Het theehuis
zondag 16 november 2008 om 10:30
Sint is leuk! Vanmorgen die blije snoetje bij hun gevulde schoentjes! Tony een dinostickervel en Vito een magnetisch tekenbordje. Helemaal in de gloria! Alhoewel Tony een kwarteirtje later, toen de stickers geplakt waren, kwam met: "Mam, ik wilde toch eigenijk lego?" De grapjas!
Gisteren intocht gekeken op tv. Zo meteen naar zwager en schoonzus in dorpje hier vlakbij. Daar wordt Sint door het hele dorp van de trein gehaald. Veel kneuteruger dan de intocht gisteren hier in de stad. Dat vind ik toch te massaal, hebben we dus ook niet gedaan.
Fijn dat het met Eowopa beter gaat! Doe hem de groeten vanuit het Thehuis!
Erwt, ondanks geen doucherekje klinkt het toch als een verrekt gezellige shopsessie!
Gleuf van Sinterklaas: hilarisch! Die moet getagd worden!
Gisteren intocht gekeken op tv. Zo meteen naar zwager en schoonzus in dorpje hier vlakbij. Daar wordt Sint door het hele dorp van de trein gehaald. Veel kneuteruger dan de intocht gisteren hier in de stad. Dat vind ik toch te massaal, hebben we dus ook niet gedaan.
Fijn dat het met Eowopa beter gaat! Doe hem de groeten vanuit het Thehuis!
Erwt, ondanks geen doucherekje klinkt het toch als een verrekt gezellige shopsessie!
Gleuf van Sinterklaas: hilarisch! Die moet getagd worden!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 16 november 2008 om 14:38
Hey allemaal,
Pep, wij hebben haar om 13.00 pas opgehaald, dus dat was lekker. Ze is met mijn moeder en broer met vriendin en zoontje naar Naturalis geweest. Was open museumweekend. Dansvoorstelling (Said & Done) was erg mooi. Daarna kroeg in geweest dus helemaal goed. Vandaag staat in het teken van opruimen en herorganiseren. Tis toch wel erg klein appartement voor met zn drieen, maar het gaat goed. We leren heel goed gebruik te maken van de ruimte (bijv, door lades onder bedden enzo). Nu snel weer verder daarmee.
Oja, Chica heeft ook gisteren bij oma de intocht gekeken. Vanavond mag ze voor t eerst haar schoen zetten
Oja, en Star: vellen poepen?
Pep, wij hebben haar om 13.00 pas opgehaald, dus dat was lekker. Ze is met mijn moeder en broer met vriendin en zoontje naar Naturalis geweest. Was open museumweekend. Dansvoorstelling (Said & Done) was erg mooi. Daarna kroeg in geweest dus helemaal goed. Vandaag staat in het teken van opruimen en herorganiseren. Tis toch wel erg klein appartement voor met zn drieen, maar het gaat goed. We leren heel goed gebruik te maken van de ruimte (bijv, door lades onder bedden enzo). Nu snel weer verder daarmee.
Oja, Chica heeft ook gisteren bij oma de intocht gekeken. Vanavond mag ze voor t eerst haar schoen zetten
Oja, en Star: vellen poepen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 16 november 2008 om 16:17
Wat doet de rest vandaag? Thuis kneuteren? Wij gingen vanmorgen wandelen in het bos maar dat was vooral koud en blubberig en niet echt herfstsfeervollerig ofzo. Volgende keer maar naar bos paar durpen verderop waar het er wat ehm... "sfeervoller" uitziet Daarna kind op bed, die ligt nu al 3 kwartier wakker te worden hoor ik, en ik ook even in bed. Helaasch pindakaasch werkt dat dus niet, een middagdutje. Voel me echt rete-belabberd
zondag 16 november 2008 om 17:24
Vellen poepen ?
Hier niet fit, Xan weer iets fitterder, en Grijs Monster ook (was gisteren ook niet fit), maar nu heb ik dat stokje gekregen
Heb toevallig wél de helft van de trap geschilderd, dus volgend weekend de andere helft en dan kunnen de halvemaantjes (weet niet hoe die dingen heten) erop en is de trap bijna af!
Hier niet fit, Xan weer iets fitterder, en Grijs Monster ook (was gisteren ook niet fit), maar nu heb ik dat stokje gekregen
Heb toevallig wél de helft van de trap geschilderd, dus volgend weekend de andere helft en dan kunnen de halvemaantjes (weet niet hoe die dingen heten) erop en is de trap bijna af!
Peas on earth!
maandag 17 november 2008 om 14:19
Ja thanks, met dubbele doses ibu gaat het wel. Donderdag afspraak met KNO-arts.
Vanmorgen gebeld door arbo-arts en die ziet geen enkele medische reden waarom ik in de ziektewet zou zitten. Sjaf is heel boos maar ik ben eerlijk gezegd beetje murw door dit gedoe iedere keer. Schouders er maar weer onder dan en we zien wel waar het schip strandt
Vanmorgen gebeld door arbo-arts en die ziet geen enkele medische reden waarom ik in de ziektewet zou zitten. Sjaf is heel boos maar ik ben eerlijk gezegd beetje murw door dit gedoe iedere keer. Schouders er maar weer onder dan en we zien wel waar het schip strandt
maandag 17 november 2008 om 15:17
Bedoel je dat je na KNO-ziekzijn weer moet gaan werken? Dat de andere klachten niet ziektewetgeldig (weet er even geen ander woord voor) zijn? En dan weer starten met 3 dagdelen per week? En op grond van welke info neemt hij deze beslissing? Pfoe, het wordt er niet gemakkelijker op zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 17 november 2008 om 15:58
Hij vindt dat geen van mijn klachten, psychisch en lichamelijk, aanleiding geven tot ziektewet. Letterlijk zei hij: "allemaal heel vervelend maar daar is de ziektewet niet voor bedoeld". De inkopper "waar dan wel voor?" heb ik maar even gelaten voor wat ie is. Ik moet per direct weer 20 uur (zoveel werkte ik weer van de 28 uur van m`n contract) gaan werken vindt hij en dat advies gaat ie geven aan de werkgever. Dus nu wacht ik op een telefoontje van m`n werkgever.
Echt tof zo
Echt tof zo