Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 mei 2016 @ 19:52:

Sommige mensen zijn echt helpend hier op het forum zeg.

PattyJupiter in "Mishandeling door familie"Als je je al niet rot voelde,....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, dan helpt deze dame je wel even de put in.
Hallo Bengewoonbianca hoe gaat het met je?
Bianca zit nog op het terras. Dat zou jij moeten weten.
Toepasselijke nick Matt
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 15 mei 2016 @ 20:05:

Toepasselijke nick Matt
quote:Moirai schreef op 15 mei 2016 @ 20:05:

Toepasselijke nick Matt Hoi Moirai.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 mei 2016 @ 20:04:

Bianca zit nog op het terras. Dat zou jij moeten weten.Maar niet met mij.
Ik heb net panisch al mijn eigen posts geloept, maar volgens mij zeg ik bijna geen nare dingen over mijn kinderen. Gelukkig maar.
quote:timeaftertime schreef op 15 mei 2016 @ 20:09:

[...]

Maar niet met mij. Nee jij was de vorige keer veel te druk met mailen.

[...]

Hoi Moirai.Tijd voor schietgebedje.

[...]

Maar niet met mij. Zet je wifi dan ook aan, ze is met jou aan het mailen, maar dat wil maar niet lukken omdat jouw wifi niet meewerkt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:timeaftertime schreef op 15 mei 2016 @ 20:03:

Hallo Bengewoonbianca hoe gaat het met je?Hallo timebeforetime. het gaat prima en met jou?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 mei 2016 @ 20:14:

[...]

Hallo timebeforetime. het gaat prima en met jou?
quote:hatsetats schreef op 15 mei 2016 @ 19:51:

ik woon in n provincieplaats waar, vooral tot n jaar of 20 terug, iedereen elkaar wel ergens van kende. Dan heb ik ook nog eens in verschillende bedrijven hier gewerkt, is man n zelfstandig ondernemer en hebben we beiden n kroeg/buurthuis verleden hier. Dus heb ik in mijn (soms verre soms dichtbije) kennissenkring wat ouders wiens kids uiteindelijk landelijk nieuws werden. Je hebt ze niet zelf voor het uitkiezen he?Ik heb op veel plekken en verschillende landen gewoond. Waar ik nu woon ben ik al het langst dat ik ooit ergens was. Maar toch heb ik op alle plekken veel sociaal contact gehad en vriendschappen opgebouwd (gelukkig). En ik mag me gelukkig rekenen dat er een heel aantal van mijn kennissen, vrienden, kinderen van... in de krant gekomen zijn, maar dan voornamelijk als onderzoeker, sporttopper, goede-doelen-nurd. Gelukkig zelden iets negatiefs gelezen over iemand die ik van nabij ken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 20:10:

Ik heb net panisch al mijn eigen posts geloept, maar volgens mij zeg ik bijna geen nare dingen over mijn kinderen. Gelukkig maar.
I like being a mess. It's who I am.

Ik heb net panisch al mijn eigen posts geloept, maar volgens mij zeg ik bijna geen nare dingen over mijn kinderen. Gelukkig maar.Ik ben net als een dolle aan het gummen geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 15 mei 2016 @ 20:17:

[...]

Ik heb op veel plekken en verschillende landen gewoond. Waar ik nu woon ben ik al het langst dat ik ooit ergens was. Maar toch heb ik op alle plekken veel sociaal contact gehad en vriendschappen opgebouwd (gelukkig). En ik mag me gelukkig rekenen dat er een heel aantal van mijn kennissen, vrienden, kinderen van... in de krant gekomen zijn, maar dan voornamelijk als onderzoeker, sporttopper, goede-doelen-nurd. Gelukkig zelden iets negatiefs gelezen over iemand die ik van nabij ken.Ik gelukkig ook wel wat positieve hoor maar ook n paar heel heftige.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik heb alles in n bestandje dames, gummen gaat je niet redden.
Maar wees gerust, we hebben ze allemaal ont-kennist!

Ik heb net panisch al mijn eigen posts geloept, maar volgens mij zeg ik bijna geen nare dingen over mijn kinderen. Gelukkig maar. ik kan tussen de regels doorlezen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 15 mei 2016 @ 20:58:

[...]

ik kan tussen de regels doorlezen Knap!!
quote:feow schreef op 15 mei 2016 @ 20:58:

[...]

ik kan tussen de regels doorlezen En? Heb je al een melding gedaan ?
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 21:06:

[...]

En? Heb je al een melding gedaan ?Het is jou nog niet opgevallen dat er een ranger alle zwembaden afloopt op zoek naar een moeder die doet alsof ze leuk met d'r kinderen bezig is maar ondertussen gewoon bezig is met d'r leeuwentransformatie?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 15 mei 2016 @ 21:08:

[...]

Het is jou nog niet opgevallen dat er een ranger alle zwembaden afloopt op zoek naar een moeder die doet alsof ze leuk met d'r kinderen bezig is maar ondertussen gewoon bezig is met d'r leeuwentransformatie?

Ik voelde me al zo opgejaagd. Maar laat die ranger maar komen: ik lust hem rauw! Letterlijk, dus.

Ik lees even in dat topic over verwachtingen uitspreken in een relatie en ik vind het zo economisch. "Ik moet na 3 dates weten wat iemand wil, anders kost het me kostbare tijd die ik liever elders vertoef"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven