.

Wij horen graag!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik heb last van een bug ik kan niet terug scrollen
quote:Ttass28 schreef op 16 mei 2016 @ 16:06:

[afbeelding]

Ik heb last van een bug ik kan niet terug scrollen

We gaan het doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 13 mei 2016 @ 10:15:

[...]

Beste Bij_zonder,

Naar aanleiding van jouw klacht op het bug topic hebben wij nog een aantal vragen:

Is de pagina wel volledig geladen op het moment dat je doorklikt?Vaak moeten er nog bepaalde elementen worden geladen. Als je te snel doorklikt, verspringt de boel inderdaad.

Zoals ik al schreef lijkt het net alsof de pagina volledig is geladen als ik klik. Het verspringen doet vermoeden dat dat toch niet het geval is.quote:Zoja, dan horen wij graag welke browser je gebruikt5.0-eng.jenkins.20151117.024706quote:en of je wellicht toch een printscreen zou kunnen mailen, anders kan de technische dienst helaas weinig beginnen.En ook dat schreef ik al eerder: die blokjes verdwijnen zodra ik een printscreen wil maken.
Het is weer bar en boos met de plista-addvertenties onder aan de pagina. Drie artikelen over borsten en 1 maal een 'ben jij tevreden met je piemel'-interview. Ik ben geen 16 en vind dit niet spannend, alleen heel vermoeiend.
quote:hebjehaarookweer schreef op 17 mei 2016 @ 11:01:

Het is weer bar en boos met de plista-addvertenties onder aan de pagina. Drie artikelen over borsten en 1 maal een 'ben jij tevreden met je piemel'-interview. Ik ben geen 16 en vind dit niet spannend, alleen heel vermoeiend.Echt bizar inderdaad die advertenties. Al wekenlang 90% borsten en de rest piemels en auto's. Alsof ze zijn gericht op puberjongens in plaats van op vrouwen tussen de 20 en de 50.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven