Wie is de sjaak
donderdag 12 mei 2016 om 22:55
vrijdag 13 mei 2016 om 01:42
vrijdag 13 mei 2016 om 06:40
quote:aardblei schreef op 13 mei 2016 @ 01:42:
Sommige opdrachten zou ik nog wel doen voor dat geld.
Ik heb met zwager afgesproken dat als ik zo'n belopdracht zou krijgen ik hem dan noem bij z'n volledige naam ipv roepnaam. (bv. Johannes ipv Jan)Een keer moest iemand haar schoonvader bellen om te vertellen dat ze verliefd op hem was. Zo gênant.
Sommige opdrachten zou ik nog wel doen voor dat geld.
Ik heb met zwager afgesproken dat als ik zo'n belopdracht zou krijgen ik hem dan noem bij z'n volledige naam ipv roepnaam. (bv. Johannes ipv Jan)Een keer moest iemand haar schoonvader bellen om te vertellen dat ze verliefd op hem was. Zo gênant.
vrijdag 13 mei 2016 om 08:53
het is nog een ding dat die kandidaten rare dingen doen voor geld - wat mij dan weer hogelijk verbaasd is dat ze dan toevallige voorbijgangers ook zo ver krijgen (voor geen geld dus) - mensen die ei in hun haar laten smeren of vla in hun laars laten kiepen WTF??? wie is nou zo gek ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
vrijdag 13 mei 2016 om 17:47
quote:Sallyspectra schreef op 13 mei 2016 @ 06:40:
[...]
Een keer moest iemand haar schoonvader bellen om te vertellen dat ze verliefd op hem was. Zo gênant.
Maar waar je verdien je 250 euro in 5 minuten?
Vind de opdrachten wel meevallen over het algemeen. Bij 'Over de rooie' gingen ze veel verder.
Sommige opdrachten zijn gewoon te makkelijk. Anderen gaan wel te ver.
[...]
Een keer moest iemand haar schoonvader bellen om te vertellen dat ze verliefd op hem was. Zo gênant.
Maar waar je verdien je 250 euro in 5 minuten?
Vind de opdrachten wel meevallen over het algemeen. Bij 'Over de rooie' gingen ze veel verder.
Sommige opdrachten zijn gewoon te makkelijk. Anderen gaan wel te ver.
vrijdag 13 mei 2016 om 17:49
quote:belgali schreef op 13 mei 2016 @ 08:53:
het is nog een ding dat die kandidaten rare dingen doen voor geld - wat mij dan weer hogelijk verbaasd is dat ze dan toevallige voorbijgangers ook zo ver krijgen (voor geen geld dus) - mensen die ei in hun haar laten smeren of vla in hun laars laten kiepen WTF??? wie is nou zo gek ?Genoeg mensen kennelijk die op tv willen komen. Maar zelf zou ik met bepaalde dingen ook wel meedoen hoor om iemand te helpen aan 250 euro. Het is dan wel de gunfactor die een behoorlijke rol speelt en de manier waarop je het vraagt. En wat er gedaan moet worden uiteraard.
het is nog een ding dat die kandidaten rare dingen doen voor geld - wat mij dan weer hogelijk verbaasd is dat ze dan toevallige voorbijgangers ook zo ver krijgen (voor geen geld dus) - mensen die ei in hun haar laten smeren of vla in hun laars laten kiepen WTF??? wie is nou zo gek ?Genoeg mensen kennelijk die op tv willen komen. Maar zelf zou ik met bepaalde dingen ook wel meedoen hoor om iemand te helpen aan 250 euro. Het is dan wel de gunfactor die een behoorlijke rol speelt en de manier waarop je het vraagt. En wat er gedaan moet worden uiteraard.