Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 13 mei 2016 om 23:07
zaterdag 14 mei 2016 om 00:38
Inductie plaat verbruikt iets van 2000 tot 3000 watt.
Electrische kookplaat kan zelfs gloeiend heet worden bij een vermogen van 650 watt.
De elektrische kookplaat kwam wel door de magneettest. Is aangetast en er komt roest op.
Daarom moet die weg. Ook is het email er af gesprongen toen er iets tegen aan stootte.
Mijn pannen zijn NIET door de magneettest heen gekomen. Nieuwe pannen...
Jammer, want het schoon maken was een belangrijk punt.
Electrische kookplaat kan zelfs gloeiend heet worden bij een vermogen van 650 watt.
De elektrische kookplaat kwam wel door de magneettest. Is aangetast en er komt roest op.
Daarom moet die weg. Ook is het email er af gesprongen toen er iets tegen aan stootte.
Mijn pannen zijn NIET door de magneettest heen gekomen. Nieuwe pannen...
Jammer, want het schoon maken was een belangrijk punt.
zaterdag 14 mei 2016 om 14:15
quote:ThunderassMan schreef op 14 mei 2016 @ 14:06:
Sommige mensen zijn nou eenmaal idioot. En doorgaans zijn mensen iemands kind. Dus.
Tja het zegt wel wat over n ouder die zijn kleine kind daarvoor uitscheldt. En dat is niet echt positief.
Sowieso, woe scheldt zijn kind nou uit, dan is er ergens iets flink mis.
Sommige mensen zijn nou eenmaal idioot. En doorgaans zijn mensen iemands kind. Dus.
Tja het zegt wel wat over n ouder die zijn kleine kind daarvoor uitscheldt. En dat is niet echt positief.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 14 mei 2016 om 14:16
quote:Het-groepje schreef op 14 mei 2016 @ 13:26:
[...]
Mijn kind wordt bozer als iemand 'baby' tegen hem zegt.
Idioot was vroeger toch gewoon een diagnose, ik heb weleens gehoord dat iemand 'idioot' in zijn dossier had staan.Vroeger hadden vrouwen ook geen stemrecht. Ik heb weleens gehoord dat dat wettelijk was vastgelegd.
[...]
Mijn kind wordt bozer als iemand 'baby' tegen hem zegt.
Idioot was vroeger toch gewoon een diagnose, ik heb weleens gehoord dat iemand 'idioot' in zijn dossier had staan.Vroeger hadden vrouwen ook geen stemrecht. Ik heb weleens gehoord dat dat wettelijk was vastgelegd.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 14 mei 2016 om 14:22
quote:hatsetats schreef op 14 mei 2016 @ 14:15:
[...]
Laten we niet overdrijven: van een keertje idioot genoemd worden, krijgt iemand echt geen levenslang trauma, hoor.
Mijn liefdevolle ouders hebben mij ook, en terecht, wel eens idioot genoemd. Of mijn idiote gedrag getracht te doen verdwijnen dmv een houten pollepel.
Geen trauma hier.
[...]
Laten we niet overdrijven: van een keertje idioot genoemd worden, krijgt iemand echt geen levenslang trauma, hoor.
Mijn liefdevolle ouders hebben mij ook, en terecht, wel eens idioot genoemd. Of mijn idiote gedrag getracht te doen verdwijnen dmv een houten pollepel.
Geen trauma hier.
zaterdag 14 mei 2016 om 14:41
quote:hatsetats schreef op 14 mei 2016 @ 14:31:
En als dat voor jou geldt, geldt dat natuurlijk voor iedereen dat was ik ff vergeten.
Oh? En dat beweer ik waar precies?
Net zoals dat als jij iets vind, dat je dat dan ook mededeeld, en dat dat dus kennelijk ook niet geldt voor iedereen.
Kortom; een nutteloze toevoeging/post.
En als dat voor jou geldt, geldt dat natuurlijk voor iedereen dat was ik ff vergeten.
Oh? En dat beweer ik waar precies?
Net zoals dat als jij iets vind, dat je dat dan ook mededeeld, en dat dat dus kennelijk ook niet geldt voor iedereen.
Kortom; een nutteloze toevoeging/post.
zaterdag 14 mei 2016 om 14:41
quote:hatsetats schreef op 14 mei 2016 @ 14:15:
[...]
Sowieso, woe scheldt zijn kind nou uit, dan is er ergens iets flink mis.Nou het is duidelijk. Je kunt je prijs voor niet schelden en heel goed weten wanneer er iets mis is linksachter bij de receptie ophalen.
[...]
Sowieso, woe scheldt zijn kind nou uit, dan is er ergens iets flink mis.Nou het is duidelijk. Je kunt je prijs voor niet schelden en heel goed weten wanneer er iets mis is linksachter bij de receptie ophalen.