Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Eow is net zo gek als ik dus. Ik ben stiekem ergens nog een beetje bang voor Sinterklaas.
Gleuf van Sinterklaas

Sinterklaas rukt, sowwie
Sinterklaas rukt niet, die heeft een gleuf
Eow, je moet even naar het nieuw geopende Muffins.

Sinterklaas rukt? Jij spoort niet.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Sinterklaas roelt juist! Zo leuk voor de kindjes (en mama's )
Klopt, ik spoor niet. Voor kindjes vast erg leuk maar voor deze mama niet
Zo, muffingate is weer opgelost
Effe naar Duplo MP-en
Muffingate?

Duplo hier in de omgeving rukt ook
Sint is leuk! Vanmorgen die blije snoetje bij hun gevulde schoentjes! Tony een dinostickervel en Vito een magnetisch tekenbordje. Helemaal in de gloria! Alhoewel Tony een kwarteirtje later, toen de stickers geplakt waren, kwam met: "Mam, ik wilde toch eigenijk lego?" De grapjas!

Gisteren intocht gekeken op tv. Zo meteen naar zwager en schoonzus in dorpje hier vlakbij. Daar wordt Sint door het hele dorp van de trein gehaald. Veel kneuteruger dan de intocht gisteren hier in de stad. Dat vind ik toch te massaal, hebben we dus ook niet gedaan.

Fijn dat het met Eowopa beter gaat! Doe hem de groeten vanuit het Thehuis!

Erwt, ondanks geen doucherekje klinkt het toch als een verrekt gezellige shopsessie!

Gleuf van Sinterklaas: hilarisch! Die moet getagd worden!
Loretta is De Mol. Punt.
Hey allemaal,

Pep, wij hebben haar om 13.00 pas opgehaald, dus dat was lekker. Ze is met mijn moeder en broer met vriendin en zoontje naar Naturalis geweest. Was open museumweekend. Dansvoorstelling (Said & Done) was erg mooi. Daarna kroeg in geweest dus helemaal goed. Vandaag staat in het teken van opruimen en herorganiseren. Tis toch wel erg klein appartement voor met zn drieen, maar het gaat goed. We leren heel goed gebruik te maken van de ruimte (bijv, door lades onder bedden enzo). Nu snel weer verder daarmee.

Oja, Chica heeft ook gisteren bij oma de intocht gekeken. Vanavond mag ze voor t eerst haar schoen zetten

Oja, en Star: vellen poepen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Inad schreef op 16 november 2008 @ 14:38:

We leren heel goed gebruik te maken van de ruimte (bijv, door lades onder bedden enzo). Waarom kan ik nu alleen nog maar "IKEA!" denken?
Wat doet de rest vandaag? Thuis kneuteren? Wij gingen vanmorgen wandelen in het bos maar dat was vooral koud en blubberig en niet echt herfstsfeervollerig ofzo. Volgende keer maar naar bos paar durpen verderop waar het er wat ehm... "sfeervoller" uitziet Daarna kind op bed, die ligt nu al 3 kwartier wakker te worden hoor ik, en ik ook even in bed. Helaasch pindakaasch werkt dat dus niet, een middagdutje. Voel me echt rete-belabberd
Ja Inad, Kess vroeg of er iemand worst lustte. Dan kan je vellen poepen
Dat wist ik ook niet, van die vellen!
Loretta is De Mol. Punt.
Vellen poepen ?

Hier niet fit, Xan weer iets fitterder, en Grijs Monster ook (was gisteren ook niet fit), maar nu heb ik dat stokje gekregen

Heb toevallig wél de helft van de trap geschilderd, dus volgend weekend de andere helft en dan kunnen de halvemaantjes (weet niet hoe die dingen heten) erop en is de trap bijna af!
Peas on earth!
Ook leuk: hele trap met van die (ranzige) plastic handschoentjes geschilderd. Resultaat: schone handen in plaats van gebruikelijke verfhanden. Haal ik even laatste teepje van de trap... verf
Peas on earth!
Gheghe, herkenbaar Erwt
Rustig hier geweest dus vandaag. Of gister eigenlijk

Kan niet slapen van pijn in m`n gezicht, straks KNO-arts bellen voor nieuwe afspraak want volgens mij is het weer zover
Ai, Pep! Beterschap!
Loretta is De Mol. Punt.
Beterschap Pepje
Peas on earth!
Ja thanks, met dubbele doses ibu gaat het wel. Donderdag afspraak met KNO-arts.

Vanmorgen gebeld door arbo-arts en die ziet geen enkele medische reden waarom ik in de ziektewet zou zitten. Sjaf is heel boos maar ik ben eerlijk gezegd beetje murw door dit gedoe iedere keer. Schouders er maar weer onder dan en we zien wel waar het schip strandt
Bedoel je dat je na KNO-ziekzijn weer moet gaan werken? Dat de andere klachten niet ziektewetgeldig (weet er even geen ander woord voor) zijn? En dan weer starten met 3 dagdelen per week? En op grond van welke info neemt hij deze beslissing? Pfoe, het wordt er niet gemakkelijker op zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Hij vindt dat geen van mijn klachten, psychisch en lichamelijk, aanleiding geven tot ziektewet. Letterlijk zei hij: "allemaal heel vervelend maar daar is de ziektewet niet voor bedoeld". De inkopper "waar dan wel voor?" heb ik maar even gelaten voor wat ie is. Ik moet per direct weer 20 uur (zoveel werkte ik weer van de 28 uur van m`n contract) gaan werken vindt hij en dat advies gaat ie geven aan de werkgever. Dus nu wacht ik op een telefoontje van m`n werkgever.

Echt tof zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven