ESF2 2016
zaterdag 14 mei 2016 om 23:25
zaterdag 14 mei 2016 om 23:26
zaterdag 14 mei 2016 om 23:28
zaterdag 14 mei 2016 om 23:28
quote:-Suze- schreef op 14 mei 2016 @ 23:25:
[...]
Liefje, die zijn echt Te Oud...
Dat wil je echt niet, 4 bejaarden die Waterloo en Dancing Queen doen ????????????Waarom niet. Tina Turner treedt ook nog op, en de Stones etc. etc. Bovendien is hun muziek tijdloos.
[...]
Liefje, die zijn echt Te Oud...
Dat wil je echt niet, 4 bejaarden die Waterloo en Dancing Queen doen ????????????Waarom niet. Tina Turner treedt ook nog op, en de Stones etc. etc. Bovendien is hun muziek tijdloos.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zaterdag 14 mei 2016 om 23:29
zaterdag 14 mei 2016 om 23:29
quote:tattou schreef op 14 mei 2016 @ 23:27:
[...]
Dat hangt er geheel vanaf wie er mee doen, muzieksmaak is nogal regiogebonden blijkbaar.Ja dat valt mij ook op. Ik heb wel eens gelezen op die eurovision site, om te kijken hoe Europa er overdenkt zegmaar. En dan vinden ze liedjes die wij op viva collectief hebben zitten afzeiken helemaal geweldig.
[...]
Dat hangt er geheel vanaf wie er mee doen, muzieksmaak is nogal regiogebonden blijkbaar.Ja dat valt mij ook op. Ik heb wel eens gelezen op die eurovision site, om te kijken hoe Europa er overdenkt zegmaar. En dan vinden ze liedjes die wij op viva collectief hebben zitten afzeiken helemaal geweldig.