Recyclix
zaterdag 14 mei 2016 om 19:20
Hallo allemaal,
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Recyclix?
Ik kom het steeds vaker tegen op blogs, maar die schrijvers zijn zelf nog niet bijzonder lang bezig met investeren en ik ben op zoek naar wat lange termijn (6+ maanden) ervaringen.
(Voor diegenen die het niet kennen: Recyclix is een bedrijf waar je kan investeren in het recyclen van plastic. Je koopt afval voor 20ct per kilo, dit wordt in 5 weken tijd gerecycled naar granulaat, wat verkocht wordt (automatisch) door Recyclix voor 60ct per kilo. Voor je aanschafbedrag krijg je na die 5 weken 14% rendement uitbetaald. Vervolgens kun je kiezen of je opnieuw een cyclus wil starten met je oorspronkelijke inleg, datzelfde wil doen + je rendement daarbij weer herinvesteren, of dat je je rendement uit laat betalen. Uitbetalen kan vanaf 20 euro, dus als je geen grote bedragen inlegt kan het een paar cycli duren voordat je aan die 20 euro zit.)
Momenteel heb ik zelf nog geen geld ingelegd maar zit ik daar zeker wel over na te denken. Ik heb me al wel aangemeld, je krijgt als je dat via iemand anders doet namelijk 20 euro cadeau; over 5 cycli heb je genoeg rendement gedraait zodat je 20 euro van je 20 euro kan laten uitbetalen, haha, en ik wil zo eerst even de kat uit de boom kijken. Ergens lijkt het allemaal te mooi om waar te zijn, maar er zijn bloggers die erbij zweren, dus ja.... what to do, what to do.
( Ik heb zelf nu trouwens ook zo'n referral link, dus mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me dan een pb. )
Dus, lang verhaal kort: zijn er hier mensen die lange termijn ervaring hebben met Recyclix?
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Recyclix?
Ik kom het steeds vaker tegen op blogs, maar die schrijvers zijn zelf nog niet bijzonder lang bezig met investeren en ik ben op zoek naar wat lange termijn (6+ maanden) ervaringen.
(Voor diegenen die het niet kennen: Recyclix is een bedrijf waar je kan investeren in het recyclen van plastic. Je koopt afval voor 20ct per kilo, dit wordt in 5 weken tijd gerecycled naar granulaat, wat verkocht wordt (automatisch) door Recyclix voor 60ct per kilo. Voor je aanschafbedrag krijg je na die 5 weken 14% rendement uitbetaald. Vervolgens kun je kiezen of je opnieuw een cyclus wil starten met je oorspronkelijke inleg, datzelfde wil doen + je rendement daarbij weer herinvesteren, of dat je je rendement uit laat betalen. Uitbetalen kan vanaf 20 euro, dus als je geen grote bedragen inlegt kan het een paar cycli duren voordat je aan die 20 euro zit.)
Momenteel heb ik zelf nog geen geld ingelegd maar zit ik daar zeker wel over na te denken. Ik heb me al wel aangemeld, je krijgt als je dat via iemand anders doet namelijk 20 euro cadeau; over 5 cycli heb je genoeg rendement gedraait zodat je 20 euro van je 20 euro kan laten uitbetalen, haha, en ik wil zo eerst even de kat uit de boom kijken. Ergens lijkt het allemaal te mooi om waar te zijn, maar er zijn bloggers die erbij zweren, dus ja.... what to do, what to do.
( Ik heb zelf nu trouwens ook zo'n referral link, dus mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me dan een pb. )
Dus, lang verhaal kort: zijn er hier mensen die lange termijn ervaring hebben met Recyclix?
zaterdag 14 mei 2016 om 19:27
Ik ken het niet en zet er ook zeer grote vraagtekens bij. Met name omdat er pas in het nieuws was dat de grondstofprijzen momenteel zo laag zijn dat nieuw plastic produceren goedkoper is dan het recyclen en zo weer nieuw plastic produceren. Bedrijven die plastic recyclen schijnen steeds meer moeite te hebben om afnemers te vinden voor hun product, dus dan vraag ik mij af hoe dit bedrijf die rendement van 14% kan garanderen.
http://nos.nl/artikel/209 ... -voor-bergen-plastic.html
http://nos.nl/artikel/209 ... -voor-bergen-plastic.html
zaterdag 14 mei 2016 om 20:18
zaterdag 14 mei 2016 om 20:32
Dat hele plastic lulverhaal is natuurlijk helemaal niet waar. Dat is een sprookje zodat mensen in dit piramidespel trappen.
Waarom zou een bedrijf jou €20 geven terwijl jij niks inlegt? En degene die jou aanbrengt zou dan ook steeds een percentage van jou krijgen?? Snap echt niet wat voor mensen hier intrappen.
Als een bedrijf echt zo veel rendement kan bieden gaan ze echt niet op zoek naar kleine particuliertjes en met aanbrengpremies in de weer hoor.
En die bloggers die jij noemt die hopen natuurlijk dat ze mensen kunnen enthousiasmeren zodat zij hier weer aan kunnen verdienen via het aanbrengen. Nou ja, als je het leuk vindt om mee te doen aan piramidespelen dan moet je het vooral doen. Er zijn er wel meer te vinden als je googelt, allemaal met hoge rendementen, kun je je hart aan ophalen.
Waarom zou een bedrijf jou €20 geven terwijl jij niks inlegt? En degene die jou aanbrengt zou dan ook steeds een percentage van jou krijgen?? Snap echt niet wat voor mensen hier intrappen.
Als een bedrijf echt zo veel rendement kan bieden gaan ze echt niet op zoek naar kleine particuliertjes en met aanbrengpremies in de weer hoor.
En die bloggers die jij noemt die hopen natuurlijk dat ze mensen kunnen enthousiasmeren zodat zij hier weer aan kunnen verdienen via het aanbrengen. Nou ja, als je het leuk vindt om mee te doen aan piramidespelen dan moet je het vooral doen. Er zijn er wel meer te vinden als je googelt, allemaal met hoge rendementen, kun je je hart aan ophalen.