Betonverf op zolder
zondag 15 mei 2016 om 18:54
We zijn lekker wat aan het klussen op zolder.
Alle balken en dakbedekking zijn spierwit hoogglans.
Nu willen we de oude vloerbedekking eruit halen, en de betonvloer verven met betonverf.
Heeft hier iemand ervaring mee? Ik twijffel ook tussen enkele kleuren nl wit, grijs of antraciet.
Het wordt trouwens geen slaapzolder. Ik wil een frisse, opgeruimde zolderruimte.
Misschien heeft er iemand foto's van voorbeelden, tips adviezen etc.etc.
Alle balken en dakbedekking zijn spierwit hoogglans.
Nu willen we de oude vloerbedekking eruit halen, en de betonvloer verven met betonverf.
Heeft hier iemand ervaring mee? Ik twijffel ook tussen enkele kleuren nl wit, grijs of antraciet.
Het wordt trouwens geen slaapzolder. Ik wil een frisse, opgeruimde zolderruimte.
Misschien heeft er iemand foto's van voorbeelden, tips adviezen etc.etc.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
zondag 15 mei 2016 om 18:59
Kleur zou voor mij afhangen van hoeveel licht erbinnen komt. Als er veel licht binnen komt dan zou ik eerder voor een wat donkerdere kleur kiezen.
Maar wit sowieso niet. Het hoeft geen operatiekamer te worden he...
Maar wit sowieso niet. Het hoeft geen operatiekamer te worden he...
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
zondag 15 mei 2016 om 19:14
Nee khemam, nog niet uitgekeken op wit/grijs
Omdat ik met accesoires kleur kan aanbrengen, en evt makkelijker kan veranderen.
Maar idd aqua of ijsblauw lijkt me ook erg mooi!
Nee een operatie kamer wil ik inderdaad niet
Ventileren is een goed idee, maar misschien worden we van al dat verven erg vrolijk
Omdat ik met accesoires kleur kan aanbrengen, en evt makkelijker kan veranderen.
Maar idd aqua of ijsblauw lijkt me ook erg mooi!
Nee een operatie kamer wil ik inderdaad niet
Ventileren is een goed idee, maar misschien worden we van al dat verven erg vrolijk
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
zondag 15 mei 2016 om 19:20
zondag 15 mei 2016 om 19:51
quote:Mamaloetje76 schreef op 15 mei 2016 @ 19:20:
Moira, in welke ruimte heb jij die betonverf dan? Beschadigd het zo snel?
Dat is wel jammer. Ik had gehoopt dat de wat duurdere betonverf best slijtvast zou zijn.
Het is er volgens mij ook in 2 componenten. Of een primer eronder?Nee, de spullen door het schuiven over het beton
Moira, in welke ruimte heb jij die betonverf dan? Beschadigd het zo snel?
Dat is wel jammer. Ik had gehoopt dat de wat duurdere betonverf best slijtvast zou zijn.
Het is er volgens mij ook in 2 componenten. Of een primer eronder?Nee, de spullen door het schuiven over het beton
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.