Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:fietsie schreef op 15 mei 2016 @ 13:51:

Grrrr, ik zoek contact met een andere sportvereniging. Ik vind op hun site drie mailadressen. 'bestuur' 'technische commissie' en 'wedstrijdzaken'. Omdat het over een wedstrijd gaat, stuur ik mijn mail aan wedstrijdzaken, na een week geen reactie, daarom stuur ik mijn bericht aan de technische commissie, nog steeds geen bericht terug. Dus stuur ik mijn mail aan het bestuur, met de uitleg erbij dat er door de andere adresen nog steeds niet gereageerd is. Binnen tien minuten een reactie. Ik blij! Ze hebben mijn mail doorgestuurd aan wedstrijdzaken.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 15 mei 2016 @ 13:53:

[...]

Ja lach maar, het is volgende week al. Dus ik moet nu de jeugd informeren en dan van de week weer de tijd veranderen. Pubers van 13, 14 en 15 kun je beter meteen de goede tijd vertellen, anders zijn ze volgende week niet op tijd.
quote:fietsie schreef op 15 mei 2016 @ 13:58:

[...]

Ja lach maar, het is volgende week al. Dus ik moet nu de jeugd informeren en dan van de week weer de tijd veranderen. Pubers van 13, 14 en 15 kun je beter meteen de goede tijd vertellen, anders zijn ze volgende week nket op tijd.Bellen?
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2016 @ 13:52:

[...]

Thanks! Dat ga ik dan ook doen.

Toen hij eenmaal at gaf ik ook dagelijks Emeprid.

http://www.mcvoordieren.nl/kat-eet-niet
quote:doornroosje9 schreef op 15 mei 2016 @ 13:59:

[...]

Bellen?Heeft ook altijd mijn voorkeur, maar er staan geen telefoonnummers op de site en ik heb nog niet eerder met hen contact gezocht. Mijn telefoonnummer staat wel op onze site, dus ik word ik voorkomende gevallen altijd wel gebeld.
Grrr... Ik wil Netflixen maar stomme ding start niet op.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 mei 2016 @ 14:00:

[...]

Toen hij eenmaal at gaf ik ook dagelijks Emeprid.

http://www.mcvoordieren.nl/kat-eet-nietThanks. Ik geef nu Convalescense Support.
Spoiler allert nodig, iemand die F1 volgt?

Mijn mannen kijken F1. Stront aan de knikker daar, nummer 1 en 2 in puin, dus nu rijdt ons Max op de tweede plaats. Mannen op het puntje van hun stoel, maar het duurt nog zeker anderhalf uur.
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2016 @ 14:07:

[...]

Thanks. Ik geef nu Convalescense Support.Dat is een soort recovery voer toch? Had ik ook (maar ander merk) de Emperid zijn tabletjes, ook tegen misselijkheid.
Klopt. Hoog calorie gehalte en veel voedingsstoffen.

De andere eet alweer snoepjes. Nr 2 nog niks.
Maar die heeft het ook niet zo erg. Daar waren we op tijd bij. De ziekere had het al een paar dagen.
Hoop dat ze snel beter zijn, Yas!
En dat hebben we niet gezien

Dacht dat ie geen eetlust had en sloom was door de warmte.
Blond, gefeliciteerd! X

When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2016 @ 14:20:

En dat hebben we niet gezien

Dacht dat ie geen eetlust had en sloom was door de warmte.

Bah dit herken ik. In maart onze poes verloren. Ze was ontsnapt en zwanger, dus toen ze binnen zat te hijgen dacht ik dat ze ging bevallen (het leek heel erg op weeën). Toen het maar niet overging naar de spoedDA gegaan maar we waren helaas te laat. Het was een hartprobleem.

Als ik gelijk was gegaan hadden ze haar wellicht kunnen redden.

Ik vergeef het mezelf nooit. Stomme sukkel.
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2016 @ 14:19:

Maar die heeft het ook niet zo erg. Daar waren we op tijd bij. De ziekere had het al een paar dagen.

Wat vreselijk Yas....

Moet je terugkomen bij de dierenarts?
quote:Eleonora-1 schreef op 15 mei 2016 @ 15:24:

[...]

Wat vreselijk Yas....

Moet je terugkomen bij de dierenarts?

Als het woensdag niet verbeterd is. Nummer 1 gaat redelijk aardig maar is nog niet zichzelf.Drinkt en eet zelf. Nummer 2 niet. Die voeden we bij naast de medicatie.

En ze kunnen me wat met woensdag. Als er morgen geen verbetering is, gaan we gewoon naar de dienstdoende DA.
Ik ga even boven bij hem kijken.
Hij is wakker maar geen verbetering qua alertheid.
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2016 @ 15:31:

[...]

Als het woensdag niet verbeterd is. Nummer 1 gaat redelijk aardig maar is nog niet zichzelf.Drinkt en eet zelf. Nummer 2 niet. Die voeden we bij naast de medicatie.

En ze kunnen me wat met woensdag. Als er morgen geen verbetering is, gaan we gewoon naar de dienstdoende DA.

Zo is het.

Misschien dat ze hem een paar dagen op kunnen nemen.

Hij kan maar beter bij de dokter in de buurt zijn misschien denk je niet?
quote:SaveAngie schreef op 15 mei 2016 @ 15:13:

Blond, gefeliciteerd! X

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 15 mei 2016 @ 15:35:

Hij is wakker maar geen verbetering qua alertheid. wat zielig
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Eleonora-1 schreef op 15 mei 2016 @ 15:41:

[...]

Zo is het.

Misschien dat ze hem een paar dagen op kunnen nemen.

Hij kan maar beter bij de dokter in de buurt zijn misschien denk je niet?

Zeker weten.

Hij krijgt zo zijn medicatie weer. En het telefoonnummer van de dienstdoende da heb ik al opgeslagen.
Yas, sterkte met de katten, wat naar om ze zo ziek te zien.
Boots, fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven