Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
donderdag 12 mei 2016 om 19:24
donderdag 12 mei 2016 om 19:48
donderdag 12 mei 2016 om 19:49
quote:Micchan schreef op 12 mei 2016 @ 19:47:
Oh, dat klinkt eh, charmant Moi.
Het was echt heel bizar.
Ik was wel de enige die hem uit kon kijken, al die stoere mannen haakten af
Filmpje kwam trouwens niet van mij (donderdag is gore filmpjes middag).
Oh, dat klinkt eh, charmant Moi.
Het was echt heel bizar.
Ik was wel de enige die hem uit kon kijken, al die stoere mannen haakten af
Filmpje kwam trouwens niet van mij (donderdag is gore filmpjes middag).
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
donderdag 12 mei 2016 om 19:52
quote:Moirai schreef op 12 mei 2016 @ 19:46:
Ik heb vandaag een filmpje gezien van een man die een 15cm lange worm uit zijn piemel liet kruipen. En weer er in.
Wat zijn er toch een vreemde mensen op de wereld.
Klinkt wel geil
Wij hadden pastasalade, met ei of shoarmareepjes al naar gelang de mate van vegAtarisme.
Ik heb vandaag een filmpje gezien van een man die een 15cm lange worm uit zijn piemel liet kruipen. En weer er in.
Wat zijn er toch een vreemde mensen op de wereld.
Klinkt wel geil
Wij hadden pastasalade, met ei of shoarmareepjes al naar gelang de mate van vegAtarisme.
donderdag 12 mei 2016 om 19:52
Ratatouille gemaakt door dochter.
Daarna moest ik naar de sportclub voor een gesprekje met een 14 jarige puber. Kind verzuimt heel veel zonder afbericht en zaterdag had zijn team te kort spelers. Er is weinig support van thuis, dus wilden we even praten over het hoe en wat en hoe we dit kunnen oplossen. Of we iets voor deze jongen kunnen doen etc. Was hij er niet. Als sportclub maken we ons zorgen en nu dus nog meer.
Daarna moest ik naar de sportclub voor een gesprekje met een 14 jarige puber. Kind verzuimt heel veel zonder afbericht en zaterdag had zijn team te kort spelers. Er is weinig support van thuis, dus wilden we even praten over het hoe en wat en hoe we dit kunnen oplossen. Of we iets voor deze jongen kunnen doen etc. Was hij er niet. Als sportclub maken we ons zorgen en nu dus nog meer.
donderdag 12 mei 2016 om 19:54
quote:Moirai schreef op 12 mei 2016 @ 19:48:
[...]
Dan ziet het er uit als prei.Koken en pureren? Anders weet ik het ook niet, prei ziet er altijd uit als prei vinnik. Mijn dochter heeft ook problemen met prei maar ze eet het wel als het heel klein gesneden is. Maar ook dan ziet het eruit als heel klein gesneden prei.
[...]
Dan ziet het er uit als prei.Koken en pureren? Anders weet ik het ook niet, prei ziet er altijd uit als prei vinnik. Mijn dochter heeft ook problemen met prei maar ze eet het wel als het heel klein gesneden is. Maar ook dan ziet het eruit als heel klein gesneden prei.
donderdag 12 mei 2016 om 19:54
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 19:50:
[...]
Teriyaki-saus en rijst erdoor. Biefstuk als vlees. Valt niet op....
O echt wel. Die van mij kan nooit wat vinden, maar in zijn eten vindt hij álles.
Fee, inderdaad een pastei of hartige taart ofzo. Heb jij een lekker recept
[...]
Teriyaki-saus en rijst erdoor. Biefstuk als vlees. Valt niet op....
O echt wel. Die van mij kan nooit wat vinden, maar in zijn eten vindt hij álles.
Fee, inderdaad een pastei of hartige taart ofzo. Heb jij een lekker recept
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.