Pleegouders gezocht

15-11-2008 09:52 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle lieve berichtjes
Je bericht grijpt me enorm aan. Ik vind het dapper wat je doet. Ik heb geen idee of het op deze manier zou gaan werken natuurlijk maar ik vind dat je een hele dappere stap neemt door deze oproep te doen.

Wij gaan in Drenthe wonen, begin volgend jaar en we hebben een groot hart. We kunnen best eens kijken of het klikt als jij het tenminste niet erg vindt dat ik pas 40 ben en mijn man (bijna) 39.

Ik wilde graag pleegkinderen maar mijn man zag het niet zo heel erg zitten en dan moet je het niet doen, daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar een pleegdochter van 30 is een heel ander verhaal natuurlijk.

Ik kan je wens zó goed begrijpen, ik vind het geweldig dat je gehoor geeft aan deze voor jou zo grote behoefte.

Liefs,

Leo
beurgje,

Leo, wat lief dat je dit aanbiedt, voor jou ook
Ik krijg kippevel van je stukje, ik weet hoe het voelt om "alleen" te zijn. Heel dapper vind ik je!
Hoi Leo, wat lief van je en het lijkt me leuk om eens kennis te maken!
Beurgje, Leo is de allleeerliefste van dit hele forum. De beste pleegmoeder die je je maar kunt wensen. Mazzelaar!
Leo, wat ben jij toch een skat

Beurgje, dapper van je om zoiets te schrijven. Ik hoop voor je dat je snel vindt wat je zoekt. En als het even meezit dat dat dan ook bij Leo is.
Beurgje & Leo - hoop dat het gaat klikken.

Beurgje, je kunt het beste even je mailadres weghalen of aanpassen (@ vervangen door ' at ') anders wordt het zo opgepikt en word je overspoeld met spam.
Tranen schoten in mijn ogen.

Eerst na het lezen van de openingspost van Beurgje en daarna door de post van Leo...

Ik ga heel hard zitten duimen dat het klikt

Dikke knuffel voor jullie alletwee
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een dappere oproep...

en hoe herkenbaar is je gevoel.

.... (zou ik zelf ook nog wel willen )

Ik hoop voor je dat het gaat lukken.

Heel veel liefs! (f)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Beurgje.. knap dat je dit doet! Ik hoop dat het klikt tussen Leo en jou!! (stiekem willen we allemaal wel een pleegmoeder zoals Leo..)
Eleonora, wat ben jij een supermens.

Beurgje, ik hoop dat je vindt wat je zoekt.
Jullie zijn zó lief meiden...

Ik heb gemaild hoor!

(f)
Toppertje dat je er bent... ik ga ook emigreren naar Drenthe, denk ik...
Ik hoop inderdaad dat het klikt want met Leo als pleegmoeder mag je heeeeeeel blij zijn!! Voor jullie allebei:
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lieve Leo, wat ben je toch een geweldig mens!
Wauw.... prachtige post en een prachtige echte Leo-reactie! Wat zou het gaaf zijn als de klik er is...
Hallo allemaal,

Ben met Eleonora in contact en we gaan eens kijken wat dat zal brengen, de reactie alleen al is al mega top wat ik niet eens had verwacht.

En ik schreef ook aan haar van: we kunnen wel kijken naar wat we niet hebben, maar dat kunnen we ook doorbreken en er wat aan doen! Het medium internet is iets waar we dat heel goed voor kunnen gebruiken.

Ik las net nog een berichtje van Elmervrouw en je gaf aan dat je het stiekum ook wel zou willen, het lijkt me ook leuk om eens met anderen te kletsen die het zelfde hebben.

p.s. Super al die lieve reacties van iedereen!
Leo, lieverd!
Leo,

Je was me al eens opgevallen vanwege je geweldige manier van dingen onder woorden brengen.

Je weet altijd zo mooi de kern van de zaak te beschrijven en ik heb het idee dat de medeforummers veel hebben aan je posts.

En nu doe je dit genereuze aanbod.Als er meer mensen waren zoals jij was de wereld een heel stuk aangenamer.

Beurgje,mijn hart brak bij het lezen van je post.

Ik hoop van harte dat je vindt wat je zoekt.
quote:Charlotte69 schreef op 15 november 2008 @ 10:28:

Beurgje, Leo is de allleeerliefste van dit hele forum. De beste pleegmoeder die je je maar kunt wensen. Mazzelaar!

Helemaal mee eens!!! Leuk welkom in Drenthe Leo!!!

En beurgje...heel veel, liefde, en warmte voor jou!!!
Wat ontroerend dit!

voor Beurgje en Leo
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Beurgje, wat moedig van je om te erkennen dat je nog zo'n liefde nodig hebt en erom durft te vragen.

Je hebt een goede getroffen aan Leo.
Leo

En Beurgje hoop dat je vind wat je zoekt.
Hallo, ik ben dus ook op zoek naar pleegouders die mijn zoontje van 20 maanden op zouden willen vangen, ik heb werkelijk heel internet afgezocht en ben behoorlijk wanhopig

Het gezin waar hij nu zit is gewoon niet goed bezig en ik ben verschrikkelijk bang mijn zoontje voorgoed kwijt te raken aan deze mensen

Sorry dat ik zo in huis kom vallen maar ik ben zoals gezegd behoorlijk desperaat onderhand

Groetjes Ien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven