Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik dacht morgen weer te gaan werken, het is tenslotte maandag.

Maar nee, de IND neemt morgen geen gehoren af op tweede pinksterdag terwijl ze normaal zeven dagen per week werken.

Had ik helemaal niet bedacht dat we gesloten zouden zijn haha!
Levert dat nou geen stress op bij jullie Fee? Die buurman?
Alle reacties Link kopieren
ontzettend bedankt voor al die knuffels! er over praten is voor mij erg ongemakkelijk, dus dat wil ik verder ook niet. maar die lieve berichtjes vind ik echt cool
very metal
en oudblond, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
very metal
King
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oudblond gefeliciteerd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Voor KING

Voor OB

Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag xx.
quote:Eleonora-1 schreef op 15 mei 2016 @ 11:34:

Levert dat nou geen stress op bij jullie Fee? Die buurman?

Ja, heel erg. Zeker in de zomer.

Als we kunnen gaan we zsm weg, maar dat zit er niet in de aankomende jaren ben ik bang. Om meer dan 1 reden maar hoofdzakelijk geld.

En ik ga dan eerste een buurtonderzoek doen, de roddeltantes uitzoeken enz voordat ik weer een huis koop. Of een vrijstaande woning als we de loterij winnen.
quote:Eleonora-1 schreef op 15 mei 2016 @ 11:33:

Ik dacht morgen weer te gaan werken, het is tenslotte maandag.

Maar nee, de IND neemt morgen geen gehoren af op tweede pinksterdag terwijl ze normaal zeven dagen per week werken.

Had ik helemaal niet bedacht dat we gesloten zouden zijn haha!Dus zomaar een extra dagje vrij, lekker hoor!
quote:Kittens schreef op 15 mei 2016 @ 11:43:

[afbeelding]

Voor OB

quote:-KING- schreef op 15 mei 2016 @ 11:36:

en oudblond, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Kittens schreef op 15 mei 2016 @ 11:43:

[afbeelding]

Voor OB

quote:Nouschi schreef op 15 mei 2016 @ 11:37:

Oudblond gefeliciteerd Dat ga ik vandaag in RL doen: eindelijk weer eens klinken! Dank je Nouschi!
Het verpleegrondje zit er weer op. Kat 1 schijnt wat op de knappen, die voeden we niet meer bij, die eet voorzichtig een beetje van een blikje en drinkt ook zelf weer wat.. Hij krijgt nog wel AB en pijnstilling.

Kat 2 is nog goed ziek, die eet en drinkt niet dus die krijgt nog bijvoeding via een spuitje.

Hij ligt alleen maar op de stoel in de slaapkamer, hij komt er niet af.

We houden hem strak in de gaten, wellicht wordt het nog een weekendarts.

We waren gisteravond even in de stad want van alles te doen, maar na 2 biertjes, we zaten niet lekker. We zijn snel weer naar huis gegaan, we wilden bij de katten zijn.

Eind van de middag gaan we in de herkansing, als ze beiden de medicatie hebben gehad, dan gaan we nogmaals de stad in, kijken of we dan wat rustiger zijn
Hee, veel beterschap voor je katten Yas. voor jou en je beestjes.
Lijkt me naar zo'n buurman Fee. Ik hoop dat hij rustig blijft.

Ben blij dat onze buren best ok zijn.
quote:Kittens schreef op 15 mei 2016 @ 12:00:

Hee, veel beterschap voor je katten Yas. voor jou en je beestjes.Thanks.
Wat stom Yas dat 1 nog niet echt lijkt beter te worden... Ik hoop toch dat hij ineens wat opknapt. Anders is inderdaad de weekend dierenarts een oplossing, al zijn die wel een stuk duurder. Maar goed, jij kent je kat het beste dus als het niet goed voelt...

Wel lekker genieten van je biertje he vanmiddag!

Die kat die gister is aangereden heeft een flink lange operatie achter de rug. Gister leek hij stabiel te zijn. Heb die kennis nog een bericht gestuurd vanmorgen, maar nog niks gehoord. Ze hebben gekeken van wie hij is maar hij heeft geen chip en hij is niet als vermist opgegeven...
quote:Goede-Fee schreef op 15 mei 2016 @ 11:50:

[...]

Als we kunnen gaan we zsm weg, maar dat zit er niet in de aankomende jaren ben ik bang. Om meer dan 1 reden maar hoofdzakelijk geld.

En ik ga dan eerste een buurtonderzoek doen, de roddeltantes uitzoeken enz voordat ik weer een huis koop. Of een vrijstaande woning als we de loterij winnen.

Pfffff dat kan ik me zó voorstellen.

Vervelende buren zijn ontzettend van invloed op je woongenot.

Ik woon vrijstaand maar heb moeilijke buren aan een kant, die met niemand contact hebben maar voor iedere scheet bij politie of gemeente zitten.

Je durft nauwelijks te bbq-en.

Voel echt met je mee.
Kittens, hoe is het gegaan met je foto's??

Yas, sterkte met de katten.

Fee, sterkte met de asobuurman.
Nah, over mijn foto's zijn ze wel tevreden, maar ik moet een duidelijke keuze maken welke foto's ik wil laten zien. Ik had er nu 2 gekozen, maar daar moeten er nog minimaal 3 bij.

Ik heb me te veel bezig gehouden met wáárom ik wat wilde laten zien. Daar hamerde de externe beoordelaar zo op. Maar dat ga ik even loslaten. Dat komt staks wel (ben hartstikke 'bang' voor haar).

Dus tot ik een keuze heb gemaakt oranje licht.
Och de arme poezels, ik hoop dat ze allemaal snel weer oke zijn.
quote:Goede-Fee schreef op 15 mei 2016 @ 11:50:

[...]

Is er ook kans dat je buren vertrekken? Dan kan alles ook weer veranderen natuurlijk.

Mijn buren zijn 75+, die mopperen nu al op de tuin, die gaan nog wel eens weg voordat man ik hier weg gaan.

Aan de andere kant (heel brede poort ertussen) hebben we best leuke buren, maar die zijn er nooit. Hebben een zomerhuis in het buitenland waar ze van eind mei tot eind oktober vertoeven, meestal komen ze nog wel twee keer thuis. Gisteren buurvrouw aan de bel, met de precieze data van vertrek en thuiskomst. En of we weer hun oprit willen gebruiken zodat hun huis soms gewoon bewoond lijkt. Tegelijkertijd kwam ze wat prullen brengen van diverse supermarkt spaaracties. Heel lief bedoelt, ze hebben zelf geen kinderen, en dat de onze er te oud voor beginnen te worden hebben ze nog niet helemaal door. Maakt niet uit, die prullen vinden hun weg wel.
quote:Kittens schreef op 15 mei 2016 @ 12:25:

Nah, over mijn foto's zijn ze wel tevreden, maar ik moet een duidelijke keuze maken welke foto's ik wil laten zien. Ik had er nu 2 gekozen, maar daar moeten er nog minimaal 3 bij.

Ik heb me te veel bezig gehouden met wáárom ik wat wilde laten zien. Daar hamerde de externe beoordelaar zo op. Maar dat ga ik even loslaten. Dat komt staks wel (ben hartstikke 'bang' voor haar).

Dus tot ik een keuze heb gemaakt oranje licht.Ah, dus nog wat werk aan de winkel! Heb je wel het idee dat je goede feedback hebt gekregen waar je verder mee komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven