Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 21:14:

[...]

Ik voelde me al zo opgejaagd. Maar laat die ranger maar komen: ik lust hem rauw! Letterlijk, dus.

Ik lees even in dat topic over verwachtingen uitspreken in een relatie en ik vind het zo economisch. "Ik moet na 3 dates weten wat iemand wil, anders kost het me kostbare tijd die ik liever elders vertoef"Ik zou er acuut klaar mee zijn.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 15 mei 2016 @ 21:21:

[...]

Ik zou er acuut klaar mee zijn.Eens! Maar ik heb natuurlijk ook nooit gedate ná mijn 20e. Dus wat weet ik er ook van. Wellicht dat je, als je 33 bent, de boel wat praktischer bekijkt. Toch vind ik het kil en dat wil wat zeggen, want ik ben een ijskonijn.
quote:Moirai schreef op 15 mei 2016 @ 21:21:

[...]

Ik zou er acuut klaar mee zijn.Dit.
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 21:14:

[...]

Ik voelde me al zo opgejaagd. Maar laat die ranger maar komen: ik lust hem rauw! Letterlijk, dus.

Ik lees even in dat topic over verwachtingen uitspreken in een relatie en ik vind het zo economisch. "Ik moet na 3 dates weten wat iemand wil, anders kost het me kostbare tijd die ik liever elders vertoef"Ik vind dat uitspreken ook raar, je weet het toch?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 15 mei 2016 @ 22:04:

[...]

Ik vind dat uitspreken ook raar, je weet het toch?Ik vermoed dat je het weet als iemand niet zo serieus is. Maar de vraag is of dat erg is. Maar ik hoor wel eens van vrouwen die gelijk bij de tweede date hun kinderwens op tafel gooien. Het is heel Nederlands, denk ik.
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 21:25:

[...]

Eens! Maar ik heb natuurlijk ook nooit gedate ná mijn 20e. Dus wat weet ik er ook van. Wellicht dat je, als je 33 bent, de boel wat praktischer bekijkt. Toch vind ik het kil en dat wil wat zeggen, want ik ben een ijskonijn.Mwah ook dan niet hoor.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 22:16:

[...]

Ik vermoed dat je het weet als iemand niet zo serieus is. Maar de vraag is of dat erg is. Maar ik hoor wel eens van vrouwen die gelijk bij de tweede date hun kinderwens op tafel gooien. Het is heel Nederlands, denk ik.

Nee ik bedoelde dat je weet dat het echt is. Serieus. Exclusief.

Ik heb altijd wel bijna direct mijn niet kinderwens verteld. Je kan maar duidelijk zijn.
quote:hatsetats schreef op 15 mei 2016 @ 22:19:

[...]

Nee ik bedoelde dat je weet dat het echt is. Serieus. Exclusief.

Ik heb altijd wel bijna direct mijn niet kinderwens verteld. Je kan maar duidelijk zijn.Mijn eigen ervaring op dit gebied is zo beperkt, ik kan alleen vertellen hoe Bridget Jones het ervaren heeft
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 22:24:

[...]

Mijn eigen ervaring op dit gebied is zo beperkt, ik kan alleen vertellen hoe Bridget Jones het ervaren heeft

Ik wist bij mijn exen 'je bent leuk maar met jou word ik geen 80'. Bij meneer Tats wist ik 'daar zit mijn man'.
Maar ik ben hopeloos romantisch.
Ik ben niet romantisch, maar toch wist ik het bij mijn man ook zeker. Of dat echt zo was, weet ik niet, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal . Vooralsnog zijn we echter gelukkig, dus ik heb vermoedelijk gewoon een goede keuze gemaakt.
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 22:43:

Ik ben niet romantisch, maar toch wist ik het bij mijn man ook zeker. Of dat echt zo was, weet ik niet, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal . Vooralsnog zijn we echter gelukkig, dus ik heb vermoedelijk gewoon een goede keuze gemaakt.Wist je het ook meteen?Ik ook. Ik ben een sucker voor dat soort liefdesverhalen van anderen.
quote:hatsetats schreef op 15 mei 2016 @ 22:47:

[...]

Wist je het ook meteen?Ik ook. Ik ben een sucker voor dat soort liefdesverhalen van anderen.Ik wist het al heel lang . Ik vind mijn man ook nog steeds de mooiste man op aarde.
Ik wist het ook gelijk hoor.

Heb (schande, want verantwoordelijk voor een kind) van mijn laatste geld Chinees gehaald en de buurjongens getrakteerd.

Ben (schande, want verantwoordelijk voor een kind) binnen een week samen gaan wonen met die éne buurjongen.

15 jaar later:

We zijn nu 14 jaar getrouwd en twee kinderen verder.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 22:49:

[...]

Ik wist het al heel lang . Ik vind mijn man ook nog steeds de mooiste man op aarde.

Ik kende meneer tats al een jaar of wat en opeens, in de kroeg (ik had een geel jurkje aan, we zaten naast elkaar aan de korte kant van de bar te lachen om elkaars muzieksmaak en hij had zijn hand op mijn blote knie, even zo'n vrienden onder elkaar aanraking) werd ik straalverliefd op hem. Ik wist dat hij ooit een keer mijn man werd. En een half jaar later werd ie dat ook:)
quote:feow schreef op 15 mei 2016 @ 22:52:

Ik wist het ook gelijk hoor.

Heb (schande, want verantwoordelijk voor een kind) van mijn laatste geld Chinees gehaald en de buurjongens getrakteerd.

Ben (schande, want verantwoordelijk voor een kind) binnen een week samen gaan wonen met die éne buurjongen.

15 jaar later:

We zijn nu 14 jaar getrouwd en twee kinderen verder.Een liefde die bezegeld is met Chinees moet echte liefde zijn. Daar zou men eens een liedje over moeten zingen.
quote:hatsetats schreef op 15 mei 2016 @ 22:53:

[...]

Ik kende meneer tats al een jaar of wat en opeens, in de kroeg (ik had een geel jurkje aan, we zaten naast elkaar aan de korte kant van de bar te lachen om elkaars muzieksmaak en hij had zijn hand op mijn blote knie, even zo'n vrienden onder elkaar aanraking) werd ik straalverliefd op hem. Ik wist dat hij ooit een keer mijn man werd. En een half jaar later werd ie dat ook:)Mooi beeld! Ik word hier erg blij van.
quote:Moirai schreef op 15 mei 2016 @ 10:51:

[...]

Dat moppentopic. Foute mop, als in rascistisch.

Die van anderen staan er nog.

Hij heeft een perma wegens trollen, dus niet vanwege een racistische mop. Dat word tenminste niet als reden gegeven voor de ban. Als ik de laatste tien berichten van Rembo&Rembo nalees kan het ook om andere redenen zijn. Zo'n schatje was het niet. Maar goed, als het voor het plaatsen van een mop is die niet door de beugel kan kunnen we inderdaad een hele grote schoonmaak houden op het forum.

Nee, ik doe geen "missie"
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 23:01:

[...]

Mooi beeld! Ik word hier erg blij van.

Het wordt nog mooier Half jaar later (ik moest eerst zeker weten dat t geen bevlieging was, er moest een ex worden overtuigd dat hij meer zijn best doen wat ie niet deed sn ik had het overlijden van mijn broer te verwerken en de relatie met ex moest woren beëindigd) heb ik mijzelf uitgenodigd op de koffie bij mr Tats.

Ik zette mijn fiets in de voortuin en zag hem op een grote oude leren stoel ziten. Onder een lamp, lezend, voeten op tafel. Iknheb zeker een minuut naar mijn man staan staren

Ben blijven slapen, nooit meer weggegaan.

Zie je, er zijn zoveel mooie verhalen in de wereld!
Ik heb mijn lieve lieve geweldige vriend leren kennen van vrienden. We zijn bijna een jaar samen mijn schat heeft me gesteund door dik en dun. Ik ben geen makkelijke vrouw maar hij is mijn wereld. Met hem wil ik oud worden en ben ik gelukkig. Ik kan uren naar zijn mooie helder blauwe ogen staren en wegdromen hij is de licht in mijn donkere periode geweest. Hij is ying en ik ben yang. Hij is de sleutel van mijn hart. Ik ben nog nooit zo zorgeloos verliefd geweest.
Dat is heel mooi Tass! Dat voel ik ook met mijn man, en dat al sinds 1977! Hij is het nog steeds voor mij!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Fijn Ttas
quote:Alixane schreef op 15 mei 2016 @ 23:29:

Dat is heel mooi Tass! Dat voel ik ook met mijn man, en dat al sinds 1977! Hij is het nog steeds voor mij!Geweldige gevoel he. Ik hoop ook dat wij zolang bijelkaar blijven. Mooi en prachtig!
Ik ken mijn grote liefde via tinder.

Ik overtref jullie allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven