52 Weeks Money Challenge
zondag 20 december 2015 om 16:54
Met het nieuwe jaar dat eraan komt, ook alvast een nieuw goed voornemen - De 52 weeks money challenge.
Het principe is simpel.
Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.
Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je ¤1, in week 2 spaar je ¤2,..., in week 12 spaar je ¤12, ...
Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer ¤1378 extra gespaard!
Ook al geraak je niet tot het einde omdat de bedragen dan hoger oplopen,en stop je vroeger, dan is het toch ook al een mooi spaarcentje
Wie dit maar niets vindt, negeer gerust deze post. Aan al diegene die graag met me meedoen, wees welkom!
Het leek me leuk om dit samen te doen, zodat het niet een voornemen is wat na enkele weken tussen al die andere voornemens in de prullenmand belandt, maar we elkaar er helpen aan herinneren.
Het principe is simpel.
Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.
Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je ¤1, in week 2 spaar je ¤2,..., in week 12 spaar je ¤12, ...
Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer ¤1378 extra gespaard!
Ook al geraak je niet tot het einde omdat de bedragen dan hoger oplopen,en stop je vroeger, dan is het toch ook al een mooi spaarcentje
Wie dit maar niets vindt, negeer gerust deze post. Aan al diegene die graag met me meedoen, wees welkom!
Het leek me leuk om dit samen te doen, zodat het niet een voornemen is wat na enkele weken tussen al die andere voornemens in de prullenmand belandt, maar we elkaar er helpen aan herinneren.
maandag 9 mei 2016 om 10:06
Fijn ninon, alsnog gefeliciteerd met je verlenging!
Hier 10 euro voor de challenge deze week. Eigenlijk kwam het niet helemaal uit, maar dat komt t nooit en mn kleine bedragen worden rap minder. Dus spaar die nog een beetje voor later en dus wat meer richting het midden (halve bedragen hier). Heb gisteren door inspiratie van jullie maar wat kledingstukken op mp gezet, misschien krijg ik er nog een paar euro voor, de eerste biedingen zijn er dus hoop het! En anders binnenkort vakantiegeld waarmee ik ook een paar hogere bedragen kan wegstrepen.
In totaal heb ik nu 204,50 gespaard en ben daar heel blij mee!
Hier 10 euro voor de challenge deze week. Eigenlijk kwam het niet helemaal uit, maar dat komt t nooit en mn kleine bedragen worden rap minder. Dus spaar die nog een beetje voor later en dus wat meer richting het midden (halve bedragen hier). Heb gisteren door inspiratie van jullie maar wat kledingstukken op mp gezet, misschien krijg ik er nog een paar euro voor, de eerste biedingen zijn er dus hoop het! En anders binnenkort vakantiegeld waarmee ik ook een paar hogere bedragen kan wegstrepen.
In totaal heb ik nu 204,50 gespaard en ben daar heel blij mee!
maandag 9 mei 2016 om 14:16
woensdag 11 mei 2016 om 08:58
Ook ik ben nog steeds verder gegaan:
Week 01 = 52,-
Week 02 = 51,-
Week 03 = 50,-
Week 04 = 49,-
Week 05 = 48,-
Week 06 = 47,-
Week 07 = 46,-
Week 08 = 45,-
Week 09 = 44,-
Week 10 = 43,-
Week 11 = 42,-
Week 12 = 41,-
Week 13 = 40,-
Week 14 = 39,-
Week 15 = 38,-
Week 16 = 37,-
Week 17 = 36,-
Week 18 = 35,-
Week 19 = 34,-
Het gaat nu steeds makkelijker. Er staat ook al een aardig bedrag nu in. Gaat het bij jullie ook allemaal goed?
Week 01 = 52,-
Week 02 = 51,-
Week 03 = 50,-
Week 04 = 49,-
Week 05 = 48,-
Week 06 = 47,-
Week 07 = 46,-
Week 08 = 45,-
Week 09 = 44,-
Week 10 = 43,-
Week 11 = 42,-
Week 12 = 41,-
Week 13 = 40,-
Week 14 = 39,-
Week 15 = 38,-
Week 16 = 37,-
Week 17 = 36,-
Week 18 = 35,-
Week 19 = 34,-
Het gaat nu steeds makkelijker. Er staat ook al een aardig bedrag nu in. Gaat het bij jullie ook allemaal goed?
zondag 15 mei 2016 om 09:18
Veel succes gelukkighartje!
Lekker Miesje!
Ik spaar op dezelfde manier als jij, dus heb ook een flink bedrag.
Deze week staat de 33 euro er ook bij.
Omdat ik tussendoor ook nog ergens 1 euro over heb gemaakt, loop ik nu een week voor. Zodra mijn vakantiegeld binnen is, ga ik week 53 gebruiken als extra week om dat te compenseren
Lekker Miesje!
Ik spaar op dezelfde manier als jij, dus heb ook een flink bedrag.
Deze week staat de 33 euro er ook bij.
Omdat ik tussendoor ook nog ergens 1 euro over heb gemaakt, loop ik nu een week voor. Zodra mijn vakantiegeld binnen is, ga ik week 53 gebruiken als extra week om dat te compenseren
maandag 16 mei 2016 om 16:39
Mooie lijst al ninon!
Hier 7 euro overmaakt, sta nu op 211,50. Volgende week maak ik het op dinsdag over, dan krijg ik loon en dus deze maand ook vakantiegeld. Ga even hard aan de grotere bedragen werken. Krijg deze maand ook nog wat extra overuren uitbetaald dus denk dat ik daarmee de balans in mijn lijst weer een beetje terugkrijg!
Hier 7 euro overmaakt, sta nu op 211,50. Volgende week maak ik het op dinsdag over, dan krijg ik loon en dus deze maand ook vakantiegeld. Ga even hard aan de grotere bedragen werken. Krijg deze maand ook nog wat extra overuren uitbetaald dus denk dat ik daarmee de balans in mijn lijst weer een beetje terugkrijg!